het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggenquote:Op maandag 17 november 2025 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuits
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.quote:Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.quote:Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
quote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.
En bij een tweestopper kies je twee keer je pitlap, en kies je twee keer je tyre compound. Dus dan kan je ook weer alternatieve strategieėn aanhouden.quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.quote:Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werktquote:Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.
Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld isquote:Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
het is een voorbeeldquote:Op maandag 17 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Slecht, matigquote:Op maandag 17 november 2025 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.quote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor
quote:
wat ik niet zo goed snapquote:
Ach, als men dan zoals Max reageert is er meer te lachenquote:Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |