Ik heb in een verdomd hele lange tijd pas één race echt gemist: Imola 2024. En zelfs daarvan heb ik de samenvatting van 30 minuten gekeken.quote:Op woensdag 19 november 2025 02:22 schreef THEFXR het volgende:
Je
[..]
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.
Holy water!quote:
Max schijnt de setup te gaan installeren waarbij de auto aanvoelt als een bootquote:Op woensdag 19 november 2025 12:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit moet lukken met een intermediate
Must be the waterquote:
“Ik wil Max niet zwartmaken… Hij is een viervoudig wereldkampioen. Hij kan hardhandig zijn, té agressief op de baan. Zijn arrogantie komt dan naar boven,” legt Brown uit. Tegelijkertijd zijn alle grote kampioenen in zijn ogen arrogant. “Als je kijkt naar sommige van de grootste kampioenen in de Formule 1, dan hadden die ook een bepaalde arrogantie. Ze zetten hun ellebogen erin. Max is soms over de schreef gegaan op de baan,” vindt hij.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Zorro het volgende:
Voor degenen die iets later zijn ingeschakeld zou het wellicht leuk zijn om te weten wat Zakmans nou gezegd heeft dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dus kwalificaties en sprint races doen niet mee?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in een verdomd hele lange tijd pas één race echt gemist: Imola 2024. En zelfs daarvan heb ik de samenvatting van 30 minuten gekeken.
Het is niet mijn schuld dat die kalender zo achterlijk lang is geworden dat ik ben gestopt met eromheen plannen. Maar ik mis nog altijd geen race.
de opmerking over Max was daarom al een voorzetje van Zakquote:Op woensdag 19 november 2025 20:18 schreef Evenstar het volgende:
De kans is bijna nul % dat Max het nog haalt, maar als die het haalt dan weet ik niet of het ooit nog goedkomt met de BrittenStel je voor dat Norris en Piastri uitvallen in laatste race en Max het wint en daardoor kampioen wordt, oh my ....
Dan moet het goedkomen!quote:
Dat was te verwachten, hoogstens dat hij een schadevergoeding krijgt maar ook dat waarschijnlijk niet, had ie eerder moeten klagen.quote:
Kinderverjaardag?quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:25 schreef vul_maar_in het volgende:
moet straks nog naar een verjaardag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |