Ik had het een paar jr geleden 's nachts aan zee met zeevonk, maar dan andersom. Ik leek het redelijk te hebben gefotografeerd toen, al lopend in het donker door de branding maar bij thuiskomst bleek er niets geluktquote:Op donderdag 13 november 2025 12:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vanuit mijn tuin![]()
Wel een sluitertijd van ergens tussen 20-30 seconden, met oog helaas niet zo zichtbaar.
Poep in de oren en ogen. Ook de TL wordt niet begrepen? Of was niet duidelijk genoeg? Leest die mee?of stuur het door?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:17 schreef Blues het volgende:
Hele verhalen van die huilende collega op mn app. Werkelijk he wat is er Chinees aan een verzoek iemand met rust te laten?![]()
Toen hoppa, andere collega ook, sterkte Blues, denk aan jezelf.![]()
Ik was lekker aan het fietsen in het zonnetje, stond te wachten bij de molen om af te rekenen, appje, ik kijk ff snel, dacht mn zus.
Stap op de fiets na lezen van die apps met bonkend hart, stressgevoel, tranen en kwaad, ZO KWAAD! Janken schreeuwen LAAT ME MET RUST.ging vanzelf
Niet gereageerd op die apps, overigens staat bij mij alles uit, online status en vinkjes. Al jaren.
Thuisgekomen in de werkapp verzoek gezet dat ik ook niet privé geappt wil worden omdat ik rust (met uitroeptekens) nodig heb.
Zou er dan nu een lampje gaan branden?
TL weet t.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poep in de oren en ogen. Ook de TL wordt niet begrepen? Of was niet duidelijk genoeg? Leest die mee?of stuur het door?
En ‘moet’ je in die app?
Anders bij iedere app opmerking komt er een dag ziek bij.!
Dan sta je nu 2 in de +![]()
Water laten bezorgen door ah en heel veel zware / grote dingen meer.
De trap op
Hoe heb je er beweging in gekregen?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef Tuindier het volgende:
Dankzij jouw berichten @:Blues heb ik vandaag wel bij een collega die aangaf even klaar te zijn met een bepaalde terugkerende discussie tussen twee anderen gezegd dat ze het los kon/moest laten en dat ik het overnam. Vervolgens heb ik er ook echt beweging in gekregen en haar verder niks meer erover verteld.
Privé apps dan maar blokkeren voorlopig. Wat iemand hierboven al zegt, dacht ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
TL weet t.
Dit zijn privé apps. En net als op de werkvloer lopen ze bij mij leeg. Want hun kat is dooier dan de mijne, zoiets.
😂 😳 🙃 😢
Tis nu stil na mijn opmerking in de werkapp. Er moet iets in die policultuur veranderen, al is het laatste wat ik doe![]()
Komen de AH medewerkers tot in de keuken? Picnic wel gelukkig, al voel ik me altijd bezwaard om het te vragen
Het is nu stil na mijn verzoek in de werkapp typte ikquote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:
Privé apps dan maar blokkeren voorlopig. Wat iemand hierboven al zegt, dacht ik.
Lijkt Engeland wel met hun zieke paparazzi praktijkenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:00 schreef AnneX het volgende:
Nondeju. Wat een kul. Krijg net mee, dat men het liefdesleven van Schoof heeft uitgeplozen. Wat een zieke juice.![]()
Choose your battles…. Cultuur veranderen is een groot en laaaaaang proces.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
TL weet t.
Dit zijn privé apps. En net als op de werkvloer lopen ze bij mij leeg. Want hun kat is dooier dan de mijne, zoiets.
Tis nu stil na mijn opmerking in de werkapp. Er moet iets in die policultuur veranderen, al is het laatste wat ik doe![]()
Komen de AH medewerkers tot in de keuken? Picnic wel gelukkig, al voel ik me altijd bezwaard om het te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wordt het dinsdag een beladen uitvaart-dagje. Ik ben gevraagd een lezing of voorbede te doen (mooi, eervol, natuurlijk doe ik dat) en om mee de kist de kerk in en uit te rijden (mooi, eervol, natuurlijk doe ik dat) maar *slik*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe heb je er beweging in gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder denk ik deze week weer veel aan Piep, over dooie katten gesproken. Maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |