Nog een paar uur werken en dan moet ik even boodschappen doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen. Wat gaan jullie vandaag doen?
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:46 schreef Donna het volgende:
daarna ga ik naar een vriend om zijn kerstboom op te zetten.
Chillquote:Op donderdag 13 november 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?
Yes.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar kunnen we jou voor inschakelen dus?
Nee per boom. En 20cent per kilometer, retour.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
En betalen we dat per uur? wat zijn de voorrijkosten?
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapiequote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef Donna het volgende:
Dat is zo ongeveer mijn favoriete werkje!
Wat voor raar beeld heb jij van mij?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je me dan in stukjes hakken?
Geef mij maar lampjes in de knoop. Love it!quote:Op donderdag 13 november 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapie
Zou niet weten hoe ik aan dat beeld kom.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor raar beeld heb jij van mij?
quote:Op donderdag 13 november 2025 13:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Geef mij maar lampjes in de knoop. Love it!
Gelukkig nu alleen eentje voor in de open haard van je penthouse.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er vroeger vier in de serre, en dan nog een in de woonkamer, in de serre ook nog zo'n kerstkroonluchter aan het plafond, in de achtertuin twee grote bomen met lampjes, in de voortuin een Gieser Wildeman perengaard en daar moesten natuurlijk ook die kutlampjes in, ik ben er nu nog voor in therapie
Kan mijn knie niet verder dan 90 graden buigen zonder pijnquote:
Heel misschien bescheiden eentje, als ik er zin in hebt.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig nu alleen eentje voor in de open haard van je penthouse.
Wanneer buig je je knie verder dan 90 graden?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mijn knie niet verder dan 90 graden buigen zonder pijn
Meer banden / pezen dan spieren of bot denk ik.
Beroepskneus Fles
Als je op de wc gaat zitten.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer buig je je knie verder dan 90 graden?
Goed punt welquote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er al iets warms op gelegd?
Bij een bevalling, endoscopie of snowboarden.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er al iets warms op gelegd?
De houding waarbij de knieën verder dan 90 graden gebogen zijn (dieper hurken), is anatomisch gezien bevorderlijk voor de stoelgang.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |