abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219256866
Blijf dat zo apart vinden, je richt je camera ergens op, maakt een foto en ziet daarna pas of het gelukt is om het vast te leggen. Maar ook zo gaaf dt het ook echt gelukt is.
Hoe raar hebben de mensen opgekeken toen ze op de vroegere manier ontwikkelden en afdrukten.

Kreeg net m’n black fridaty cadeautje aan mezelf binnen. Een kleinere instant pot die vooral ook lager is. Kan nu gewoon roeren ipv met arm omhoog. De watertest is gedaan en gelukt, vanavond pompoen risotto maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_219256998
Net even mijn digitale spreekuur agenda gezien, voorlopig maar 1 afspraak volgende week en ook nog, lekker makkelijk, in het Engels. Geen gedoe met een tolk
pi_219257098
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vanuit mijn tuin :Y
Wel een sluitertijd van ergens tussen 20-30 seconden, met oog helaas niet zo zichtbaar.
Ik had het een paar jr geleden 's nachts aan zee met zeevonk, maar dan andersom. Ik leek het redelijk te hebben gefotografeerd toen, al lopend in het donker door de branding maar bij thuiskomst bleek er niets gelukt :D
pi_219257112
Hele verhalen van die huilende collega op mn app. Werkelijk he wat is er Chinees aan een verzoek iemand met rust te laten? :(
Toen hoppa, andere collega ook, sterkte Blues, denk aan jezelf. :(

Ik was lekker aan het fietsen in het zonnetje, stond te wachten bij de molen om af te rekenen, appje, ik kijk ff snel, dacht mn zus.

Stap op de fiets na lezen van die apps met bonkend hart, stressgevoel, tranen en kwaad, ZO KWAAD! Janken schreeuwen LAAT ME MET RUST. -O- ging vanzelf O~)
Niet gereageerd op die apps, overigens staat bij mij alles uit, online status en vinkjes. Al jaren.

Thuisgekomen in de werkapp verzoek gezet dat ik ook niet privé geappt wil worden omdat ik rust (met uitroeptekens) nodig heb.

Zou er dan nu een lampje gaan branden?
pi_219257336
Dat is wel echt vermoeiend inderdaad, en erg vervelend dat ze dat niet (willen) snappen.
Kun je die personen volledig dempen om in ieder geval die meldingen niet te krijgen? Buiten dat ze je gewoon met rust moeten laten natuurlijk.
pi_219257368
Jeetje mina @Blues die hebben ook allemaal een blok beton voor hun hoofd |:(

Net de eerste vergadering gehad met andere digitale spreekuur collega’s. Het begint langzaam te lopen, maar nou ben ik digitaal niet heel vaardig, onze cliënten zijn dat vaak nog minder.
pi_219257794
God, het is toch hilarisch (vanaf de zijnlijn :* ) hoe slecht mensen in staat zijn te zien dat zij (onderdeel van) het probleem zijn :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219257853
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:17 schreef Blues het volgende:
Hele verhalen van die huilende collega op mn app. Werkelijk he wat is er Chinees aan een verzoek iemand met rust te laten? :(
Toen hoppa, andere collega ook, sterkte Blues, denk aan jezelf. :(

Ik was lekker aan het fietsen in het zonnetje, stond te wachten bij de molen om af te rekenen, appje, ik kijk ff snel, dacht mn zus.

Stap op de fiets na lezen van die apps met bonkend hart, stressgevoel, tranen en kwaad, ZO KWAAD! Janken schreeuwen LAAT ME MET RUST. -O- ging vanzelf O~)
Niet gereageerd op die apps, overigens staat bij mij alles uit, online status en vinkjes. Al jaren.

Thuisgekomen in de werkapp verzoek gezet dat ik ook niet privé geappt wil worden omdat ik rust (met uitroeptekens) nodig heb.

Zou er dan nu een lampje gaan branden?
Poep in de oren en ogen. Ook de TL wordt niet begrepen? Of was niet duidelijk genoeg? Leest die mee?of stuur het door?
En ‘moet’ je in die app?
Anders bij iedere app opmerking komt er een dag ziek bij.!
Dan sta je nu 2 in de + w/

Water laten bezorgen door ah en heel veel zware / grote dingen meer.
De trap op B-)
pi_219257895
Nondeju. Wat een kul. Krijg net mee, dat men het liefdesleven van Schoof heeft uitgeplozen. Wat een zieke juice. :R
pi_219257955
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 16:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
Poep in de oren en ogen. Ook de TL wordt niet begrepen? Of was niet duidelijk genoeg? Leest die mee?of stuur het door?
En ‘moet’ je in die app?
Anders bij iedere app opmerking komt er een dag ziek bij.!
Dan sta je nu 2 in de + w/

Water laten bezorgen door ah en heel veel zware / grote dingen meer.
De trap op B-)
TL weet t.
Dit zijn privé apps. En net als op de werkvloer lopen ze bij mij leeg. Want hun kat is dooier dan de mijne, zoiets.
Tis nu stil na mijn opmerking in de werkapp. Er moet iets in die policultuur veranderen, al is het laatste wat ik doe :Y)

Komen de AH medewerkers tot in de keuken? Picnic wel gelukkig, al voel ik me altijd bezwaard om het te vragen :D
pi_219257993
Als ik het vraag brengen de AH mensen de boodschappen naar de keuken. Maar ze hoeven natuurlijk geen trappen op
pi_219258013
Bij mij komen ze alle trappen naar mn appartement zonder morren op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219258031
Dankzij jouw berichten @Blues heb ik vandaag wel bij een collega die aangaf even klaar te zijn met een bepaalde terugkerende discussie tussen twee anderen gezegd dat ze het los kon/moest laten en dat ik het overnam. Vervolgens heb ik er ook echt beweging in gekregen en haar verder niks meer erover verteld.
pi_219258039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef Tuindier het volgende:
Dankzij jouw berichten @:Blues heb ik vandaag wel bij een collega die aangaf even klaar te zijn met een bepaalde terugkerende discussie tussen twee anderen gezegd dat ze het los kon/moest laten en dat ik het overnam. Vervolgens heb ik er ook echt beweging in gekregen en haar verder niks meer erover verteld.
Hoe heb je er beweging in gekregen?
pi_219258048
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:14 schreef Blues het volgende:

[..]
TL weet t.
Dit zijn privé apps. En net als op de werkvloer lopen ze bij mij leeg. Want hun kat is dooier dan de mijne, zoiets.
😂 😳 🙃 😢

Tis nu stil na mijn opmerking in de werkapp. Er moet iets in die policultuur veranderen, al is het laatste wat ik doe :Y)

Komen de AH medewerkers tot in de keuken? Picnic wel gelukkig, al voel ik me altijd bezwaard om het te vragen :D
Privé apps dan maar blokkeren voorlopig. Wat iemand hierboven al zegt, dacht ik.

Vorige keer kwam ah ook boven. Ook met zwaar spul. Het zijn jonge mannen over het algemeen.
Dat kan ik nog wel handelen…😉
pi_219258061
@Tuindier Ook nog: hoe was de PT? Viel het mee?
pi_219258088
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:

Privé apps dan maar blokkeren voorlopig. Wat iemand hierboven al zegt, dacht ik.

Het is nu stil na mijn verzoek in de werkapp typte ik ;)
pi_219258091
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:00 schreef AnneX het volgende:
Nondeju. Wat een kul. Krijg net mee, dat men het liefdesleven van Schoof heeft uitgeplozen. Wat een zieke juice. :R
Lijkt Engeland wel met hun zieke paparazzi praktijken }:|
pi_219258106
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:14 schreef Blues het volgende:

[..]
TL weet t.

Choose your battles…. Cultuur veranderen is een groot en laaaaaang proces.

Dat jij de manier waarop ze over jouw grenzen heengaan anders wil zien, dat is een stukje cultuur waar je logischerwijze wel mee aan de slag gaat. En moet, voor je eigen welzijn. Met je _O_ TL _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219258114
@Blues ken/gebruik je de opties op stil zetten en archiveren in WA? Ik vind het echt heeerlake functies.
pi_219258133
En mijn kat is zeker niet dooier dan die van @Blues maar het is wel de ‘dump ellende bij Cat’ maand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder wordt het dinsdag een beladen uitvaart-dagje. Ik ben gevraagd een lezing of voorbede te doen (mooi, eervol, natuurlijk doe ik dat) en om mee de kist de kerk in en uit te rijden (mooi, eervol, natuurlijk doe ik dat) maar *slik*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219258150
Cat, wat veel allemaal zeg ;(
Spoilers!
pi_219258155
Verder denk ik deze week weer veel aan Piep, over dooie katten gesproken. Maar dat terzijde.
Spoilers!
pi_219258163
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe heb je er beweging in gekregen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219258182
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder denk ik deze week weer veel aan Piep, over dooie katten gesproken. Maar dat terzijde.
;( :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')