Als ik lekker op de bank zitquote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer buig je je knie verder dan 90 graden?
Heb je er al iets warms op gelegd?
Die vindt overal wat van, dus negerenquote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn heup doet ook zeer. En verder is het vooral een begrek aan vertrouwen en angst. Zal US ook wel weer wat van vinden.
Ja als iemand zijn mening wel niet boeiend is.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vindt overal wat van, dus negeren
Ze komen er in ieder geval niet. En dit jaar is het voor het laatst dat ze bestaan. Dus rejoice.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kopz heeft het voor elkaar in Yerseke geen Sinterklaasintocht.
Heh?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn heup doet ook zeer. En verder is het vooral een begrek aan vertrouwen en angst. Zal US ook wel weer wat van vinden.
Ambar vreet die stukjes wel op.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee ik hak geen mannen in stukjes. Geeft zo'n troep
Als jullie mij gewoon lerend lezen kan iedereen zonder vage therapie of hulp en zijn we allemaal gelukkig en tevreden.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vindt overal wat van, dus negeren
Nee hoor, is heel kieskeurigquote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ambar vreet die stukjes wel op.
Mijn wc hangt te hoogquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je gaat poepen moeten je knieen hoger zijn dan je heupen, dan poep je beter
Gat in de grondquote:
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, begrek ja. Ja.
Ik wil mijn bed in.
Ik heb een laag krukje staan op het toilet zodat ik fatsoenlijk kan poepen. In dit huis hebben ze een wc geplaatst waar ik niet eens met mijn voeten bij de grond kanquote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn wc hangt te hoogBlijkbaar was dit de standaard hoogte tegenwoordig.
Dit is op zich wel raar en onwenselijk gedacht, als dit je een halve eeuw niet overkomen is dan is de kans dat het binnen twee dagen weer voorkomt astronomisch klein natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er eerder zoiets is gebeurd heb je er geen zin in dat het weer gebeurt.
Ook maar naar bed dan.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien
Oké!!quote:Op donderdag 13 november 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook maar naar bed dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |