De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.
Van Antonelli sowieso niet, maar Russel kan ook nog wel even mee.
Hier maar even geplaatst omdat het andere topic straks wel dicht zal gaan
Ben benieuwd, ik kan het mij ook voor Max moeilijk indenken. Ik denk dat hij uiteindelijk stopt als het niks meer wordt bij RBquote:Op woensdag 12 november 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het betere topic inderdaad hiervoorquote:Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull
![]()
Nette collega wel, die hem corrigeert.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo
Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."
Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.
McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.
Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.
Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.
https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html
[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo
Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."
Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.
McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.
Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.
Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.
https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html
[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
Wat een nothingburger...quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo
Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."
Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.
McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.
Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.
Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.
https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html
[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
Ach ja. Vond het wel grappig dat ze ervoor excuses hebben aangeboden.quote:
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Stel dat Mercedes de unanieme topauto van 2026 is en het WK winnen, dan zou Max daar eventueel in 2027 via een clausule naar toe kunnen gaan. Maar dan moet hij in de auto van de dan regerend wereldkampioen stappen. Mooi om meer WK titels binnen te halen maar veel waardering zal het niet opleveren.
"Beste rijder in de beste auto, gespreid bedje, saai seizoen, bla bla bla"
Maar OK, het kan. Senna stapte ook over naar Williams omdat hij vond dat hij erkenning genoeg had maar te weinig titels.
Maar ik zou het jammer vinden indien Mercedes al wereldkampioen is op dat moment.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.
Over het algemeen gaat een kampioen nooit zelf vrijwillig weg. Hooguit met pensioen (Prost, Rosberg), maar naar een ander team alleen wanneer het moet (zoals Hill). Russell lijkt mij een ambitieuze coureur die dat eerste niet zal doen en die zal dus echt niet weg gaan. De enige die ik met een titel volgend jaar zie vertrekken zijn Alonso en Hamilton.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ok, het zou kunnen dat Russell nadat hij in 2026 WDC is geworden schoon genoeg heeft van Toto Mercedes en vrijwillig opstapt. Aan de andere kant, als de Merc's in 2026 daadwerkelijk veel sterker zijn dan de rest dan is het ook voor Russell aantrekkelijk om te blijven om nog een stuk of 3 titels binnen te harken.
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf 2030 willen ze meedoen om de wereldtitel. Leuk
ik herinner me in de F2 Gelael en Evans die luid stonden te applaudisseren toen Nobu Matsushita een restart crash veroorzaakte (beide waren een paar ronden eerder uitgevallen)quote:Op woensdag 12 november 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ x ]
en zo zijn er nog tig voorbeelden waarbij sportiviteit niet altijd even hoog in het vaandel staat
zoals McLaren monteurs die lachen als een andere coureur de muur in gaat
Beetje een lege huls inderdaad (Renault riep het destijds ook en wie al niet meer), maar met hun financiële resources misschien dat het ergens toe leidt.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
Vodafone logo erop. Alonso en Lewis in de auto.quote:Op donderdag 13 november 2025 05:56 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Audi reveal the R26 Concept
Nou niet elk team zal dat hebben gezegd.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
https://media.toyota.co.u(...)eils-2002-contender/quote:“I think our main target for next year will be to learn, and to try to gain respect within the F1 paddock,” says Andersson. “We want to be a team that at the end of next year everybody will say, ‘They came, and we think they did a reasonable job.’ That’s my target for the first year.”
Het probleem van Aston Martin is dat het geld wordt weggegooid aan een coureur van zijn papa WK moet worden ook al kan hij dat helemaal niet. En als papa toegeeft is het team ook zo weg, tenzij Aramco ineens alle aandelen overneemt.quote:Aston Martin heeft het geld wel, maar ook die zien wel in dat 5 jaar tekort is.
Dat valt toch wel mee, er zit ook een wereldkampioen in een auto, punt is dat geld alleen niet zaligmakend is, het gaat erom hoe je het uitgeeft en ik denk dat ze met Newey wel een sterke troef hebben om volgend jaar een stuk beter voor de dag te komen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het probleem van Aston Martin is dat het geld wordt weggegooid aan een coureur van zijn papa WK moet worden ook al kan hij dat helemaal niet. En als papa toegeeft is het team ook zo weg, tenzij Aramco ineens alle aandelen overneemt.
Gezien hoorquote:Op donderdag 13 november 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
aangezien de grootste fan van Perez hem niet post (@:TheStigsDutchCousin ) doe ik het maar
Ghost carquote:Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er best wel vet uit die blacked out Ferrari waar Perez in reed
[ afbeelding ]
Op zich is het sowieso logisch dat die gap ontstaat specifiek in deze pitlane. Wat Verstappen hier goed deed is de auto alvast schuin zetten voor een goede launch.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bijna kwijt binnen 200 meter, dat dan weer wel.
Kan me ook goed voorstellen dat je iets meer afstand houd want er is geen ruimte om uit te wijken als het voor je mis gaat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich is het sowieso logisch dat die gap ontstaat specifiek in deze pitlane. Wat Verstappen hier goed deed is de auto alvast schuin zetten voor een goede launch.
Vervolgens komt Esteban achter hem aan maar die kan logischerwijs niet echt pushen met één een auto voor zich, en twee weinig grip en een smalle doorgang. Dus pit uit komt de gap ongeveer op een seconde en die lijkt zo te blijven totdat ze de staart van de pack bereiken
vind ik ook jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Top, want strategie is ook onderdeel van het racen
Volgens mij hier wel eens gezegd, maar mijn vrouw kwam hem eens tegen bij Mercedes in het trappenhuis, en moest ff wachten om langs hem te kunnen, omdat hij met een schoonmaakster stond te praten, vroeg hoe het ging met haar en haar gezin enzo.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
erg leuk
dat hij hier aan meedeed
Renault is nooit echt fully comitted gegaan,zaten altijd haken en ogen aan. Red Bull is bijvoorbeeld als het lachertje ingestapt maar was fully comitted met geld en middelen en kijk wat het ze heeft opgeleverd. Mercedes od Ferrari zitten er ook niet half in. Renault heeft nooit echt het budget en de wil gehad om een echt topteam te zijn, het was altijd een beetje hinken op 2 gedachten. Ja vroeger wel, met die Williams Renault toen. Maar hun eigen team is nooit echt gelukt, mede omdat ze de laatste +-10 jaar toch echt de zwakste motor van het veld hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje een lege huls inderdaad (Renault riep het destijds ook en wie al niet meer), maar met hun financiële resources misschien dat het ergens toe leidt.
Die powerunits goed maken kost dan ook een godsvermogen, Red Bull stapte in een tijd in dat off the shelf motoren nog redelijk goed waren en niet onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Renault is nooit echt fully comitted gegaan,zaten altijd haken en ogen aan. Red Bull is bijvoorbeeld als het lachertje ingestapt maar was fully comitted met geld en middelen en kijk wat het ze heeft opgeleverd. Mercedes od Ferrari zitten er ook niet half in. Renault heeft nooit echt het budget en de wil gehad om een echt topteam te zijn, het was altijd een beetje hinken op 2 gedachten. Ja vroeger wel, met die Williams Renault toen. Maar hun eigen team is nooit echt gelukt, mede omdat ze de laatste +-10 jaar toch echt de zwakste motor van het veld hebben.
Ah, ik vroeg me al af of er geen zou zijn van deze race.quote:Op zondag 16 november 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Duurde even deze week, maar hij is er
Bekijk deze YouTube-video
Weer vroege cake.quote:
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.quote:
Hier ook. Lekker terugkijken, safety cars (mochten die komen) of saaie stukken doorspelen. Hartstikke top.quote:
ik denk dat dit voor iedereen geldt.quote:
🤣quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat dit voor iedereen geldt.
Wat je wil.quote:
Race wel, kwali niet.quote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat je wil.
2 jaar terug was het wel een fenomenale race waarin:
1: op de limiet gereden werd
2: banden sparen uit den boze was
3: Verschillende strategieën galore, waardoor het leek op het tanken tijdperk.
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken.quote:
Dit werk ja.quote:Op maandag 17 november 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken.
En nog een kutrace ook.quote:
Het is meer dat ik mijn slaap nodig heb vóór de volgende werkweek.quote:Op maandag 17 november 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit werk ja.
Heb mn slaap ook gewoon nodig na een werkweek.
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.
Dit was al eerder vermeld in dit topic. Ik haalde dat juist aan omdat de positieve effecten van een tweestopper een argument kunnen zijn om een verplichte tweestopstrategie in te voeren.quote:Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.
quote:Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
het gaat ook niet overal werkenquote:Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.
Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuitsquote:Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggenquote:Op maandag 17 november 2025 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuits
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.quote:Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.quote:Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
quote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten.
En bij een tweestopper kies je twee keer je pitlap, en kies je twee keer je tyre compound. Dus dan kan je ook weer alternatieve strategieën aanhouden.quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.quote:Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werktquote:Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.
Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld isquote:Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
het is een voorbeeldquote:Op maandag 17 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Slecht, matigquote:Op maandag 17 november 2025 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.quote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor
quote:
wat ik niet zo goed snapquote:
Ach, als men dan zoals Max reageert is er meer te lachenquote:Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |