Gaat niet werken met deze vrouw. Via de huisarts hebben we ook een ouderenverpleegkundige van de huisartsenpraktijk ingeschakeld, maar daar moet ik weer achteraan want die is niet meer op komen dagen na één gesprek met mijn moeder. Het is zooooo vermoeiend allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie van te voren praten met de casemanager en vragen of die wat tactischer kan zijn?
Ja, anders bij de kladden.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
en anders bij de lurven pakken als je die kan vinden
mja snap ikquote:Op donderdag 13 november 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat niet werken met deze vrouw. Via de huisarts hebben we ook een ouderenverpleegkundige van de huisartsenpraktijk ingeschakeld, maar daar moet ik weer achteraan want die is niet meer op komen dagen na één gesprek met mijn moeder. Het is zooooo vermoeiend allemaal.
Was je uit bed gevallen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
we hadden een aardbeving
[ afbeelding ]
Dat werkt helaas niet bij dementie. De volgende keer zijn ze dat toch weer vergeten (afhankelijk van hoever ze erin zitten, uiteraard), dus dat geeft eigenlijk alleen maar stress zonder dat het bijdraagt tot een oplossing.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?
nee niks gemerktquote:Op donderdag 13 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je uit bed gevallen?
Bitterbeving.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je uit bed gevallen?
quote:
Ja, hier ook. Ik denk dat ie op skivakantie is nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
De zon hier heeft vandaag een dagje vakantie volgens mij.
Al die gesmolten sneeuw.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik denk dat ie op skivakantie is nu.
Nimbykat.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ze willen een boom kappen hier in de straat
Nu ga ik bezwaar maken wegens herrie als een echte nimby.
Dat kan je ook gewoon in de winkel halen?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu pas dat je bij de apotheek automaat buiten ook glijmiddel kan kopen.
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon in de winkel halen?
Truequote:Op donderdag 13 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 23:00 ofzo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |