Supercool voor hem.quote:
Ik kijk dit uit principe niet meer terug.quote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ach, we kunnen altijd nog dit terugkijken
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ach, we kunnen altijd nog dit terugkijken
Bekijk deze YouTube-video
Dit is Van Basten '88, dit is Kluivert en Blind in '95, dit is Bergkamp in '98.quote:Op maandag 24 november 2025 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk dit uit principe niet meer terug.
Net zoals dat ik een extreem goede serie die mijn jeugd geschapen heeft nooit meer terugkijk.
De herinnering moet beschermd worden
quote:Andy Cowell and Adrian Newey have agreed to divide their responsibilities in order to focus on their individual strengths and expertise, ensuring organisational efficiency.
Andy Cowell will take on a new role as Chief Strategy Officer, using his unique experience to help optimise the technical partnership between the Team, Honda, Aramco and Valvoline.
Adrian Newey will take on the role of Team Principal from 2026 and will be guiding the technical team, including the trackside operations of the car.
Lawrence Stroll, Executive Chairman, addressed the team at AMRTC today. Find out more at the link in our bio.
Wauw.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
astonmartinf1
Aston Martin Aramco announces changes to leadership structure ahead of the 2026 season.
[..]
Het was ook wel de reden waarom hij weg wilde bij Red Bull, omdat ie daar alleen de autootjes mocht ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan die misschien ook wel. Ze zullen hem niet voor niets deze functie geven. Leuke wending.
Dat opent wel de deur voor Max in tegenstelling tot als Horner zou komen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
astonmartinf1
Aston Martin Aramco announces changes to leadership structure ahead of the 2026 season.
[..]
Nope.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dat van Newey zag ik niet aan komen
Ik heb toch m'n twijfel over de reden, denk eerder dat hij het management van Cowel niet goed genoeg vindt, want het lijkt me juist in zo'n periode van nieuwe regels je als AM Newey volledig daar op wil laten focussen. Een team leiden is veel meer dan alleen dat gedeelte.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan die misschien ook wel. Ze zullen hem niet voor niets deze functie geven. Leuke wending.
Ik gok op Hadjarquote:Op zondag 30 november 2025 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag weten we wie de teamgenoot van Max wordt in 2026
Ik kan het je nu ook al vertellen hoorquote:Op zondag 30 november 2025 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag weten we wie de teamgenoot van Max wordt in 2026
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |