SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer overquote:
das niet zo best fles. denk je dat je naar de doktor moet?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer over
Oh daarom begreep ik niks van je berichtjes.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op sokken uitgegleden over de vloerbedekking. Ben me vooral helemaal kapot geschrokken. Heup lijkt wel meer het probleem dan knie op dit moment. En ik was natuurlijk dronken maar dat gaat wel weer over
En wie heeft die garnalen en zeebaars gegeten? En ik zie ook nog soep!quote:Op donderdag 13 november 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
was zo lekker. omg
en zo goedkoop. voor 3 keer crispy pork , 1 keer iets met garnalen en 1 keer iets met zeebaars en een ice koffie 219 baht
dat betaal ik op koh phangan gemakkelijk voor 1 gerecht
Kun je wel een stukje lopen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we waren met zijn drieënquote:Op donderdag 13 november 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En wie heeft die garnalen en zeebaars gegeten? En ik zie ook nog soep!
Heb je die soep dus ook twee keer gegeten? Was-ie sappig?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we waren met zijn drieën
de soep komt bij de crispy pork.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
we hadden een aardbeving
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
Zo, de snelle fiets is naar de fietsenmaker. Ketting, bladen en cassette moeten vervangen worden, dus dat is weer feest.![]()
Straks gezellig overleg over/met mijn demente moeder die gaat ontkennen dat ze dement is.
ja was erg lekker. leek ook een soort van zeewier groente in te zitten?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die soep dus ook twee keer gegeten? Was-ie sappig?
Dan wordt ze boos dat ze gefilmd is, gaat ze vragen wie dat gedaan heeft en zeggen dat het gemeen is.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is het misschien een idee dat je haar filmt en dat ze dan later kan zien dat ze echt dement is?
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt ze boos dat ze gefilmd is, gaat ze vragen wie dat gedaan heeft en zeggen dat het gemeen is.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was erg lekker. leek ook een soort van zeewier groente in te zitten?
Dan wordt ze heel boos en gaat het niet meer over of ze dement is, maar dan ben ik een enorm gemeen kind.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien dan toch volhouden dat ze moet kijken?
ja kanquote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kan toch gewoon echt zeewier zijn?
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt ze heel boos en gaat het niet meer over of ze dement is, maar dan ben ik een enorm gemeen kind.
Er is elke werkdag iemand en straks komt ook de casemanager. Maar die casemanager is zo ontactisch als maar kan waardoor mijn moeder sowieso niet meer voor rede vatbaar is, dus dat schiet ook niet op. Het mooiste zou zijn als ze vrijwillig naar een zorgvilla gaat, maar dat gaat zo niet lukken.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wel vermoeiend dit. misschien een prof. inschakelen
misschie van te voren praten met de casemanager en vragen of die wat tactischer kan zijn?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is elke werkdag iemand en straks komt ook de casemanager. Maar die casemanager is zo ontactisch als maar kan waardoor mijn moeder sowieso niet meer voor rede vatbaar is, dus dat schiet ook niet op. Het mooiste zou zijn als ze vrijwillig naar een zorgvilla gaat, maar dat gaat zo niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |