abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219287091
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuits
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:27:01 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287111
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219287118
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 17 november 2025 @ 19:32:25 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219287132
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219287158
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten. :Y
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:36:40 #81
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287164
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
En bij een tweestopper kies je twee keer je pitlap, en kies je twee keer je tyre compound. Dus dan kan je ook weer alternatieve strategieėn aanhouden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 19:38:08 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219287176
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.

Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219287181
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.

Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 17 november 2025 @ 19:42:39 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219287209
Als het sneller zou zijn, zouden ze het wel standaard doen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 19:42:57 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219287212
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219287224
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is :+
het is een voorbeeld
als je alles van te voren vastlegt wordt de keuze van teams steeds kleiner qua strategie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 20:54:15 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219287809
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:13:56 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288443
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2025 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Slecht, matig
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 22:20:50 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219288493
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Slecht, matig
ik mag dat
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:35:58 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288612
quote:
6s.gif Op maandag 17 november 2025 22:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik mag dat
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 22:38:57 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219288642
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
Daar ging mijn drinken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:49:01 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288715
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2025 22:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Daar ging mijn drinken
Uitgesteld kijken valt hier onder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 november 2025 @ 00:01:07 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219294574
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
  woensdag 19 november 2025 @ 00:03:46 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_219294579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
:?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_219294681
Je
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.
pi_219295399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2025 @ 09:13:01 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219295475
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ x ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219295513
quote:
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2025 @ 09:38:18 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219295620
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Ach, als men dan zoals Max reageert is er meer te lachen :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 19 november 2025 @ 11:39:09 #100
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219296267
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')