SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer overquote:
das niet zo best fles. denk je dat je naar de doktor moet?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer over
Oh daarom begreep ik niks van je berichtjes.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer over
En wie heeft die garnalen en zeebaars gegeten? En ik zie ook nog soep!quote:Op donderdag 13 november 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
was zo lekker. omg
en zo goedkoop. voor 3 keer crispy pork , 1 keer iets met garnalen en 1 keer iets met zeebaars en een ice koffie 219 baht
dat betaal ik op koh phangan gemakkelijk voor 1 gerecht
Kun je wel een stukje lopen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we waren met zijn drieënquote:Op donderdag 13 november 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En wie heeft die garnalen en zeebaars gegeten? En ik zie ook nog soep!
Heb je die soep dus ook twee keer gegeten? Was-ie sappig?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we waren met zijn drieën
de soep komt bij de crispy pork.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
we hadden een aardbeving
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
Zo, de snelle fiets is naar de fietsenmaker. Ketting, bladen en cassette moeten vervangen worden, dus dat is weer feest.![]()
Straks gezellig overleg over/met mijn demente moeder die gaat ontkennen dat ze dement is.
ja was erg lekker. leek ook een soort van zeewier groente in te zitten?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die soep dus ook twee keer gegeten? Was-ie sappig?
Dan wordt ze boos dat ze gefilmd is, gaat ze vragen wie dat gedaan heeft en zeggen dat het gemeen is.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is het misschien een idee dat je haar filmt en dat ze dan later kan zien dat ze echt dement is?
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt ze boos dat ze gefilmd is, gaat ze vragen wie dat gedaan heeft en zeggen dat het gemeen is.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was erg lekker. leek ook een soort van zeewier groente in te zitten?
Dan wordt ze heel boos en gaat het niet meer over of ze dement is, maar dan ben ik een enorm gemeen kind.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?
ja kanquote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kan toch gewoon echt zeewier zijn?
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt ze heel boos en gaat het niet meer over of ze dement is, maar dan ben ik een enorm gemeen kind.
Er is elke werkdag iemand en straks komt ook de casemanager. Maar die casemanager is zo ontactisch als maar kan waardoor mijn moeder sowieso niet meer voor rede vatbaar is, dus dat schiet ook niet op. Het mooiste zou zijn als ze vrijwillig naar een zorgvilla gaat, maar dat gaat zo niet lukken.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wel vermoeiend dit. misschien een prof. inschakelen
misschie van te voren praten met de casemanager en vragen of die wat tactischer kan zijn?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is elke werkdag iemand en straks komt ook de casemanager. Maar die casemanager is zo ontactisch als maar kan waardoor mijn moeder sowieso niet meer voor rede vatbaar is, dus dat schiet ook niet op. Het mooiste zou zijn als ze vrijwillig naar een zorgvilla gaat, maar dat gaat zo niet lukken.
Gaat niet werken met deze vrouw. Via de huisarts hebben we ook een ouderenverpleegkundige van de huisartsenpraktijk ingeschakeld, maar daar moet ik weer achteraan want die is niet meer op komen dagen na één gesprek met mijn moeder. Het is zooooo vermoeiend allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie van te voren praten met de casemanager en vragen of die wat tactischer kan zijn?
Ja, anders bij de kladden.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
en anders bij de lurven pakken als je die kan vinden
mja snap ikquote:Op donderdag 13 november 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat niet werken met deze vrouw. Via de huisarts hebben we ook een ouderenverpleegkundige van de huisartsenpraktijk ingeschakeld, maar daar moet ik weer achteraan want die is niet meer op komen dagen na één gesprek met mijn moeder. Het is zooooo vermoeiend allemaal.
Was je uit bed gevallen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
we hadden een aardbeving
[ afbeelding ]
Dat werkt helaas niet bij dementie. De volgende keer zijn ze dat toch weer vergeten (afhankelijk van hoever ze erin zitten, uiteraard), dus dat geeft eigenlijk alleen maar stress zonder dat het bijdraagt tot een oplossing.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?
nee niks gemerktquote:Op donderdag 13 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je uit bed gevallen?
Bitterbeving.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je uit bed gevallen?
quote:
Ja, hier ook. Ik denk dat ie op skivakantie is nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
De zon hier heeft vandaag een dagje vakantie volgens mij.
Al die gesmolten sneeuw.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik denk dat ie op skivakantie is nu.
Nimbykat.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ze willen een boom kappen hier in de straat
Nu ga ik bezwaar maken wegens herrie als een echte nimby.
Dat kan je ook gewoon in de winkel halen?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu pas dat je bij de apotheek automaat buiten ook glijmiddel kan kopen.
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon in de winkel halen?
Truequote:Op donderdag 13 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.
Spar?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.
Spar hier is tot middernacht open man.quote:
Voor de hoge nood.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spar hier is tot middernacht open man.
Spuug is sneller en goedkoperquote:Op donderdag 13 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spar hier is tot middernacht open man.
Ja. Moeten wel beetje aan het milieu denken ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuug is sneller en goedkoper
Overrated.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Moeten wel beetje aan het milieu denken ook.
Minder comfy.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuug is sneller en goedkoper
Wou bijna zeggen: zit in elk tankstation zowat. Al zullen ze daar geen glijmiddel verkopen denk ikquote:
Helmquote:Op donderdag 13 november 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zoek naar een nieuw motorpak en helm. Leuke opties wel
Vaak wel hoor, bij de condooms.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou bijna zeggen: zit in elk tankstation zowat. Al zullen ze daar geen glijmiddel verkopen denk ik
Die vrachtwagenchauffeurs moeten ook iets in hun vrije tijd.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel hoor, bij de condooms.
Zin in een broodje gehaktbal nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeurs moeten ook iets in hun vrije tijd.
met mayoquote:Op donderdag 13 november 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in een broodje gehaktbal nu.
Curry is ook lekker.quote:
Hier is maar een oplossing voor.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus ik voel me echt kut![]()
Zal niks gebroken zijn maar wel verrekt en pijnlijk. Ik heb even geen praatjes.
Ja je wordt ook een dagje ouder :pquote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet er bot pijn of spier?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in een broodje gehaktbal nu.
Nieuwe roeping.quote:
Je had nog niet genoeg spanning in je leven?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik afgelopen jaar veel met mijn vader in ziekenhuis kwam at ik op de terugweg altijd een bami bij tankstation. Lekker zo een die al tijdje ligt te liggen.
Ohquote:Op donderdag 13 november 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.amazon.nl/Phi(...)ologie/dp/B0DKKH9H5V
Satésaus is zo ongezond.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook. Zaanse als het ff kan
Maar satesaus voor het broodje bal
Alles van jou lezen en analyseren en verlangend hopen op Ambar foto's.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen. Wat gaan jullie vandaag doen?
Ja kan ook gewoon IRL langskomen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles van jou lezen en analyseren en verlangend hopen op Ambar foto's.
Ga je me dan in stukjes hakken?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon IRL langskomen hoor.
Heb zo een online onderzoekje (15-20 minuten kletsen voor ¤30) en daarna ga ik naar een vriend om zijn kerstboom op te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een paar uur werken en dan moet ik even boodschappen doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:46 schreef Donna het volgende:
daarna ga ik naar een vriend om zijn kerstboom op te zetten.
Chillquote:Op donderdag 13 november 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?
Yes.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?
Nee per boom. En 20cent per kilometer, retour.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
En betalen we dat per uur? wat zijn de voorrijkosten?
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapiequote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef Donna het volgende:
Dat is zo ongeveer mijn favoriete werkje!
Wat voor raar beeld heb jij van mij?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je me dan in stukjes hakken?
Geef mij maar lampjes in de knoop. Love it!quote:Op donderdag 13 november 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapie
Zou niet weten hoe ik aan dat beeld kom.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor raar beeld heb jij van mij?
quote:Op donderdag 13 november 2025 13:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Geef mij maar lampjes in de knoop. Love it!
Gelukkig nu alleen eentje voor in de open haard van je penthouse.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapie
Kan mijn knie niet verder dan 90 graden buigen zonder pijnquote:
Heel misschien bescheiden eentje, als ik er zin in hebt.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig nu alleen eentje voor in de open haard van je penthouse.
Wanneer buig je je knie verder dan 90 graden?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mijn knie niet verder dan 90 graden buigen zonder pijn
Meer banden / pezen dan spieren of bot denk ik.
Beroepskneus Fles
Als je op de wc gaat zitten.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer buig je je knie verder dan 90 graden?
Goed punt welquote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er al iets warms op gelegd?
Bij een bevalling, endoscopie of snowboarden.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De houding waarbij de knieën verder dan 90 graden gebogen zijn (dieper hurken), is anatomisch gezien bevorderlijk voor de stoelgang.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik lekker op de bank zitquote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vindt overal wat van, dus negerenquote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn heup doet ook zeer. En verder is het vooral een begrek aan vertrouwen en angst. Zal US ook wel weer wat van vinden.
Ja als iemand zijn mening wel niet boeiend is.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vindt overal wat van, dus negeren
Ze komen er in ieder geval niet. En dit jaar is het voor het laatst dat ze bestaan. Dus rejoice.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kopz heeft het voor elkaar in Yerseke geen Sinterklaasintocht.
Heh?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn heup doet ook zeer. En verder is het vooral een begrek aan vertrouwen en angst. Zal US ook wel weer wat van vinden.
Ambar vreet die stukjes wel op.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee ik hak geen mannen in stukjes. Geeft zo'n troep
Als jullie mij gewoon lerend lezen kan iedereen zonder vage therapie of hulp en zijn we allemaal gelukkig en tevreden.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vindt overal wat van, dus negeren
Nee hoor, is heel kieskeurigquote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ambar vreet die stukjes wel op.
Mijn wc hangt te hoogquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je gaat poepen moeten je knieen hoger zijn dan je heupen, dan poep je beter
Gat in de grondquote:
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, begrek ja. Ja.
Ik wil mijn bed in.
Ik heb een laag krukje staan op het toilet zodat ik fatsoenlijk kan poepen. In dit huis hebben ze een wc geplaatst waar ik niet eens met mijn voeten bij de grond kanquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn wc hangt te hoogBlijkbaar was dit de standaard hoogte tegenwoordig.
Dit is op zich wel raar en onwenselijk gedacht, als dit je een halve eeuw niet overkomen is dan is de kans dat het binnen twee dagen weer voorkomt astronomisch klein natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er eerder zoiets is gebeurd heb je er geen zin in dat het weer gebeurt.
Ook maar naar bed dan.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien
Oké!!quote:Op donderdag 13 november 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook maar naar bed dan.
Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.
Mag ik ook?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook maar naar bed dan.
Daarom. Dan heb je dus geen boekje nodig.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.
Ik heb het over krukjequote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.
Da's nog langquote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.
Ik vind dit zeer onsexy.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Sinds wanneer moeten poepen sexy zijn?quote:
Ja zo kunnen mijn knieën nu dus niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Je gaat dood. Sorry dat ik het zo bot moet brengen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo kunnen mijn knieën nu dus niet.
Ik zou wel mn broek iets lager doen voordat ik begin. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Niet alles hoeft meteen zo dierlijk te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten poepen sexy zijn?
Maar eh, doordeweekse dag, thuis, en dan 'ik was natuurlijk dronken'quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, begrek ja. Ja.
Ik wil mijn bed in.
Van mij wel.quote:
Het is gewoon een vrouw die demonstreert hoe je het krukje moet gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alles hoeft meteen zo dierlijk te zijn.
Ja zo natuurlijk is dat allang niet meer inderdaad. Maar goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar eh, doordeweekse dag, thuis, en dan 'ik was natuurlijk dronken'
Dat roept ook wel wat vragen op, toch
Stoppen met drinken, heb je ook geen last van je knie.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo natuurlijk is dat allang niet meer inderdaad. Maar goed.
quote:
JA DITquote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte klacht in het leven is dat de milka biscuit in het groot anders smaakt dan in het klein
Ik vind ze beiden lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte klacht in het leven is dat de milka biscuit in het groot anders smaakt dan in het klein
* TheStigsDutchCousin legt bitterbal over de kniequote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin legt bitterbal over de knie
Moet je het topic maar niet doodvermoordenquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind de grote versie lekkerder
En ze zijn al duurquote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was niet in de aanbieding
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
(bekend van de holocaust en de VW Kever)
En één testikel.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Adolf Hitler (bekend van de holocaust en de VW Kever) had hoogstwaarschijnlijk een bipolaire stoornis, autisme, ADHD, schizofrenie en een micropenis.
Er ging wat mis bij de besnijdenis.quote:
Preventief afmaken zulke mensen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Adolf Hitler (bekend van de holocaust en de VW Kever) had hoogstwaarschijnlijk een bipolaire stoornis, autisme, ADHD, schizofrenie en een micropenis.
Ja dat mag tegenwoordig dus niet meer.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preventief afmaken zulke mensen.
Zulke mensen? Met een van de genoemde diagnoses?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preventief afmaken zulke mensen.
Vroeger was alles beter.. /zuchtquote:Op donderdag 13 november 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat mag tegenwoordig dus niet meer.
Als je er miljoenen normale mensen mee kunt redden lijkt me dit wel logisch en humaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zulke mensen? Met een van de genoemde diagnoses?
Als het zwemt als een eend, eruit ziet als een eend en kwaakt als een eend, dan is het Adolf Hitler.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar het is niet alsof deze samenloop van diagnoses gelijk een Hitler veroorzaken... en om daardoor nou gelijk 40% van de bevolking gelijk preventief te ruimen gaat ook wel ver...
Hij was ook man, dus ook maar alle mannen preventief ruimen? Man zijn heeft een grotere kans op het starten van een oorlog dan een van de diagnoses die men denkt dat hij zou kunnen hebben gehad.
Aan hem heeft het niet gelegen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat mag tegenwoordig dus niet meer.
Hij was ook vegetariër. Afmaken.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar het is niet alsof deze samenloop van diagnoses gelijk een Hitler veroorzaken... en om daardoor nou gelijk 40% van de bevolking gelijk preventief te ruimen gaat ook wel ver...
Hij was ook man, dus ook maar alle mannen preventief ruimen? Man zijn heeft een grotere kans op het starten van een oorlog dan een van de diagnoses die men denkt dat hij zou kunnen hebben gehad.
Never trust a herbivore.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was ook vegetariër. Afmaken.
Ja spijtig maar het is voor een hoger en groter doel, we zullen basisscholen naar je vernoemen en standbeelden voor je oprichten, ok?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ruim mezelf wel preventief dan.
Denk dat het wel een populaire schoolnaam wordt, De Draak.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja spijtig maar het is voor een hoger en groter doel, we zullen basisscholen naar je vernoemen en standbeelden voor je oprichten, ok?
Eens.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het wel een populaire schoolnaam wordt, De Draak.
Favoriete vak van vele kindertjes, Drakologie.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het wel een populaire schoolnaam wordt, De Draak.
* TheStigsDutchCousin pakt boek met sagen en legendesquote:Op donderdag 13 november 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Leuke achtbaan ook, ik weet alleen niet wie Joris is.
Mietjes en zaagjes?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin pakt boek met sagen en legendes
Beetje visjes angst aanjagen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
was in een thaise bar. ben ontsnapt
quote:Op donderdag 13 november 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje visjes angst aanjagen.
Gaat Joris zo de weg op de A12 voor mij vrij maken?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin pakt boek met sagen en legendes
Zou de draak vragen.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat Joris zo de weg op de A12 voor mij vrij maken?
Gelukkig geen eigen risico meer door Wildersquote:Op donderdag 13 november 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
En de zorgpremie gaat door de magische grens van 200 euro. Jeej.
Het scheelt twee euro met afgelopen jaarquote:Op donderdag 13 november 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meende juist te lezen dat die zorgpremie helemaal niet zoveel omhoog ging.
Het zit je wel hoog.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig is er wel geld om kleine kindertjes bang te maken in het Sinterklaasjournaal met een noodpakket.
Heb je geen eigen risico meer in Nederland?quote:Op donderdag 13 november 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig geen eigen risico meer door Wilders
De grap is natuurlijk dat de PVV dat ineens vergeten was.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen eigen risico meer in Nederland?
Bangmakerij.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog.
Wel grappig dat altijd dezelfde mensen op de kast gejaagd worden. Krijgen we straks een pepernootpakket
Oh, dus toch nog eigen risico. Nou ja is ook misschien wel beter, anders gaan mensen echt voor elk wissewasje naar de dokter "omdat het toch niks kost".quote:Op donderdag 13 november 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat de PVV dat ineens vergeten was.
Leverde wel stemmen op natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dus toch nog eigen risico. Nou ja is ook misschien wel beter, anders gaan mensen echt voor elk wissewasje naar de dokter "omdat het toch niks kost".
Bange mensen inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangmakerij.
"Jantje, als je niet braaf bent staat Poetin vannacht aan je bed he, hier heb je wat pepernoten, dan ben je in ieder geval goed voorbereid, kut Jantje dat je er bent"
Mja. Moet de eerste politieke partij nog meemaken die de belangrijkste beloftes wél nakomt. Eigenlijk zouden ze daar de partijleider voor moeten bestraffenquote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leverde wel stemmen op natuurlijk.
Beginnen met van alle partijen een doorrekening van de plannen doen ipv gewoon maar iets mogen roeptoeteren.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Moet de eerste politieke partij nog meemaken die de belangrijkste beloftes wél nakomt. Eigenlijk zouden ze daar de partijleider voor moeten bestraffen
Of stemmen op een partij die wel iets doorrekentquote:Op donderdag 13 november 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen met van alle partijen een doorrekening van de plannen doen ipv gewoon maar iets mogen roeptoeteren.
Dat is te lastig helaas.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of stemmen op een partij die wel iets doorrekent
Fossiele sector krijgt tussen 39,7 en 46,4 miljard euro subsidie. Dat is 10x eigen risicoquote:Op donderdag 13 november 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Afschaffen eigen risico kost 3,4 miljard, opvang asielzoekers in basis alleen al 10 miljard.
Ja maar die sector levert extreem veel banen op.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fossiele sector krijgt tussen 39,7 en 46,4 miljard euro subsidie. Dat is 10x eigen risico
Gek dat die onderbouwde noodwet van Faber dat niet opgelost heeft.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Afschaffen eigen risico kost 3,4 miljard, opvang asielzoekers in basis alleen al 10 miljard.
Fijn als zo vroeg donker is ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut verkeerde caviavoer gekocht. Kan ik morgen weer terug.
Ook bijna een kind aangereden net. Gebruik dan ook je verlichting
Is dat caviavoer waar cavia's een vreselijke dood door sterven volgens Facebook?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zit Faber in de kamer zodat ze de nieuwe regering kan controleren op de uitvoering ervan.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gek dat die onderbouwde noodwet van Faber dat niet opgelost heeft.
Bij mij is ie 2 euro omlaag.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
En de zorgpremie gaat door de magische grens van 200 euro. Jeej.
Ik zag haar echt pas op het laatste moment. Ze kwam ook uit een oprit zonder verlichting ofzo. Dan is het donker, het miezert en je ziet eigenlijk vooral felle koplampen.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijn als zo vroeg donker is ook.
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat caviavoer waar cavia's een vreselijke dood door sterven volgens Facebook?
Pubers aanrijden lukte mij ook prima bij daglichtquote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
We komen een miljoen huizen tekort, er mag nog geen ruft gelaten worden in verband met het stikstofspook, Rutte heeft een hoop extra soldaatjes afgesproken, het energienetwerk faalt en we hebben een Marokkaanse schaduweconomie waar ze in Venezuela jaloers op zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gek dat die onderbouwde noodwet van Faber dat niet opgelost heeft.
En hoeveel miljard levert dat op?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die sector levert extreem veel banen op.
Een boelboel.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel miljard levert dat op?
100.000 direct en 150.000 indirect. Valt me best tegen voor 40 miljard.quote:
Bel je Dilan even?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We komen een miljoen huizen tekort, er mag nog geen ruft gelaten worden in verband met het stikstofspook, Rutte heeft een hoop extra soldaatjes afgesproken, het energienetwerk faalt en we hebben een Marokkaanse schaduweconomie waar ze in Venezuela jaloers op zijn.
Oplossing, stop met de wereld verbeteren voor 0,000000009 procent, stap naar Brussel en geef ze aldaar de welbekende middelvinger.
ripquote:Op donderdag 13 november 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna van de weg geduwd door iemand die hem uit frustratie meteen naar links gooide (irritante rijbaanwisselaar daarvoor die remde, kutfiguren). Tweede bijna dood ervaring, en dan moet ik morgen weer die A12 op
Die wil liever met PVV en Ja21 verder.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag niet meedoen van de deugsokken.
Op vrijdag gewoon lekker thuiswerken.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna van de weg geduwd door iemand die hem uit frustratie meteen naar links gooide (irritante rijbaanwisselaar daarvoor die remde, kutfiguren). Tweede bijna dood ervaring, en dan moet ik morgen weer die A12 op
Kan niet, ik moet er morgen toch echt weer naartoe.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op vrijdag gewoon lekker thuiswerken.
PvdA had ook makkelijk gekund maar die zitten onder de knoet van XR.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wil liever met PVV en Ja21 verder.
Begrijpelijk. Anders moet Dilan ongeveer al haar standpunten in gaan leveren.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wil liever met PVV en Ja21 verder.
Eerstewereldproblemen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Krijg ik het batterijklepje niet open. FML.
ja, nooit echt ontmoet, maar lijkt me wel leukquote:Op donderdag 13 november 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Gianni61 ik heb nu tijdelijk een abonnement op het blad Helden, staat in de editie dit ik vandaag ontvangen heb een interview met Dione Housheer. Lijkt me een leuke meid
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Is dat niet gewoon heel de bovenkant, inclusief de knoppen zeg maar?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Nee er zit een klepje onderop. Daar zit nu ook de dongle in. Er staat een pijltje op naar beneden met daarbij OPEN, maar ik kan schuiven wat ik wil.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon heel de bovenkant, inclusief de knoppen zeg maar?
Maak een foto!quote:Op donderdag 13 november 2025 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Het zal vast heel logisch zijn, maar dat is niet aan mij besteed.
Niet zo hard op douwen. Gewoon gentle slide.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een filmpje op YT en die knakker wipt hem zo open. HOE DAN.
Huehue.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo hard op douwen. Gewoon gentle slide.
Nou, de batterijen eruit halen wordt ook leuk zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit goedkope ding heb ik net gehaald
Die muis?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanwinst voor deze SC, eerlijk waar.
Zover kom ik niet eens.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, de batterijen eruit halen wordt ook leuk zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |