De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De vraag is alleen of Mercedes wel van de huidige coureurs af wil.
Van Antonelli sowieso niet, maar Russel kan ook nog wel even mee.
Hier maar even geplaatst omdat het andere topic straks wel dicht zal gaan
Ben benieuwd, ik kan het mij ook voor Max moeilijk indenken. Ik denk dat hij uiteindelijk stopt als het niks meer wordt bij RBquote:Op woensdag 12 november 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell heeft minder bereikt dan Max. En Wolff wil hem maar al te graag hebben. Dus zodra Max zegt: ik wil naar een ander team, is Toto de eerste die belt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
Dit is het betere topic inderdaad hiervoorquote:Op woensdag 12 november 2025 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Nou, Hamilton met pensioen, Bearman naar Ferrari, Russell naar Haas, Max naar Mercedes, Leclerc naar Red Bull
![]()
Nette collega wel, die hem corrigeert.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racing Bulls berispt teamlid na opvallend gebaar bij podium Norris in São Paulo
Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."
Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.
McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.
Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.
Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.
https://www.nu.nl/formule(...)is-in-sao-paulo.html
[ x ]
https://x.com/SoyMotor/status/1988560423298191367
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Formule 1-team Racing Bulls heeft woensdag een teamlid berispt vanwege zijn gedrag tijdens de podiumceremonie in Brazilië. Op beelden is te zien hoe de medewerker zijn duim omlaag steekt en het publiek lijkt op te jutten als Lando Norris zijn trofee in ontvangst neemt.
"We zijn ons bewust van de video van het podium dit weekend", schrijft Racing Bulls in een verklaring. "Het gedrag weerspiegelt niet de waarden of de geest van Racing Bulls. De zaak is intern afgehandeld. Wij geloven dat we het racen juist moeten vieren met respect voor iedere coureur, elk team en alle fans, op en naast de baan."
Het dochterteam van Red Bull, de ploeg van Max Verstappen, maakte niet bekend om welke medewerker het ging of welke maatregelen precies zijn genomen. Norris won zondag overtuigend de Grand Prix van São Paulo. De Brit bleef Mercedes-coureur Kimi Antonelli en wereldkampioen Max Verstappen voor.
McLaren-coureur Norris zette zo een grote stap naar zijn eerste wereldtitel. Racing Bulls eindigde met Liam Lawson en Isack Hadjar op de zevende en achtste plek.
Norris is dit seizoen al vaker uitgejouwd tijdens podiumceremonies. Ook bij de Grand Prix van Mexico, eind vorige maand, werd hij door de fans getrakteerd op een flink fluitconcert.
Het Formule 1-seizoen wordt volgende week vervolgd met de Grand Prix van Las Vegas. Daarna wordt er nog geracet in Qatar en Abu Dhabi.
[ x ]
Wat een nothingburger...quote:Op woensdag 12 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ach ja. Vond het wel grappig dat ze ervoor excuses hebben aangeboden.quote:
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Stel dat Mercedes de unanieme topauto van 2026 is en het WK winnen, dan zou Max daar eventueel in 2027 via een clausule naar toe kunnen gaan. Maar dan moet hij in de auto van de dan regerend wereldkampioen stappen. Mooi om meer WK titels binnen te halen maar veel waardering zal het niet opleveren.
"Beste rijder in de beste auto, gespreid bedje, saai seizoen, bla bla bla"
Maar OK, het kan. Senna stapte ook over naar Williams omdat hij vond dat hij erkenning genoeg had maar te weinig titels.
Maar ik zou het jammer vinden indien Mercedes al wereldkampioen is op dat moment.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat er maar vanuit dat Max in 2027 wel overal kan instappen. Maar waarom zou in godsnaam de kampioen eruit schoppen? Als Mercedes een kanon bouwt en Russell wordt kampioen dan gaat Russell sowieso al niet weg. Hooguit wanneer Antonelli er niks van zou bakken dan zouden ze dat kunnen doen, maar er is niet echt een reden voor. Hij zou hooguit naar de nummer 2 of 3 kunnen gaan dan.
Over het algemeen gaat een kampioen nooit zelf vrijwillig weg. Hooguit met pensioen (Prost, Rosberg), maar naar een ander team alleen wanneer het moet (zoals Hill). Russell lijkt mij een ambitieuze coureur die dat eerste niet zal doen en die zal dus echt niet weg gaan. De enige die ik met een titel volgend jaar zie vertrekken zijn Alonso en Hamilton.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ok, het zou kunnen dat Russell nadat hij in 2026 WDC is geworden schoon genoeg heeft van Toto Mercedes en vrijwillig opstapt. Aan de andere kant, als de Merc's in 2026 daadwerkelijk veel sterker zijn dan de rest dan is het ook voor Russell aantrekkelijk om te blijven om nog een stuk of 3 titels binnen te harken.
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf 2030 willen ze meedoen om de wereldtitel. Leuk
ik herinner me in de F2 Gelael en Evans die luid stonden te applaudisseren toen Nobu Matsushita een restart crash veroorzaakte (beide waren een paar ronden eerder uitgevallen)quote:Op woensdag 12 november 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ x ]
en zo zijn er nog tig voorbeelden waarbij sportiviteit niet altijd even hoog in het vaandel staat
zoals McLaren monteurs die lachen als een andere coureur de muur in gaat
Beetje een lege huls inderdaad (Renault riep het destijds ook en wie al niet meer), maar met hun financiële resources misschien dat het ergens toe leidt.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou er een team bij zitten die die ambitie niet heeft denk je? 2030 is zo’n horizon. Typisch iets voor een ‘5-jarenplan’. In jaar 1 regelmatig in de punten, in jaar 2 meedoen om podiums, in jaar 3 races winnen en in jaar 4 en 5 meedoen om de titel.
Vodafone logo erop. Alonso en Lewis in de auto.quote:Op donderdag 13 november 2025 05:56 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Audi reveal the R26 Concept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |