Leuk dat je het vraagt! Het was hard werken, maar hij respecteert mijn grens beter dan ikzelf dus ben erg blij met hem.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:39 schreef AnneX het volgende:
Hé @:Tuindier Ook nog: hoe was de PT? Viel het mee?
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 13 november 2025 18:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was hard werken, maar hij respecteert mijn grens beter dan ikzelf dus ben erg blij met hem.
Nog nooit gehad. Wel nieuwsgierig.quote:
Smaakt eerlijk gezegd een stuk beter dan het eruitziet.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wel nieuwsgierig.
Soort soep met karnemelk, gort, rozijnen en rookworst en watextra'squote:Op donderdag 13 november 2025 18:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wat is het? Te lui om te googelen.
Dat heeft de Nederlandsche keuken wel vakerquote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Mikeytt het volgende:
Smaakt eerlijk gezegd een stuk beter dan het eruitziet.
ik ben nog steeds op "zoek" naar de nederlandse keuken.. ik eindig toch meestal wel in indonesie.. en das dan toch een beetje ... ehmm ..quote:Op donderdag 13 november 2025 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heeft de Nederlandsche keuken wel vaker
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef z80 het volgende:
Nieuwe combi magnetron staat op zijn plaats. Weer een Sharp. Iets dieper en iets hoger dan de oude. En een paar kilo lichter.
En deze heeft geen klok. Dus is het nu aarde donder in de keuken.
Knijpkat neerleggen?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef z80 het volgende:
Nieuwe combi magnetron staat op zijn plaats. Weer een Sharp. Iets dieper en iets hoger dan de oude. En een paar kilo lichter.
En deze heeft geen klok. Dus is het nu aarde donder in de keuken.
Jawel. Maar in de ochtend brand dat lampje nog niet.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef sigme het volgende:
Nu een onverlaat onze stroom gejat heeft gebruik ik inderdaad m’n knijpkat.
Zeg, weet je wel zeker dat Mooitje mee is met julliequote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef sigme het volgende:
Nu een onverlaat onze stroom gejat heeft gebruik ik inderdaad m’n knijpkat. En wat batterijtjes gekocht; van die kleine lampjes met bewegingssensor zijn heel handig voor zo’n situatie als de jouwe, @:z80
En we hebben kaarsen gekocht. De olielamp bleek stuk, stom onding. Bleek na aankoop lek en nu ook nog niet meer te vullen want dopje lam.
😂quote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel zeker dat Mooitje mee is met jullie
https://www.nu.nl/321497/(...)nten-in-katwijk.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |