Weer vroege cake.quote:
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.quote:
Hier ook. Lekker terugkijken, safety cars (mochten die komen) of saaie stukken doorspelen. Hartstikke top.quote:
ik denk dat dit voor iedereen geldt.quote:
🤣quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat dit voor iedereen geldt.
Wat je wil.quote:
Race wel, kwali niet.quote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat je wil.
2 jaar terug was het wel een fenomenale race waarin:
1: op de limiet gereden werd
2: banden sparen uit den boze was
3: Verschillende strategieën galore, waardoor het leek op het tanken tijdperk.
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken.quote:
Dit werk ja.quote:Op maandag 17 november 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken.
En nog een kutrace ook.quote:
Het is meer dat ik mijn slaap nodig heb vóór de volgende werkweek.quote:Op maandag 17 november 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit werk ja.
Heb mn slaap ook gewoon nodig na een werkweek.
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.
Dit was al eerder vermeld in dit topic. Ik haalde dat juist aan omdat de positieve effecten van een tweestopper een argument kunnen zijn om een verplichte tweestopstrategie in te voeren.quote:Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.
quote:Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
het gaat ook niet overal werkenquote:Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.
Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuitsquote:Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |