Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.
Mag ik ook?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook maar naar bed dan.
Daarom. Dan heb je dus geen boekje nodig.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.
Ik heb het over krukjequote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boekje lezen op toilet is helemaal niet goed.
Da's nog langquote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is ben je met twee minuten klaar.
Ik vind dit zeer onsexy.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Sinds wanneer moeten poepen sexy zijn?quote:
Ja zo kunnen mijn knieën nu dus niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Je gaat dood. Sorry dat ik het zo bot moet brengen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo kunnen mijn knieën nu dus niet.
Ik zou wel mn broek iets lager doen voordat ik begin. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk zo hoort dat
[ afbeelding ]
Niet alles hoeft meteen zo dierlijk te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten poepen sexy zijn?
Maar eh, doordeweekse dag, thuis, en dan 'ik was natuurlijk dronken'quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, begrek ja. Ja.
Ik wil mijn bed in.
Van mij wel.quote:
Het is gewoon een vrouw die demonstreert hoe je het krukje moet gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alles hoeft meteen zo dierlijk te zijn.
Ja zo natuurlijk is dat allang niet meer inderdaad. Maar goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar eh, doordeweekse dag, thuis, en dan 'ik was natuurlijk dronken'
Dat roept ook wel wat vragen op, toch
Stoppen met drinken, heb je ook geen last van je knie.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo natuurlijk is dat allang niet meer inderdaad. Maar goed.
quote:
JA DITquote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte klacht in het leven is dat de milka biscuit in het groot anders smaakt dan in het klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |