Spar?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.
Spar hier is tot middernacht open man.quote:
Voor de hoge nood.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spar hier is tot middernacht open man.
Spuug is sneller en goedkoperquote:Op donderdag 13 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spar hier is tot middernacht open man.
Ja. Moeten wel beetje aan het milieu denken ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuug is sneller en goedkoper
Overrated.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Moeten wel beetje aan het milieu denken ook.
Minder comfy.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuug is sneller en goedkoper
Wou bijna zeggen: zit in elk tankstation zowat. Al zullen ze daar geen glijmiddel verkopen denk ikquote:
Helmquote:Op donderdag 13 november 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zoek naar een nieuw motorpak en helm. Leuke opties wel
Vaak wel hoor, bij de condooms.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou bijna zeggen: zit in elk tankstation zowat. Al zullen ze daar geen glijmiddel verkopen denk ik
Die vrachtwagenchauffeurs moeten ook iets in hun vrije tijd.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel hoor, bij de condooms.
Zin in een broodje gehaktbal nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeurs moeten ook iets in hun vrije tijd.
met mayoquote:Op donderdag 13 november 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in een broodje gehaktbal nu.
Curry is ook lekker.quote:
Hier is maar een oplossing voor.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus ik voel me echt kut![]()
Zal niks gebroken zijn maar wel verrekt en pijnlijk. Ik heb even geen praatjes.
Ja je wordt ook een dagje ouder :pquote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet er bot pijn of spier?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in een broodje gehaktbal nu.
Nieuwe roeping.quote:
Je had nog niet genoeg spanning in je leven?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik afgelopen jaar veel met mijn vader in ziekenhuis kwam at ik op de terugweg altijd een bami bij tankstation. Lekker zo een die al tijdje ligt te liggen.
Ohquote:Op donderdag 13 november 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.amazon.nl/Phi(...)ologie/dp/B0DKKH9H5V
Satésaus is zo ongezond.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook. Zaanse als het ff kan
Maar satesaus voor het broodje bal
Alles van jou lezen en analyseren en verlangend hopen op Ambar foto's.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen. Wat gaan jullie vandaag doen?
Ja kan ook gewoon IRL langskomen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles van jou lezen en analyseren en verlangend hopen op Ambar foto's.
Ga je me dan in stukjes hakken?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon IRL langskomen hoor.
Heb zo een online onderzoekje (15-20 minuten kletsen voor ¤30) en daarna ga ik naar een vriend om zijn kerstboom op te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen. Wat gaan jullie vandaag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |