Ik heb in een verdomd hele lange tijd pas één race echt gemist: Imola 2024. En zelfs daarvan heb ik de samenvatting van 30 minuten gekeken.quote:Op woensdag 19 november 2025 02:22 schreef THEFXR het volgende:
Je
[..]
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.
Dit moet lukken met een intermediatequote:
Holy water!quote:
Max schijnt de setup te gaan installeren waarbij de auto aanvoelt als een bootquote:Op woensdag 19 november 2025 12:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit moet lukken met een intermediate
Must be the waterquote:
“Ik wil Max niet zwartmaken… Hij is een viervoudig wereldkampioen. Hij kan hardhandig zijn, té agressief op de baan. Zijn arrogantie komt dan naar boven,” legt Brown uit. Tegelijkertijd zijn alle grote kampioenen in zijn ogen arrogant. “Als je kijkt naar sommige van de grootste kampioenen in de Formule 1, dan hadden die ook een bepaalde arrogantie. Ze zetten hun ellebogen erin. Max is soms over de schreef gegaan op de baan,” vindt hij.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Zorro het volgende:
Voor degenen die iets later zijn ingeschakeld zou het wellicht leuk zijn om te weten wat Zakmans nou gezegd heeft dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dus kwalificaties en sprint races doen niet mee?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in een verdomd hele lange tijd pas één race echt gemist: Imola 2024. En zelfs daarvan heb ik de samenvatting van 30 minuten gekeken.
Het is niet mijn schuld dat die kalender zo achterlijk lang is geworden dat ik ben gestopt met eromheen plannen. Maar ik mis nog altijd geen race.
de opmerking over Max was daarom al een voorzetje van Zakquote:Op woensdag 19 november 2025 20:18 schreef Evenstar het volgende:
De kans is bijna nul % dat Max het nog haalt, maar als die het haalt dan weet ik niet of het ooit nog goedkomt met de BrittenStel je voor dat Norris en Piastri uitvallen in laatste race en Max het wint en daardoor kampioen wordt, oh my ....
Dan moet het goedkomen!quote:
Dat was te verwachten, hoogstens dat hij een schadevergoeding krijgt maar ook dat waarschijnlijk niet, had ie eerder moeten klagen.quote:
Kinderverjaardag?quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:25 schreef vul_maar_in het volgende:
moet straks nog naar een verjaardag ook
mijn moeder word 71 en is een wandelend wrak, maar okquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kinderverjaardag?
De meeste verjaardagen waar ik kom beginnen in de avond.
Voor mij reden om iemand te ontvriendenquote:
je doet je best maar. Maar hey race time!quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij reden om iemand te ontvrienden
Ok, moeders zijn de uitzondering op mijn vorige statementquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn moeder word 71 en is een wandelend wrak, maar ok
thanks makkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, moeders zijn de uitzondering op mijn vorige statement
Gefeliciteerd met je mams
iets met 2 rode vlaggen in Ft 1 en 2quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:41 schreef Bonobo11 het volgende:
F1 Academy was weer lachen met drie safetycars in 12 rondjes.
Kan ie terug naar Red Bull.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/czxpgnqedjzo
Zal Adrian dat echt leuk vinden na het spelletje dat gespeeld werd bij RBR?
Adrian heeft best wel wat te vertellen, dus als hij het niet wil zal het waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Pretty please, with sugar on top.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie terug naar Red Bull.
Niet alleen Horner. Seidle en Whitmarsh worden ook genoemd als mogelijke opvolger.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Dit dus. Newey is als de messias binnengehaald, die gaan ze hierin echt niet passeren.quote:Op zondag 23 november 2025 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Adrian heeft best wel wat te vertellen, dus als hij het niet wil zal het waarschijnlijk niet gebeuren.
Aan de andere kant gaat het om winnen en Horner weet wel hoe dat moet, daar hoef je geen vriendjes (meer) voor te zijn.
Even quoten.quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de week dat Max Verstappen de leiding van het kampioenschap overneemt.
Al zou een Vettel 2010 ook wel grappig zijn.
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de week dat Max Verstappen de leiding van het kampioenschap overneemt.
Al zou een Vettel 2010 ook wel grappig zijn.
Ik schat die kans heel klein in.quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.
Er zijn 3 opties:quote:Op maandag 24 november 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schat die kans heel klein in.
Waarvan optie 1 de meest waarschijnlijke is, en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 24 november 2025 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
- motorplof
- crash
- of een DSQ
Nee hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.
En de overige races?quote:Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor.
24 punten achterstand, 33 punten te verdelen. Hij mag zelfs de sprint op plek 2 eindigen.
Sprint:quote:
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 24 november 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sprint:
1. NOR
2. VER
Hoofdrace:
1. VER
DNF. NOR
En ze gaan met even veel punten naar AD. Norris leidt dan nog wel omdat meer tweede plaatsen.
Kwalificeren en finishenquote:Op maandag 24 november 2025 12:04 schreef Evenstar het volgende:
Als Piastri nou één keer voor Norris weet te kwalificeren .... kan er zoveel gebeuren.
Net zo onwaarschijnlijk als een diskwali... Oh wachtquote:Op maandag 24 november 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.
Truequote:Op maandag 24 november 2025 12:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zo onwaarschijnlijk als een diskwali... Oh wacht
DSQ ook. En kijk nou wat we hebben gekregen.quote:Op maandag 24 november 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.
Ik denk niet dat het raar is dat Norris alles uit een kwalificatie of een race probeert te halen. Met de kennis van achteraf zou je kunnen zeggen: was lekker de pace van George gaan rijden nadat je hem had ingehaald.quote:Op maandag 24 november 2025 12:11 schreef Evenstar het volgende:
Er moet echt een wonder gebeuren, maar de manier waarop ze bij McLaren de hele tijd naar Max aan het kijken zijn en daardoor gekke dingen doen i.p.v. de races met twee vingers in de neus rustig uitrijden maakt wel dat er nog een kans is.
Ze hadden zo'n gigantische voorsprong dat ze echt alleen maar rustig rondjes hadden moeten rijden en helemaal niet naar Max hadden moeten kijken. Norris nam tijdens de kwalificatie en race ook meerdere malen belachelijk veel risico. Totaal onnodig en dat laat wat mij betreft zien dat Max echt wel in hun hoofd zit.
Nieuwe MGU-H/K, motor, versnellingsbak etc en Lando zal al een keer buiten de top 3 eindigen waarschijnlijk. Hoe oud zijn die onderdelen bij Lando, waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 24 november 2025 12:11 schreef Evenstar het volgende:
Er moet echt een wonder gebeuren, maar de manier waarop ze bij McLaren de hele tijd naar Max aan het kijken zijn en daardoor gekke dingen doen i.p.v. de races met twee vingers in de neus rustig uitrijden maakt wel dat er nog een kans is.
Ze hadden zo'n gigantische voorsprong dat ze echt alleen maar rustig rondjes hadden moeten rijden en helemaal niet naar Max hadden moeten kijken. Norris nam tijdens de kwalificatie en race ook meerdere malen belachelijk veel risico. Totaal onnodig en dat laat wat mij betreft zien dat Max echt wel in hun hoofd zit.
Sinds België rijden ze ermee.quote:Op maandag 24 november 2025 16:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nieuwe MGU-H/K, motor, versnellingsbak etc en Lando zal al een keer buiten de top 3 eindigen waarschijnlijk. Hoe oud zijn die onderdelen bij Lando, waar kan ik dat vinden?
Dus in de eerste 12 races 3 ICE's, 3 MGU-H, 3 MGU-K gebruikt, en nu na 22 races 4 van alles. En Piastri heeft sindsdien een crash gehad (Azerbaijan), en Norris uitgevallen (NL). Al hun onderdelen zijn dus vrij oud lijkt me. Max heeft in Brazilie nieuwe onderdelen gehad nog.quote:Op maandag 24 november 2025 17:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sinds België rijden ze ermee.
Staat bij de Decision Documents.
Specifiek dit document. Daarna zijn er geen wijzigingen meer geweest.
Ik neem aan dat ze nu bij McLaren toch wel beseffen dat ze zich niet moeten laten intimideren en gewoon rustig 3e of 4e plakken pakken als beter er niet in zit. Gewoon over de streep trekken, als is het maar met 1 punt.quote:Op maandag 24 november 2025 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het raar is dat Norris alles uit een kwalificatie of een race probeert te halen. Met de kennis van achteraf zou je kunnen zeggen: was lekker de pace van George gaan rijden nadat je hem had ingehaald.
Eigenlijk was nog beter geweest om Lando te laten pitten voor nieuwe banden zodat die niet op het podium terecht zou komen en de auto hopelijk geen plankdiktetest zou hebben moeten ondervinden.
Op zich zou het wel een logische tactiek zijn, gewoon rustig die rondjes afmaken zonder al te veel risico. Maar ik denk dat ze die laatste twee races gewoon net zo aanpakken als elke andere race.quote:Op maandag 24 november 2025 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nu bij McLaren toch wel beseffen dat ze zich niet moeten laten intimideren en gewoon rustig 3e of 4e plakken pakken als beter er niet in zit. Gewoon over de streep trekken, als is het maar met 1 punt.
Van pole heb je normaliter minder risico dus dat lijkt me toch het veiligst om daarvoor te gaan en wat voor risico hebben ze afgelopen race genomen dan, het team heeft gewoon verkeerd gecalculeerd, dat is een fout, heeft weinig met risico nemen te maken.quote:Op maandag 24 november 2025 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich zou het wel een logische tactiek zijn, gewoon rustig die rondjes afmaken zonder al te veel risico. Maar ik denk dat ze die laatste twee races gewoon net zo aanpakken als elke andere race.
Nee inderdaad, daarom dat ik ook denk dat McLaren volgende week gewoon weer lekker het maximale eruit gaat proberen te halen. Zoals het hoort, en zoals de hele grid doet.quote:Op maandag 24 november 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van pole heb je normaliter minder risico dus dat lijkt me toch het veiligst om daarvoor te gaan en wat voor risico hebben ze afgelopen race genomen dan, het team heeft gewoon verkeerd gecalculeerd, dat is een fout, heeft weinig met risico nemen te maken.
Dat is ook het beste, maar mocht de situatie zich voordoen dan kunnen ze in de strategie tijdens de race wel conservatievere keuzes maken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom dat ik ook denk dat McLaren volgende week gewoon weer lekker het maximale eruit gaat proberen te halen. Zoals het hoort, en zoals de hele grid doet.
Supercool voor hem.quote:
Ik kijk dit uit principe niet meer terug.quote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ach, we kunnen altijd nog dit terugkijken
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ach, we kunnen altijd nog dit terugkijken
Bekijk deze YouTube-video
Dit is Van Basten '88, dit is Kluivert en Blind in '95, dit is Bergkamp in '98.quote:Op maandag 24 november 2025 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk dit uit principe niet meer terug.
Net zoals dat ik een extreem goede serie die mijn jeugd geschapen heeft nooit meer terugkijk.
De herinnering moet beschermd worden
quote:Andy Cowell and Adrian Newey have agreed to divide their responsibilities in order to focus on their individual strengths and expertise, ensuring organisational efficiency.
Andy Cowell will take on a new role as Chief Strategy Officer, using his unique experience to help optimise the technical partnership between the Team, Honda, Aramco and Valvoline.
Adrian Newey will take on the role of Team Principal from 2026 and will be guiding the technical team, including the trackside operations of the car.
Lawrence Stroll, Executive Chairman, addressed the team at AMRTC today. Find out more at the link in our bio.
Wauw.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
astonmartinf1
Aston Martin Aramco announces changes to leadership structure ahead of the 2026 season.
[..]
Het was ook wel de reden waarom hij weg wilde bij Red Bull, omdat ie daar alleen de autootjes mocht ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan die misschien ook wel. Ze zullen hem niet voor niets deze functie geven. Leuke wending.
Dat opent wel de deur voor Max in tegenstelling tot als Horner zou komen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
astonmartinf1
Aston Martin Aramco announces changes to leadership structure ahead of the 2026 season.
[..]
Nope.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dat van Newey zag ik niet aan komen
Ik heb toch m'n twijfel over de reden, denk eerder dat hij het management van Cowel niet goed genoeg vindt, want het lijkt me juist in zo'n periode van nieuwe regels je als AM Newey volledig daar op wil laten focussen. Een team leiden is veel meer dan alleen dat gedeelte.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan die misschien ook wel. Ze zullen hem niet voor niets deze functie geven. Leuke wending.
Ik gok op Hadjarquote:Op zondag 30 november 2025 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag weten we wie de teamgenoot van Max wordt in 2026
Ik kan het je nu ook al vertellen hoorquote:Op zondag 30 november 2025 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag weten we wie de teamgenoot van Max wordt in 2026
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |