Ik vind ze beiden lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte klacht in het leven is dat de milka biscuit in het groot anders smaakt dan in het klein
* TheStigsDutchCousin legt bitterbal over de kniequote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin legt bitterbal over de knie
Moet je het topic maar niet doodvermoordenquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind de grote versie lekkerder
En ze zijn al duurquote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was niet in de aanbieding
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
(bekend van de holocaust en de VW Kever)
En één testikel.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Adolf Hitler (bekend van de holocaust en de VW Kever) had hoogstwaarschijnlijk een bipolaire stoornis, autisme, ADHD, schizofrenie en een micropenis.
Er ging wat mis bij de besnijdenis.quote:
Preventief afmaken zulke mensen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Adolf Hitler (bekend van de holocaust en de VW Kever) had hoogstwaarschijnlijk een bipolaire stoornis, autisme, ADHD, schizofrenie en een micropenis.
Ja dat mag tegenwoordig dus niet meer.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preventief afmaken zulke mensen.
Zulke mensen? Met een van de genoemde diagnoses?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preventief afmaken zulke mensen.
Vroeger was alles beter.. /zuchtquote:Op donderdag 13 november 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat mag tegenwoordig dus niet meer.
Als je er miljoenen normale mensen mee kunt redden lijkt me dit wel logisch en humaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zulke mensen? Met een van de genoemde diagnoses?
Als het zwemt als een eend, eruit ziet als een eend en kwaakt als een eend, dan is het Adolf Hitler.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar het is niet alsof deze samenloop van diagnoses gelijk een Hitler veroorzaken... en om daardoor nou gelijk 40% van de bevolking gelijk preventief te ruimen gaat ook wel ver...
Hij was ook man, dus ook maar alle mannen preventief ruimen? Man zijn heeft een grotere kans op het starten van een oorlog dan een van de diagnoses die men denkt dat hij zou kunnen hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |