mijn moeder word 71 en is een wandelend wrak, maar okquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kinderverjaardag?
De meeste verjaardagen waar ik kom beginnen in de avond.
Voor mij reden om iemand te ontvriendenquote:
je doet je best maar. Maar hey race time!quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij reden om iemand te ontvrienden
Ok, moeders zijn de uitzondering op mijn vorige statementquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn moeder word 71 en is een wandelend wrak, maar ok
thanks makkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, moeders zijn de uitzondering op mijn vorige statement
Gefeliciteerd met je mams
iets met 2 rode vlaggen in Ft 1 en 2quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:41 schreef Bonobo11 het volgende:
F1 Academy was weer lachen met drie safetycars in 12 rondjes.
Kan ie terug naar Red Bull.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/czxpgnqedjzo
Zal Adrian dat echt leuk vinden na het spelletje dat gespeeld werd bij RBR?
Adrian heeft best wel wat te vertellen, dus als hij het niet wil zal het waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Pretty please, with sugar on top.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie terug naar Red Bull.
Niet alleen Horner. Seidle en Whitmarsh worden ook genoemd als mogelijke opvolger.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Dit dus. Newey is als de messias binnengehaald, die gaan ze hierin echt niet passeren.quote:Op zondag 23 november 2025 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Adrian heeft best wel wat te vertellen, dus als hij het niet wil zal het waarschijnlijk niet gebeuren.
Aan de andere kant gaat het om winnen en Horner weet wel hoe dat moet, daar hoef je geen vriendjes (meer) voor te zijn.
Even quoten.quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de week dat Max Verstappen de leiding van het kampioenschap overneemt.
Al zou een Vettel 2010 ook wel grappig zijn.
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de week dat Max Verstappen de leiding van het kampioenschap overneemt.
Al zou een Vettel 2010 ook wel grappig zijn.
Ik schat die kans heel klein in.quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.
Er zijn 3 opties:quote:Op maandag 24 november 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schat die kans heel klein in.
Waarvan optie 1 de meest waarschijnlijke is, en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 24 november 2025 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
- motorplof
- crash
- of een DSQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |