abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2025 @ 20:14:39 #1
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219247742
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Koning Toto
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2025 @ 13:15:25 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_219250938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull :+
De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.

Van Antonelli sowieso niet, maar Russel kan ook nog wel even mee.

Hier maar even geplaatst omdat het andere topic straks wel dicht zal gaan
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 november 2025 @ 13:16:30 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219250948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:15 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.

Van Antonelli sowieso niet, maar Russel kan ook nog wel even mee.

Hier maar even geplaatst omdat het andere topic straks wel dicht zal gaan
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2025 @ 13:18:42 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_219250961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.
Ben benieuwd, ik kan het mij ook voor Max moeilijk indenken. Ik denk dat hij uiteindelijk stopt als het niks meer wordt bij RB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219250972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull :+
Dit is het betere topic inderdaad hiervoor :P

Hamilton met pensioen had beter kunnen stoppen na zijn goede seizoen in 2023. Helemaal bizar dat voor het 2024 jaar al bekend werd dat hij in 2025 en 2026 voor Ferrari zou gaan rijden.

Bearman is prima, alleen niet echt een wereldkampioen denk ik. Ik heb drie goede races van hem gezien.

Russell is veel te goed voor Haas. Stel hij moet plaats maken voor Max, dan gaat hij naar Aston Martin, McLaren of Red Bull.

Max naar Mercedes zie ik wel gebeuren of de Red Bull blijkt een geweldig concept te hebben voor de aankomende jaren.

LeClerc zie ik voorlopig wel bij Ferrari rijden. Anders bij Aston Martin of McLaren in een doemscenario wat nu wel is ingezet :+

Piastri zie ik ook wel vertrekken eerlijk gezegd. De combi met McLaren is echt niet best na Zandvoort.
SOONY
pi_219252514
Stel dat Mercedes de unanieme topauto van 2026 is en het WK winnen, dan zou Max daar eventueel in 2027 via een clausule naar toe kunnen gaan. Maar dan moet hij in de auto van de dan regerend wereldkampioen stappen. Mooi om meer WK titels binnen te halen maar veel waardering zal het niet opleveren.
"Beste rijder in de beste auto, gespreid bedje, saai seizoen, bla bla bla"

Maar OK, het kan. Senna stapte ook over naar Williams omdat hij vond dat hij erkenning genoeg had maar te weinig titels.
Maar ik zou het jammer vinden indien Mercedes al wereldkampioen is op dat moment.
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 18:26:05 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219252580
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo

Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."

Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.

McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.

Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.

Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.

https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html

twitter

https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 12 november 2025 @ 18:35:58 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219252631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo

Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."

Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.

McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.

Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.

Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.

https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html

[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
Nette collega wel, die hem corrigeert.
pi_219252660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo

Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."

Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.

McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.

Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.

Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.

https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html

[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
twitter


en zo zijn er nog tig voorbeelden waarbij sportiviteit niet altijd even hoog in het vaandel staat
zoals McLaren monteurs die lachen als een andere coureur de muur in gaat
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 12 november 2025 @ 19:55:43 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219253125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo

Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."

Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.

McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.

Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.

Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.

https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html

[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
Wat een nothingburger...
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 20:06:17 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219253212
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Wat een nothingburger...
Ach ja. Vond het wel grappig dat ze ervoor excuses hebben aangeboden.

Het enige gekke hieraan was wat doet een Visa Cashapp PR/social media meneer bij de podiumceremonie van deze race 🤔
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219253275
twitter


_O- _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 20:16:44 #14
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219253314
Prachtige trui. Zou kopen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 12 november 2025 @ 20:18:39 #15
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_219253333
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

_O- _O- _O-
Dit is wel wat anders dan AlphaTauri.
  woensdag 12 november 2025 @ 20:40:12 #16
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219253514
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Stel dat Mercedes de unanieme topauto van 2026 is en het WK winnen, dan zou Max daar eventueel in 2027 via een clausule naar toe kunnen gaan. Maar dan moet hij in de auto van de dan regerend wereldkampioen stappen. Mooi om meer WK titels binnen te halen maar veel waardering zal het niet opleveren.
"Beste rijder in de beste auto, gespreid bedje, saai seizoen, bla bla bla"

Maar OK, het kan. Senna stapte ook over naar Williams omdat hij vond dat hij erkenning genoeg had maar te weinig titels.
Maar ik zou het jammer vinden indien Mercedes al wereldkampioen is op dat moment.
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.
Rini dankjewel.
pi_219253829
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.
Dat bedoel ik dus.
Ok, het zou kunnen dat Russell nadat hij in 2026 WDC is geworden schoon genoeg heeft van Toto Mercedes en vrijwillig opstapt. Aan de andere kant, als de Merc's in 2026 daadwerkelijk veel sterker zijn dan de rest dan is het ook voor Russell aantrekkelijk om te blijven om nog een stuk of 3 titels binnen te harken.
Wie dit leest is gek
  woensdag 12 november 2025 @ 21:37:17 #18
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219253861
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2025 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus.
Ok, het zou kunnen dat Russell nadat hij in 2026 WDC is geworden schoon genoeg heeft van Toto Mercedes en vrijwillig opstapt. Aan de andere kant, als de Merc's in 2026 daadwerkelijk veel sterker zijn dan de rest dan is het ook voor Russell aantrekkelijk om te blijven om nog een stuk of 3 titels binnen te harken.
Over het algemeen gaat een kampioen nooit zelf vrijwillig weg. Hooguit met pensioen (Prost, Rosberg), maar naar een ander team alleen wanneer het moet (zoals Hill). Russell lijkt mij een ambitieuze coureur die dat eerste niet zal doen en die zal dus echt niet weg gaan. De enige die ik met een titel volgend jaar zie vertrekken zijn Alonso en Hamilton.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 november 2025 @ 22:22:40 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219254233
Grappige graphics wel

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 13 november 2025 @ 05:56:59 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219254865




Audi reveal the R26 Concept
  Moderator donderdag 13 november 2025 @ 09:12:31 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219255402
Vanaf 2030 willen ze meedoen om de wereldtitel. Leuk :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 13 november 2025 @ 09:16:11 #22
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219255457
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf 2030 willen ze meedoen om de wereldtitel. Leuk :)
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
Rini dankjewel.
pi_219255738
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ x ]

en zo zijn er nog tig voorbeelden waarbij sportiviteit niet altijd even hoog in het vaandel staat
zoals McLaren monteurs die lachen als een andere coureur de muur in gaat
ik herinner me in de F2 Gelael en Evans die luid stonden te applaudisseren toen Nobu Matsushita een restart crash veroorzaakte (beide waren een paar ronden eerder uitgevallen)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator donderdag 13 november 2025 @ 12:18:47 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219256578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
Beetje een lege huls inderdaad (Renault riep het destijds ook en wie al niet meer), maar met hun financiële resources misschien dat het ergens toe leidt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219256615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 05:56 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Audi reveal the R26 Concept
Vodafone logo erop. Alonso en Lewis in de auto.
Mooi man.
pi_219256627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
Nou niet elk team zal dat hebben gezegd.
Ook Red Bull met hun grote bek wilde in eerste instantie gewoon 10 jaar meedoen:
https://www.abc.net.au/ne(...)ver-of-jaguar/586426
Haas heeft te weinig geld.
Aston Martin heeft het geld wel, maar ook die zien wel in dat 5 jaar tekort is.
Toyota had ook al geen grote bek:
quote:
“I think our main target for next year will be to learn, and to try to gain respect within the F1 paddock,” says Andersson. “We want to be a team that at the end of next year everybody will say, ‘They came, and we think they did a reasonable job.’ That’s my target for the first year.”
https://media.toyota.co.u(...)eils-2002-contender/

Het was wel al van tevoren bekend dat als Audi eenmaal instapt, dat het wel is om bovenin mee te doen. Ze hebben het geld en zijn als premium autonaam wel aan hun stand verplicht om het groots aan te pakken.
pi_219257101
quote:
Aston Martin heeft het geld wel, maar ook die zien wel in dat 5 jaar tekort is.
Het probleem van Aston Martin is dat het geld wordt weggegooid aan een coureur van zijn papa WK moet worden ook al kan hij dat helemaal niet. En als papa toegeeft is het team ook zo weg, tenzij Aramco ineens alle aandelen overneemt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219257647
twitter


aangezien de grootste fan van Perez hem niet post (@TheStigsDutchCousin ) doe ik het maar :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219257680
en dan hebben we nog dit

bla

een coureur loze auto
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219258288
twitter


Wat een verschil.
  donderdag 13 november 2025 @ 18:30:22 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219258350
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:13 schreef Sabata het volgende:

[..]
Het probleem van Aston Martin is dat het geld wordt weggegooid aan een coureur van zijn papa WK moet worden ook al kan hij dat helemaal niet. En als papa toegeeft is het team ook zo weg, tenzij Aramco ineens alle aandelen overneemt.
Dat valt toch wel mee, er zit ook een wereldkampioen in een auto, punt is dat geld alleen niet zaligmakend is, het gaat erom hoe je het uitgeeft en ik denk dat ze met Newey wel een sterke troef hebben om volgend jaar een stuk beter voor de dag te komen.
Ik begrijp de kritiek op Stroll sr ook nooit zo, z'n motivatie kan je misschien de verkeerde vinden, maar AM heeft enorme stappen gezet en het grappige is dat het hem uiteindelijk geen windeieren legt, want het is een veelvoud waard van wat hij er in heeft gestoken.
  Moderator donderdag 13 november 2025 @ 18:50:18 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219258505
Ziet er best wel vet uit die blacked out Ferrari waar Perez in reed

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219258813
twitter


erg leuk
dat hij hier aan meedeed
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 november 2025 @ 20:14:17 #34
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219259612
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

aangezien de grootste fan van Perez hem niet post (@:TheStigsDutchCousin ) doe ik het maar :P
Gezien hoor :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 november 2025 @ 20:22:13 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219259721
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er best wel vet uit die blacked out Ferrari waar Perez in reed

[ afbeelding ]
Ghost car
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 13 november 2025 @ 21:16:43 #36
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_219263830
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Wat een verschil.
Bijna kwijt binnen 200 meter, dat dan weer wel.
Wie dit leest is gek
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 12:53:58 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219263911
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Bijna kwijt binnen 200 meter, dat dan weer wel.
Op zich is het sowieso logisch dat die gap ontstaat specifiek in deze pitlane. Wat Verstappen hier goed deed is de auto alvast schuin zetten voor een goede launch.

Vervolgens komt Esteban achter hem aan maar die kan logischerwijs niet echt pushen met één een auto voor zich, en twee weinig grip en een smalle doorgang. Dus pit uit komt de gap ongeveer op een seconde en die lijkt zo te blijven totdat ze de staart van de pack bereiken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219263920
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is het sowieso logisch dat die gap ontstaat specifiek in deze pitlane. Wat Verstappen hier goed deed is de auto alvast schuin zetten voor een goede launch.

Vervolgens komt Esteban achter hem aan maar die kan logischerwijs niet echt pushen met één een auto voor zich, en twee weinig grip en een smalle doorgang. Dus pit uit komt de gap ongeveer op een seconde en die lijkt zo te blijven totdat ze de staart van de pack bereiken

Kan me ook goed voorstellen dat je iets meer afstand houd want er is geen ruimte om uit te wijken als het voor je mis gaat.
Wie dit leest is gek
pi_219267132
twitter


gelukkig maar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 november 2025 @ 20:18:35 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219267187
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

gelukkig maar
Top, want strategie is ook onderdeel van het racen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_219267194
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Top, want strategie is ook onderdeel van het racen
vind ik ook ja
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 november 2025 @ 21:05:41 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219267811
Wat hadden ze verwacht? Allemaal na het eerste rondje pitten en dan over tot de orde van de race :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219268565
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

erg leuk
dat hij hier aan meedeed
Volgens mij hier wel eens gezegd, maar mijn vrouw kwam hem eens tegen bij Mercedes in het trappenhuis, en moest ff wachten om langs hem te kunnen, omdat hij met een schoonmaakster stond te praten, vroeg hoe het ging met haar en haar gezin enzo.
pi_219272331
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beetje een lege huls inderdaad (Renault riep het destijds ook en wie al niet meer), maar met hun financiële resources misschien dat het ergens toe leidt.
Renault is nooit echt fully comitted gegaan,zaten altijd haken en ogen aan. Red Bull is bijvoorbeeld als het lachertje ingestapt maar was fully comitted met geld en middelen en kijk wat het ze heeft opgeleverd. Mercedes od Ferrari zitten er ook niet half in. Renault heeft nooit echt het budget en de wil gehad om een echt topteam te zijn, het was altijd een beetje hinken op 2 gedachten. Ja vroeger wel, met die Williams Renault toen. Maar hun eigen team is nooit echt gelukt, mede omdat ze de laatste +-10 jaar toch echt de zwakste motor van het veld hebben.
  zaterdag 15 november 2025 @ 13:43:12 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219272426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:28 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Renault is nooit echt fully comitted gegaan,zaten altijd haken en ogen aan. Red Bull is bijvoorbeeld als het lachertje ingestapt maar was fully comitted met geld en middelen en kijk wat het ze heeft opgeleverd. Mercedes od Ferrari zitten er ook niet half in. Renault heeft nooit echt het budget en de wil gehad om een echt topteam te zijn, het was altijd een beetje hinken op 2 gedachten. Ja vroeger wel, met die Williams Renault toen. Maar hun eigen team is nooit echt gelukt, mede omdat ze de laatste +-10 jaar toch echt de zwakste motor van het veld hebben.
Die powerunits goed maken kost dan ook een godsvermogen, Red Bull stapte in een tijd in dat off the shelf motoren nog redelijk goed waren en niet onbetaalbaar.
pi_219277843
The history of the halo

Redde sowieso al het leven van Romain Grosjean, Lewis Hamilton en Zhou Guanyu

Bekijk deze YouTube-video
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage zondag 16 november 2025 @ 14:01:38 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_219278385
Duurde even deze week, maar hij is er *G*

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 16 november 2025 @ 14:20:31 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219278482
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Duurde even deze week, maar hij is er *G*

Bekijk deze YouTube-video
Ah, ik vroeg me al af of er geen zou zijn van deze race.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 01:10:55 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219282701
Raceweek
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP maandag 17 november 2025 @ 08:14:41 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219283289
WEER CAKE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219283881
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
WEER CAKE.
Weer vroege cake.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219283929
Kijk wel als ik wakker ben :P
  maandag 17 november 2025 @ 10:26:40 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219284012
*O* raceweek *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 17 november 2025 @ 10:27:09 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219284017
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:07 schreef StephanL het volgende:
Kijk wel als ik wakker ben :P
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 10:59:15 #56
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219284185
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:07 schreef StephanL het volgende:
Kijk wel als ik wakker ben :P
Hier ook. Lekker terugkijken, safety cars (mochten die komen) of saaie stukken doorspelen. Hartstikke top.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 17 november 2025 @ 11:17:13 #57
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219284318
Minimaal 2 pitstops in Qatar

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 11:20:32 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219284334
Was in ‘23 dacht ik ook al zo.

Oftewel de hele race full push. Gelukkig hebben ze een koelvest mocht het nodig zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 17 november 2025 @ 11:38:12 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219284416
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Starflyer het volgende:
Minimaal 2 pitstops in Qatar

[ X ]
Klinkt als treintjes rijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219284443
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:07 schreef StephanL het volgende:
Kijk wel als ik wakker ben :P
ik denk dat dit voor iedereen geldt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 11:44:19 #61
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219284461
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
ik denk dat dit voor iedereen geldt.
🤣
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219284848
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219285442
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Starflyer het volgende:
Minimaal 2 pitstops in Qatar

[ X ]
Wat je wil.
2 jaar terug was het wel een fenomenale race waarin:
1: op de limiet gereden werd
2: banden sparen uit den boze was
3: Verschillende strategieën galore, waardoor het leek op het tanken tijdperk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219285444
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten. :Y
Race wel, kwali niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 14:49:46 #65
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219285590
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat je wil.
2 jaar terug was het wel een fenomenale race waarin:
1: op de limiet gereden werd
2: banden sparen uit den boze was
3: Verschillende strategieën galore, waardoor het leek op het tanken tijdperk.
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 17 november 2025 @ 14:57:52 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219285750
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Race wel, kwali niet.
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219286096
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Kwali zal ik waarschijnlijk ook later op de ochtend terugkijken. :@
Dit werk ja.
Heb mn slaap ook gewoon nodig na een werkweek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219286489
LV kut tijden, alles snachts
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 18:06:04 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219286598
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:47 schreef THEFXR het volgende:
LV kut tijden, alles snachts
En nog een kutrace ook.

Al was editie 1 best wel prima. Maar daarvoor was die safetycar wel cruciaal had ik het idee. Vorig jaar was bal.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 17 november 2025 @ 18:11:40 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219286629
Ik ga proberen alles te kijken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219286668
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit werk ja.
Heb mn slaap ook gewoon nodig na een werkweek.
Het is meer dat ik mijn slaap nodig heb vóór de volgende werkweek.
  maandag 17 november 2025 @ 18:56:43 #72
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219286931
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat is dan ook wellicht de reden dat ze voor elke race 2 pitstops verplicht willen stellen, waarover eerder in dit topic werd bericht.
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.

Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:10:54 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287019
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.
Dit was al eerder vermeld in dit topic. Ik haalde dat juist aan omdat de positieve effecten van een tweestopper een argument kunnen zijn om een verplichte tweestopstrategie in te voeren.
quote:
Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219287068
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]
En dat gaat dus volgend jaar niet door omdat de teams niet tot overeenstemming konden komen.

Voor Qatar is het puur uit veiligheidsoverwegingen.
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:22:02 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287083
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuits
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219287091
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Monaco is dan ook niet echt representatief voor alle andere circuits
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:27:01 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287111
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
het feit dat strategie een winnende race kan beteken is ook wat voor te zeggen
allles maar vastleggen maakt het niet altijd beter
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219287118
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 17 november 2025 @ 19:32:25 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219287132
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik zou het op zich wel een seizoentje willen zien. Op Qatar was het erg leuk destijds. Met tweestopper kan je sowieso vaak meer qua strategie.
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219287158
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon om 5 uur wakker en klaar zitten. :Y
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:36:40 #81
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219287164
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Geen eenstopper meer, dus qua strategie is er minder keus.
En bij een tweestopper kies je twee keer je pitlap, en kies je twee keer je tyre compound. Dus dan kan je ook weer alternatieve strategieën aanhouden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 19:38:08 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219287176
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
het gaat ook niet overal werken
een verplichte 2 stopper
dat zagen we in Monaco wel
daar haalde het niks uit
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.

Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219287181
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Qatar had dit 2 jaar geleden ook.

Heel die race werden er continu kwalificatierondes gereden. Daar word ik persoonlijk erg gelukkig van.
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 17 november 2025 @ 19:42:39 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219287209
Als het sneller zou zijn, zouden ze het wel standaard doen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 19:42:57 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219287212
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat het daar zo werkt wil niet zeggen dat het overal zo werkt
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219287224
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zegt de persoon die denkt dat Monaco een goed voorbeeld is :+
het is een voorbeeld
als je alles van te voren vastlegt wordt de keuze van teams steeds kleiner qua strategie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 20:54:15 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219287809
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:13:56 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288443
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2025 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik dit weekend heel weinig F1 kijken
Slecht, matig
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 22:20:50 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219288493
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Slecht, matig
ik mag dat
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:35:58 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288612
quote:
6s.gif Op maandag 17 november 2025 22:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik mag dat
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 november 2025 @ 22:38:57 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219288642
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
Daar ging mijn drinken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2025 @ 22:49:01 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219288715
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2025 22:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Daar ging mijn drinken
Uitgesteld kijken valt hier onder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 november 2025 @ 00:01:07 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219294574
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
  woensdag 19 november 2025 @ 00:03:46 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_219294579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
:?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_219294681
Je
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee niet waar. Wij verwachten van iedereen in F1 dat geen enkele race gemist wordt.
Jij mist meer dan de rest van de mods op een jaar tijd, verder is het een live sport.
pi_219295399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Zak hooi heeft ook weer wat lopen kotsen hoor _O-
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2025 @ 09:13:01 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219295475
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ x ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219295513
quote:
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2025 @ 09:38:18 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219295620
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Ach, als men dan zoals Max reageert is er meer te lachen :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 19 november 2025 @ 11:39:09 #100
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219296267
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ik niet zo goed snap
er zijn allerlei regels (sinds dit jaar )dat je op geen mogelijke wijze de FIA in diskrediet mag brengen, maar coureurs onheus bejegenen(en dan zeg ik het in nette termen) is allemaal dikke prima
Die regel is er alleen maar voor MBS die niet tegen kritiek kan.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')