abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2025 @ 15:33:36 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219239168

foto: ©Jasper Suyk

Dit zijn de twintig kandidaten van ‘Expeditie Robinson’ 2025

Op alfabetische volgorde: Amijé Roos (Food influencer), Camiel Kesbeke (Augurkenprins), Churandy Martina (Olympisch Veteraan), Demi de Boer (Content Creator), Florentien van der Meulen (Nieuwslezer), Kevin Hassing (Acteur/Kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (Mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (Content creator/DJ), Linda Wagenmakers (Musicalzangeres), Marieke Westenenk (Actrice), Mátyás Bittenbinder (Bioloog), Nordin Besling (Radio DJ/Artiest), Robin Martens (Actrice), Roelof Hemmen (Presentator), Roos Dickmann (Actrice), Stefania Liberakakis (Zangeres), Tobias Camman (Programmamaker), Twan Kuyper (Acteur/Content Creator), Vincent Croiset (Acteur), Yesim Candan (Columnist/Radiomaker).

De ultieme survivalstrijd barst eind augustus weer los. Voor de 27e keer zijn twintig kersverse kandidaten, samen met presentatoren Nicolette Kluijver en debuterend presentator Edson da Graça, afgereisd naar Maleisië.

We kunnen ons opnieuw verheugen op een sensationeel avontuur vol met onverwachte wendingen en grote plottwists, waarin de expeditieleden continu worden getest op hun uithoudingsvermogen en survivalskills.

Wie overleeft het beste op een tropisch, afgelegen eiland, wie doorstaat de genadeloze proeven en trotseert de meedogenloze eliminaties?

Expeditie Robinson is vanaf zondag 31 augustus 2025 wekelijks om 20:00 uur te zien op RTL 4.
  maandag 10 november 2025 @ 15:34:09 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219239172
twitter

Ik las dit verhaal vaker, klopt dat geld verhaal?
pi_219239238
Ik heb nooit geloofd dat je geen cent krijgt om deel te nemen. Maar dat is puur een gokje.

Ben dus heel benieuwd of de “deelnemers krijgen een startvergoeding van ¤10.000” klopt. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219239345
Lekker belangrijk toch, het is algemeen bekend dat deze deelnemers het niet voor de centen maar voor de exposure doen. Die is vele malen meer waard dan het kleingeld wat ze eventueel krijgen.

Daarom was de strijd bij zowel ER als WIDM vele malen harder toen er onbekenden meededen. Die hebben niets aan exposure en zijn veel meer gebrand op de centen. Voor de gemiddelde Nederlander is 25k of meer gewoon een hele grote klap geld.

Ze doen er de laatste jaren alles aan om uitstappers te voorkomen, ze krijgen meer te eten dan een gemiddelde zwerver bijvoorbeeld. Honger is in zijn geheel geen issue meer. De grootste uitdaging is slapen en droog blijven, iets wat ze ondertussen ook steeds meer oplossen vanuit de productie (volledige hutten en hangmatten om maar wat te noemen).
pi_219239397
Hangmatten op winnaarseiland is niks nieuws toch? Ik kan me nog wel herinneren dat het een soort half resort was. _O-
pi_219239421
Hup Cerendy.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! maandag 10 november 2025 @ 16:15:27 #7
367000 roos94
pi_219239429
Linda is toch wel de meest bloedirritante kandidaat óóit vertoond in dit programma.

Ga. Weg.
pi_219239730
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:
Linda is toch wel de meest bloedirritante kandidaat óóit vertoond in dit programma.

Ga. Weg.
Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.
  Miss 200.000.000! maandag 10 november 2025 @ 17:07:07 #9
367000 roos94
pi_219239797
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 16:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.
Ik kijk sinds 2010 ofzo
  maandag 10 november 2025 @ 18:05:56 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219240060
POLL
Je mag alleen de stem in je koker gebruiken. Extra stemmen gebruiken bij deze stemming is niet toegestaan en heeft als consequentie dat je direct uit deze topic-expeditie ligt.

Datzelfde geldt ook als je voor Kevin of Linda stemt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tengano op 10-11-2025 20:04:44 ]
pi_219241178
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.

Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  maandag 10 november 2025 @ 20:55:43 #12
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219241199
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.

Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.
pi_219241218
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  maandag 10 november 2025 @ 21:04:36 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219241252
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
Ben wel benieuwd ja. Maar ik geloof best dat de regie graag op zoek gaan naar een kandidaat in een villain rol en kandidaat die iedereen tof vind als sympathieke underdog.
pi_219241388
Zeggen dat “het heel anders is gegaan” om er vervolgens verder niks over te zeggen, is altijd wel matig

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 10-11-2025 21:46:29 ]
pi_219242025
Ik snap er maar weinig van dit seizoen.

Heeft Linda van het weinige eten geheugenverlies gekregen? Ze weet toch dat ze haar er al een keer hebben uitgestemd? ze weten toch ook dat ze nooit bij de laatste 4 gaat blijven? Waarom moet ze haar "groep" helpen?

Sowieso lijken die mensen allemaal niet te kunnen rekenen. Wat de bondjes in het verleden opbrak, is dat ze er op een gegeven moment achterkomen dat zij het 4de/5de/6de wiel zijn aan de wagen van hun groepje, dus dat het dan beter is om over te springen. Nu lijken al die kamp zuiderlingen zichzelf gewoon naar de slacht te brengen.

Vind het sowieso een heel zwaktebod elke keer maar weer "Ik wil niet tegen de sterkste". Ik kan me niet voorstellen dat ik met zoiets mee zou gaan...

Blijft toch altijd jammer dat die bondjes het meest bepalend zijn in het spel.
pi_219242047
quote:

Kan iemand de deur dicht doen
pi_219242114
quote:

[..]
Een verhaallijn creëren is sowieso onderdeel van reality tv. En uiteraard kan men niet alles uitzenden dus wordt er een selectie gemaakt die het meest aansluit bij een interessante verhaallijn.

Dat maakt niet meteen alles en iedereen misleidend of kwaadwillend. Maar ja, een oprecht totaalbeeld krijg je sowieso nooit.

Jij/jouw bron klinkt ook niet bepaald objectief, moet ik zeggen. :P
Hotapnyc
  dinsdag 11 november 2025 @ 07:52:15 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219242615
quote:

Laat me raden, je bent een bekende van Linda of Kevin?
  dinsdag 11 november 2025 @ 07:55:51 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219242627
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Hoylei het volgende:
[…]
Vind het sowieso een heel zwaktebod elke keer maar weer "Ik wil niet tegen de sterkste". Ik kan me niet voorstellen dat ik met zoiets mee zou gaan...

Blijft toch altijd jammer dat die bondjes het meest bepalend zijn in het spel.
Kracht is ook lang niet altijd de doorslaggevende factor bij de eindproef, dus ik snap dat sws niet. :N
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 november 2025 @ 08:37:33 #21
367000 roos94
pi_219242768
quote:

[..]
Je vertelt het verhaal of je houdt gewoon lekker je mond dicht. Niet half half. Daar hebben we niks aan.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 november 2025 @ 08:44:10 #22
367000 roos94
pi_219242799
  dinsdag 11 november 2025 @ 09:01:07 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219242911
Oh damn… -O-
  dinsdag 11 november 2025 @ 09:03:31 #24
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219242922
Bah wat een naar nieuws :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219243089
Wat een verdrietig nieuws, zo'n aardige man. Bizar dat je dan net voor zo'n diagnose nog zo lang in de Expeditie kan zitten. Menselijk lichaam is echt wonderlijk.
  dinsdag 11 november 2025 @ 10:10:24 #26
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219243332
Heel naar nieuws voor Vincent, hopelijk komt hij er bovenop!

Over de aflevering: wat ik persoonlijk heeeeel bijzonder vind is dat er dus serieus mensen zijn geweest die hun extra stemmen hebben ingezet om het plan te verwezenlijken (wat eruit heeft bestaan dat er genoeg stemmen op zowel Nordin alsook C moesten komen om ervoor te zorgen dat één van die twee eruit zou gaan), terwijl degene waarop wordt gestemd er niet uit zou gaan. Waarom zou je in godsnaam je extra stemmen in gaan zetten als de persoon die eruit komt enkel een min-stem krijgt? Je naait dan gewoon keihard jezelf verderop in de expeditie wanneer die stemmen goud waard zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 11-11-2025 10:28:56 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 11 november 2025 @ 10:35:29 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219243443
Triest nieuws inderdaad, ik wens hem veel sterkte toe.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 11 november 2025 @ 10:56:57 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219243545
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Geen namen die je bij mij in de straat elke dag hoort in ieder geval.
Je kan al die andere namen ook schrijven, en /of opzoeken.
Doe niet zo bekrompen.

Ze gewoon C of Churandy ipv Chorizo.
Verkeerd schrijven is nog 1 ding.........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 november 2025 @ 11:06:01 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219243572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 november 2025 @ 12:20:12 #30
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219243917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Je vertelt het verhaal of je houdt gewoon lekker je mond dicht. Niet half half. Daar hebben we niks aan.
nou idd, wat is dit nou weer voor kijk mij inside info hebben verhaal maar durft vervolgens niet uit de school te klappen.. hou dan je mond.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_219243965
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 21:26 schreef Marcoss het volgende:
Zeggen dat “het heel anders is gegaan” om er vervolgens verder niks over te zeggen, is altijd wel matig
Pcies
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_219244034
Kom met juice of kom niet met juice @Bredemug al die open deuren kunnen we zelf ook wel open gooien.
  dinsdag 11 november 2025 @ 12:56:31 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219244117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef Keyos het volgende:
Heel naar nieuws voor Vincent, hopelijk komt hij er bovenop!

Over de aflevering: wat ik persoonlijk heeeeel bijzonder vind is dat er dus serieus mensen zijn geweest die hun extra stemmen hebben ingezet om het plan te verwezenlijken (wat eruit heeft bestaan dat er genoeg stemmen op zowel Nordin alsook C moesten komen om ervoor te zorgen dat één van die twee eruit zou gaan), terwijl degene waarop wordt gestemd er niet uit zou gaan. Waarom zou je in godsnaam je extra stemmen in gaan zetten als de persoon die eruit komt enkel een min-stem krijgt? Je naait dan gewoon keihard jezelf verderop in de expeditie wanneer die stemmen goud waard zijn.
Omdat die oud-zuiderlingen blijkbaar niet zo heel erg slim zijn. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219244461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef Keyos het volgende:
Ik was het alweer vergeten, maar het laat zien hoe oerdom deze mensen zijn. Extra stemmen verspillen aan iets onzinnigs als een zwarte stem, dan heb je het spel echt niet begrepen. Als Nordin volgende week wint is hij nog minder waard. En dan gaan ze vol op C en die knalt er even onverwacht een munt in. Als Nordin en C het goed spelen dan kunnen ze met 1 stem elk volgende week eenieder eruit stemmen die ze willen (maar dan moet 1 van beiden wel immuniteit winnen).

Overigens is het stemmen vanaf winnaarseiland wel een hele mooi toevoeging. Het voorkomt opbouwen van stemmen en geeft ook een winnaar daar dezelfde "rechten" als elke andere deelnemer. En het is extra leuk omdat ze geen idee hebben wat er op het normale eiland gebeurd, zeker niet als ze langer op winnaarseiland zitten.
pi_219245234
quote:

1 van mijn grootste ergernissen, mensen die je eerst nieuwsgierig maken en vervolgens niks zeggen.

:( :( :(
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219245343
Ik denk dat ze die stemmen op nordin hebben gedaan zodat hij zijn munt in gaat zetten en dat ze dan op churandy gaan
  dinsdag 11 november 2025 @ 16:50:45 #37
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219245477
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:26 schreef Magica het volgende:
Ik denk dat ze die stemmen op nordin hebben gedaan zodat hij zijn munt in gaat zetten en dat ze dan op churandy gaan
Dat was het idee die ze met een simpele rekensom voor de eilandraad hadden bedacht (net als dat ze hadden bedacht om Nordin mee te nemen om ervoor te zorgen dat hij niet teveel kon samenspannen met Churandy en Vincent). Alleen dus lachwekkend als daar dan extra stemmen voor worden gebruikt terwijl de spelregels met het vertrek van Vincent veranderde.

Zoals eerder hier geschreven: dan ben je echt oerdom als je dan je extra stemmen inzet die je eerder had beloofd om in te zetten. Volgens mij pakte Kevin meer velletjes, die had ik ook wel slimmer ingeschat.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_219245483
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:26 schreef Magica het volgende:
Slim van ze. Jammer dat ze niet weten dat de munt gewisseld is. Dat moeten ze echt heel goed uitspelen.
pi_219245489
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:50 schreef Keyos het volgende:

[..]
Dat was het idee die ze met een simpele rekensom voor de eilandraad hadden bedacht (net als dat ze hadden bedacht om Nordin mee te nemen om ervoor te zorgen dat hij niet teveel kon samenspannen met Churandy en Vincent).
Volgens mij was dat niet de reden om Nordin mee te nemen? Of ik moet het gemist hebben. Dat is wel iets wat in het verleden wel eens voorbij kwam, maar volgens mij is dat allemaal maar onzin. De meeste mensen hebben vooraf met hun bondje / makkers al scenario's uitgedacht. En je kan ook een bepaald teken of woord afspreken op de eilandraad als bondje waarmee de rest weet hoe er gestemd moet worden. Maar dat zien we niet, mede omdat er niet 24/7 een camera meedraait.
pi_219245503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:03 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
1 van mijn grootste ergernissen, mensen die je eerst nieuwsgierig maken en vervolgens niks zeggen.

:( :( :(

Vraag mij altijd af wat het waarheidsgehalte ook is, ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als het dooddoeners zijn die iedereen al jaren weet. Lang niet alles wordt uitgezonden, productie en montage bepalen wat we zien en nog belangrijker: lang niet alles wórdt opgenomen. De camera's zijn er in principe maar een paar uur, in de nacht meestal niet. En er zijn genoeg plekken om buiten de camera om te kunnen overleggen.
  dinsdag 11 november 2025 @ 17:10:58 #41
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219245594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij was dat niet de reden om Nordin mee te nemen? Of ik moet het gemist hebben. Dat is wel iets wat in het verleden wel eens voorbij kwam, maar volgens mij is dat allemaal maar onzin. De meeste mensen hebben vooraf met hun bondje / makkers al scenario's uitgedacht. En je kan ook een bepaald teken of woord afspreken op de eilandraad als bondje waarmee de rest weet hoe er gestemd moet worden. Maar dat zien we niet, mede omdat er niet 24/7 een camera meedraait.
Van alle spelers die meedoen denk ik dat Amije de meest doordachte je van allemaal en de keuze van spelers die zij meeneemt is natuurlijk ook doordacht. Geen haar op m’n hoofd die verwacht dat zij Nordin meeneemt om de reden die ze in de uitzending gaf, dat is de cover-up voor de onderliggende reden.

Door Nordin mee te nemen verminder je gewoonweg het risico op een samenzwering vanuit zijn kant met bijvoorbeeld een Vincent die inmiddels ook wel door had dat het hoofd op het hakblok ligt van alle oud-kampbewoners. Stel dat Vincent, C en Nordin namelijk volle bak voor 1 iemand hadden gegaan, dan ben je veel minder zeker dat je het nog gaat redden, ook met die munt.

Ook niet voor niets dat er zelfs extra stemmen zijn ingezet en Nordin en C de meeste stemmen hadden.
pi_219245919
Uitgekookte troela inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219248303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Slim van ze. Jammer dat ze niet weten dat de munt gewisseld is. Dat moeten ze echt heel goed uitspelen.
Dat is wel besproken dat het een optie was. Door nu op nordin te stemmen weten ze zeker dat hij de munt dan in zet en niet churendy. Denk ik hoor misschien denken ze niet zover door :')
  donderdag 13 november 2025 @ 14:50:20 #44
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219257240
Hoop dat aankomende aflevering Nordin of C wint en dan de ander de munt heeft. dan word het een leuke eilandraad.
en ik heb ook een auto.
pi_219258332
quote:
15s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:50 schreef junkiesietze het volgende:
Hoop dat aankomende aflevering Nordin of C wint en dan de ander de munt heeft. dan word het een leuke eilandraad.
Dan vliegt Linda er gewoon uit
  zondag 16 november 2025 @ 20:01:29 #46
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281010
Kick
pi_219281012
Kick
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 20:06:35 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Dan vliegt Linda er gewoon uit
Mag ik Linda inruilen voor Tobias?
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 20:14:07 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281078
Is de Marieke de volgende die opgeeft?
Fuck the EBU.
pi_219281079
Geef maar op Marieke. Dan kan Nordin en Churandy een ronde verder.

Dat geZeur over het spel spelen van zuid hangt mij de keel uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219281087
Fucking slappe hap.
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 20:15:49 #52
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281089
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geef maar op Marieke. Dan kan Nordin en Churandy een ronde verder.

Dat geZeur over het spel spelen van zuid hangt mij de keel uit.
Denk dat er nu gewoon nog iemand uit gaat toch?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219281090
“Ik ben zooo trots op mezelf”

Doei huisvrouw :O Linda next please.
pi_219281091
Weer zwarte stem bij de eilandraad?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 20:16:29 #55
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281095
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer zwarte stem bij de eilandraad?
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219281097
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Komen ze dan uit met het aantal afleveringen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219281111
Amije zou zichzelf zeker een 9.4 geven, wat denk jij? @Bugno3
pi_219281117
quote:

[..]
Er haken wel vaker mensen af.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219281118
Zeg het ze Churandy.
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 20:18:20 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219281120
Marieke: “Iemand persoonlijk aanvallen doe je maar in het echte leven, hier spelen we een spel.”

Ook Marieke, jankend: “Ik heb hier échte vrienden gemaakt!”

:’)
  zondag 16 november 2025 @ 20:19:06 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281128
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Amije zou zichzelf zeker een 9.4 geven, wat denk jij? @:bugno3
Minimaal. :Y
Fuck the EBU.
pi_219281129
Omdat jullie een kinderachtig kliekje zijn.
#superniger2020
pi_219281133
Lies miste dat hij zichzelf niet uitspreekt.

Ik spuug nog net m’n drinken niet uit. Kindje van 20. _O-
pi_219281145
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lies miste dat hij zichzelf niet uitspreekt.

Ik spuug nog net m’n drinken niet uit. Kindje van 20. _O-
Ja, ja, die Lies is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven _O-
  zondag 16 november 2025 @ 20:23:01 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281158
quote:

[..]
Dan maar een aflevering minder. :P

Of ze gaan de finale over meerdere afleveringen uitspreiden. :X
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 20:23:48 #66
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281162
quote:

[..]
Dan bedenken ze wel een aflevering dat er niemand uit gaat
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 20:29:44 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281204
5 ringen net als...
  zondag 16 november 2025 @ 20:33:26 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281226
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 20:29 schreef Momo het volgende:
5 ringen net als...
de OS.
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 20:34:55 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281234
Lies. :')
Fuck the EBU.
pi_219281236
“Ik kan niezzo goed gooien”
  zondag 16 november 2025 @ 20:37:06 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281248
Hup Churandy w/
Fuck the EBU.
pi_219281269
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hup Churandy w/
Ik gok dat augurken zoon wint, want die is veel aan het woord.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 20:39:43 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281280
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gok dat augurken zoon wint, want die is veel aan het woord.
Ja, waarschijnlijk. -O-
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 20:40:32 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281291
Vier ringen al voor Churandy *O*
Fuck the EBU.
pi_219281292
Bij slowmotion gaat het altijd raak. Wat een vervelende manier van monteren.
  zondag 16 november 2025 @ 20:40:56 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281293
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bij slowmotion gaat het altijd raak. Wat een vervelende manier van monteren.
Ja, dan weet je het al.
Fuck the EBU.
pi_219281305
Een puffende Nicolette _O-
pi_219281307
Cerendy wint. Heel mooi.
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 20:42:15 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281308
*O* WE HEBBEN GOUD *O*

w/ w/ w/
Fuck the EBU.
pi_219281310
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_219281312
Toch Churandy *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 20:42:44 #82
459912 FlippingCoin
pi_219281316
zo blij!

was nog spannend :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_219281317
Nicolette is ook Team Churandy *O*
pi_219281318
Munt weer richting Nordin.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219281326
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Munt weer richting Nordin.
*O*
  zondag 16 november 2025 @ 20:45:35 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281339
Nordin en Churandy die Amije komen bezoeken zo, zal wel verassend zijn
pi_219281345
Skip dat eten
pi_219281348
Wat doe je Churandy.
#superniger2020
pi_219281349
Beter had hij voor het tactische wapen gekozen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 20:47:22 #90
459912 FlippingCoin
pi_219281350
hm niet handig :'(
pi_219281352
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beter had hij voor het tactische wapen gekozen
Ja ;(
  zondag 16 november 2025 @ 20:47:50 #92
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281358
Linda eruit?
pi_219281370
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 20:47 schreef Momo het volgende:
Linda eruit?
Of Lies omdat zcih niet lekker voelt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 20:52:41 #94
459912 FlippingCoin
pi_219281380
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of Lies omdat zcih niet lekker voelt.
ik hoop lies
  zondag 16 november 2025 @ 20:57:18 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281410
Amije snapt het niet.
Fuck the EBU.
pi_219281411
3 aardappels voor 4 personen? Ik had maar een koker gepakt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219281416
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amije snapt het niet.
“Iedereen was toch akkoord” :{w
pi_219281417
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
Echt hè? -O-
  zondag 16 november 2025 @ 20:58:04 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281419
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
Meer ui dan aardappel. :P
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:00:21 #100
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_219281423
Nu hopen dat Churandy Amije even terug stuurt naar samensmeltingseiland
pi_219281447
Kevin is zo fake.
  zondag 16 november 2025 @ 21:08:08 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219281480
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Kevin is zo fake.
Kevin is echt verschrikkelijk! Klassieke valse nicht!
pi_219281514
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*
pi_219281516
Boh Churandy.
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 21:14:20 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281517
JAAAAA
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:14:28 #106
459912 FlippingCoin
pi_219281518
Churandy power!
pi_219281522
Waarom op Linda stemmen?
#superniger2020
pi_219281527
Even gekeken naar wie Edson keek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 november 2025 @ 21:22:16 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281583
Gaan ze misschien toch op Nordin proberen dat hij zijn munt niet inzet?
  zondag 16 november 2025 @ 21:22:35 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281586
Het zou ook apart zijn als het Linda niet zou zijn
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 21:23:12 #111
459912 FlippingCoin
pi_219281591
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
Gaan ze misschien toch op Nordin proberen dat hij zijn munt niet inzet?
gevaarlijk spelletje wel voor nordin
  zondag 16 november 2025 @ 21:25:00 #112
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281597
Hahahaha Tobias
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219281598
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Amije zou zichzelf zeker een 9.4 geven, wat denk jij? @:bugno3
En terecht.
  zondag 16 november 2025 @ 21:26:34 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281602
Wat is er gebeurd dat het oud-zuid bondje opeens uit elkaar is gevallen?
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:28:50 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281611
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er gebeurd dat het oud-zuid bondje opeens uit elkaar is gevallen?
Alleen Tobias gaat toch op zichzelf?
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 21:29:12 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281615
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Alleen Tobias gaat toch op zichzelf?
Kevin voelde zich daar toch ook niet meer bij.
Fuck the EBU.
pi_219281619
We danken Vincent O+
pi_219281627
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Kevin voelde zich daar toch ook niet meer bij.
Maar die roept wel vaker iets.
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:01 #119
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281629
Wtf... Why
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:01 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281630
Oh weer niemand naar huis. _O-
Fuck the EBU.
pi_219281634
Weer een zwarte stem. :')
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:16 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281635
Niemand naar huis weer lol
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:35 #123
459912 FlippingCoin
pi_219281636
dit is echt heel nice voor nordin
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:44 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281638
Wel leuk dat ze dit pas zeggen nadat iedereen al zijn/haar stemmen heeft uitgebracht.
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:32:50 #125
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281640
Waarom vragen ze niet gewoon eerst of iemand z'n munt inzet :')
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 21:33:36 #126
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219281650
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Waarom vragen ze niet gewoon eerst of iemand z'n munt inzet :')
Productie wil het nog leuk houden met Churandy en Nordin vs Zuid
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 21:34:34 #127
459912 FlippingCoin
pi_219281664
all over the place
  zondag 16 november 2025 @ 21:35:13 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219281667
Weer extra stemmen ingezet :{
  zondag 16 november 2025 @ 21:35:55 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281678
Duidelijk weinig over van het bondje
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 21:35:56 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281679
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:35 schreef Momo het volgende:
Weer extra stemmen ingezet :{
er was nu niet gezegd dat er niemand naar huis zou gaan, pas na het stemmen was dat gezegd.
Fuck the EBU.
pi_219281680
Extra stemmen ingezet. :')
Bedankt Marieke.
#superniger2020
  zondag 16 november 2025 @ 21:36:38 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281683
volgende week wel iemand eruit.
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:37:08 #133
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281687
2 op Nordin?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 21:37:42 #134
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219281691
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgende week wel iemand eruit.
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 16 november 2025 @ 21:38:37 #135
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281696
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
klachten bij rtl. Zij lieten het zien.
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:38:53 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281699
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gekonkel van voor de proef?
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 16 november 2025 @ 21:39:09 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219281701
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
2 op Nordin?
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.
Fuck the EBU.
  zondag 16 november 2025 @ 21:39:51 #138
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219281708
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.
Ja vandaag :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219281727
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef superniger het volgende:
Extra stemmen ingezet. :')
Bedankt Marieke.
Eh nee, zwarte stem vorige ronde Nordin, stem voor Lies van de proef. Stem vanaf winnaarseiland van Cerendy en 8 man op de bank maakt 11.
pi_219281849
Wat een slappe aflevering, weer een quitter, voorspelbare winnaar van de proef en weer iemand die niet vertrekt, wat een enorm spelbederf en dan ook nog eens de meeste stemmen op Linda die ook wil opgeven maar zich nu zichzelf probeert er uit te laten stemmen en zegt met 'veel goede moed er weer tegen aan te gaan', ja tuurlijk...Camiel, Tobias vind ik wel groeien bij mij als favoriet. Churandy is grappig maar zou als winnaar weer erg cliche zijn met zijn sportachtergrond. Die Lies begint inderdaad erg in zichzelf te geloven als ze dat al niet deed, die is namelijk instant arrogant en misplaatst verontwaardigd, die loopt daar met een airrrr rond van heb ik u daar. Wel lekker dat ze laatste werd met de proef. })
Allemaal cabaretteketet!
pi_219284216
Ik zie die air eerder bij Amije of hoe je dat ook schrijft maar dat kan aan mij liggen. Verder is het eigenlijk wel lekker dat er niemand uitging. Dat hele plan is in het water aan het vallen en het bondje een gebroken spiegel geworden.

Ik hoop dat Kevin even goed in die spiegel kijkt. :)
pi_219284399
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Document1 het volgende:
Ik zie die air eerder bij Amije of hoe je dat ook schrijft maar dat kan aan mij liggen. Verder is het eigenlijk wel lekker dat er niemand uitging. Dat hele plan is in het water aan het vallen en het bondje een gebroken spiegel geworden.

Ik hoop dat Kevin even goed in die spiegel kijkt. :)
Naast Amije is Lies natuurlijk gewoon een schattig bijdehand meisje.

Geen idee wat Amije haar roots zijn, maar het schreeuwt pittige latina. :P
pi_219284525
Bij die brief op winnaarseiland aan Churandy en Amije dacht ik wel: nu weet Amije ook gelijk dat ze heeft geblunderd met de spelling van C's naam :D
pi_219284726
Amije wordt wel steeds leuker vind ik, zeker nu ze in een slangenkuil terug gaat komen.

Ik voorspel alvast volgende week ook geen gedwongen afvaller, Linda zal wel opgeven ondertussen. Het is wel mooi dat ze de lijn van vrijwillig weggaan = geen afvaller op de eilandraad mooi doortrekken. Het heeft Churandy en Nordin gered, heerlijk frustrerend voor de rest.

Tobias ben ik net als Amije meer gaan waarderen. Kevin is gewoon een valse nicht waar je snel afscheid van moet nemen, viel het jullie ook op dat hij als enige niet klapte toen Churandy won? Onze augurkenprins Camiel is erg afwezig, had hem meer op de voorgrond verwacht (zijn pa kennende van TV).

Wat mij betreft gaan we heel snel afscheid nemen van Linda, Kevin en Lies. Dan houden we een leuke club over die echt wel aan elkaar gewaagd is.
pi_219285529
Churandy _O_ hopelijk hoeft hij niet meer terug.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! dinsdag 18 november 2025 @ 09:50:48 #146
367000 roos94
pi_219290240
Ik ga echt stuk om Tobias. Wat praat hij steeds zo raar. Is dat nou een act of niet
  dinsdag 18 november 2025 @ 10:04:00 #147
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219290288
wat een kutaflevering weer zeg, niemand kan zn plannen uitvoeren door die kutafvallers.
Wij zijn niet trots op je Marieke, je bent een opgever. fuck you.

En die winnaarseiland proef :') elke keer als iemand verliest van C hebben ze als excuus dat hij OS winnaar is enzo. Nouen? in rennen ja, ballen gooien en dingen kapot gooien is hij geen olympisch kampioen :')
en ik heb ook een auto.
pi_219290516
Kevin heel hoog op mijn irritatiefactor. Typisch valse nicht eigenlijk
  dinsdag 18 november 2025 @ 11:06:28 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219290610
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
wat een kutaflevering weer zeg, niemand kan zn plannen uitvoeren door die kutafvallers.
Wij zijn niet trots op je Marieke, je bent een opgever. fuck you.

En die winnaarseiland proef :') elke keer als iemand verliest van C hebben ze als excuus dat hij OS winnaar is enzo. Nouen? in rennen ja, ballen gooien en dingen kapot gooien is hij geen olympisch kampioen :')
zo vermoeiend van die verliezers.
Fuck the EBU.
pi_219293361
Als marieke niet strategisch had gekozen door te blijven maar er gewoon uitgegaan was had vincent er nog ingezeten.
Ik vind dat wel zo min van die mensen die eruit willen maar dan toch maar blijven zodat een ander eruitgestemd wordt en daarna toch vertrekken, ik trek dat niet echt.
  woensdag 19 november 2025 @ 10:09:26 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219295765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef Sorella het volgende:
Als marieke niet strategisch had gekozen door te blijven maar er gewoon uitgegaan was had vincent er nog ingezeten.
Ik vind dat wel zo min van die mensen die eruit willen maar dan toch maar blijven zodat een ander eruitgestemd wordt en daarna toch vertrekken, ik trek dat niet echt.
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.
Dat is een geheel eigen keuze geweest. Niks aan te doen.
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! woensdag 19 november 2025 @ 10:12:43 #152
367000 roos94
pi_219295778
Marieke heeft echt 0 schermtijd gehad in deze show lol
pi_219297762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als marieke en ook linda hun keutel weer niet hadden ingetrokken dan had vincent geen reden gehad om weg te gaan omdat dan 1 van die twee weggegaan was.
pi_219298148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Wel wat aan te doen....
Zijn hele punt was er zijn mensen die naar huis willen laten we die eruit stemmen.
Maar de kliek, inclusief Marieke wilde liever op C.
Daarom heeft hij besloten op te stappen
  donderdag 20 november 2025 @ 09:57:53 #155
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219301559
en ik heb ook een auto.
pi_219328527
Kick
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 20:03:19 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328565
Present :)
Fuck the EBU.
pi_219328586
Ach Tobias.
#superniger2020
pi_219328599
Oh Amije. Na 2 seconden kan ik het al amper meer verdragen :D
  zondag 23 november 2025 @ 20:09:12 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328603
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Amije. Na 2 seconden kan ik het al amper meer verdragen :D
_O- :D

Eens
Fuck the EBU.
  zondag 23 november 2025 @ 20:10:02 #161
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219328610
Zijn we weer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219328611
Oh dat heldere water. Boooh. O+
  zondag 23 november 2025 @ 20:11:20 #163
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219328618
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat heldere water. Boooh. O+
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vinden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219328623
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn. :Y
  zondag 23 november 2025 @ 20:12:22 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219328624
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn. :Y
Met nauwelijks eten?
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 20:13:09 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328629
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Wel met mooi weer dan.
Fuck the EBU.
pi_219328638
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Met nauwelijks eten?
Kan ik goed tegen.
Of ik op dag 7 nog win in de proef, nee dat vermoedelijk niet. :D
pi_219328642
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wel met mooi weer dan.
En lekker eten
  zondag 23 november 2025 @ 20:15:53 #169
459912 FlippingCoin
pi_219328653
herres :')

blanke trien
  zondag 23 november 2025 @ 20:17:03 #170
482080 AgnesGru
pi_219328660
Ach Amije :')
  zondag 23 november 2025 @ 20:31:06 #171
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219328785
Amije en Lies toch wel sterk in de proeven
  zondag 23 november 2025 @ 20:33:07 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328807
goed gedaan van Lies.
Fuck the EBU.
pi_219328810
Lies wint.
Jammer
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 20:34:54 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328826
Tijd op. :o
Fuck the EBU.
pi_219328832
Lol. Tijdslimiet.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 20:37:11 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219328857
Product placement
pi_219328858
Kies voor een voordeel dan.
#superniger2020
pi_219328863
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:35 schreef superniger het volgende:
Lol. Tijdslimiet.
Ja anders was Linda nog steeds aan het balanceren.
pi_219328871
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd op. :o
_O-
  zondag 23 november 2025 @ 20:38:51 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328873
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Kies voor een voordeel dan.
Ze heeft nog twee munten. :P
Fuck the EBU.
pi_219328878
Ik vind die Amije zo vreselijk, die denkt echt dat zij het superbrein is.
pi_219328888
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:37 schreef Momo het volgende:
Product placement
Tja dat is een sponsor.
pi_219328918
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja dat is een sponsor.
Welke was het?
pi_219328931
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Welke was het?
Go-Tan saus.
pi_219328939
Sukkels gaan Kevin saven.
Allemaal makke schaapjes.
#superniger2020
pi_219328946
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
Heel jammer
  zondag 23 november 2025 @ 20:45:54 #187
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_219328956
Ik kan mij niet voorstellen dat Lies Churandy gaat verslaan.
  zondag 23 november 2025 @ 20:46:07 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219328959
quote:
Ja, jammer. -O-
Fuck the EBU.
  zondag 23 november 2025 @ 20:46:32 #189
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219328965
quote:
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 20:52:07 #190
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_219329023
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgen
Daarom hoop ik op dit scenario:

Churandy verslaat Lies, Linda naar huis op eilandraad, Nordin munt kwijt.

Volgende aflevering, Nordin haalt immuniteit.
  zondag 23 november 2025 @ 20:52:26 #191
459912 FlippingCoin
pi_219329027
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Amije en Lies toch wel sterk in de proeven
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgt
  zondag 23 november 2025 @ 20:53:06 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219329037
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Daarom hoop ik op dit scenario:

Churandy verslaat Lies, Linda naar huis op eilandraad, Nordin munt kwijt.

Volgende aflevering, Nordin haalt immuniteit.
Zou wel interessante tv zijn als ze in eigen vlees moeten snijden
pi_219329064
quote:
16s.gif Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgt
Dat is prima. Als Churandy er ook maar bij is. Imo. :)
  zondag 23 november 2025 @ 20:56:53 #194
459912 FlippingCoin
pi_219329080
ik gun lies een spoedig exit
pi_219329100
Die apen. Wat prachtig. O+
  zondag 23 november 2025 @ 20:59:17 #196
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329113
Hebben ze ooit wel eens een aap gevangen en op de grill gemikt?
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:00:02 #197
459912 FlippingCoin
pi_219329122
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ze ooit wel eens een aap gevangen en op de grill gemikt?
nee zal niet mogen vermoed ik

al zullen ze ook niet makkelijk te vangen zijn
pi_219329138
Linda gaat weer acteren
  zondag 23 november 2025 @ 21:01:38 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329145
Van mij mag Amije er snel uit
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:01:41 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329146
Amije :r
Fuck the EBU.
  zondag 23 november 2025 @ 21:01:49 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329148
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Ja, echt hoor.
Fuck the EBU.
pi_219329156
quote:
Ik denk dat dit hele topic het ook wil. :D
  zondag 23 november 2025 @ 21:02:42 #203
478909 molloot200
alles muziek.
pi_219329161
Elke seconde Amije in de biecht erger ik me meer aan haar _O- Hoe kan je zo vol van jezelf en je plannen zijn? :')
  zondag 23 november 2025 @ 21:02:45 #204
482080 AgnesGru
pi_219329162
quote:
Van mij ook.
  zondag 23 november 2025 @ 21:03:18 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329172
Wat heeft iedereen trouwens tegen Churandy?
Fuck the EBU.
pi_219329174
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Elke seconde Amije in de biecht erger ik me meer aan haar _O- Hoe kan je zo vol van jezelf en je plannen zijn? :')
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @Bugno3
  zondag 23 november 2025 @ 21:03:33 #207
459912 FlippingCoin
pi_219329175
ziet er niet uit als een 200m sprint

sad!
  zondag 23 november 2025 @ 21:04:55 #208
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329200
quote:
15s.gif Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen Churandy?
Gewoon een te sterke kandidaat
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219329219
Lies heeft het moeilijk.
#superniger2020
pi_219329224
Oei knopen, daar is Chur niet zo goed in. Oh nee geen puzzel knopen.
pi_219329228
hup churandy
  zondag 23 november 2025 @ 21:06:07 #212
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329229
Verotte veel proeven met balans
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219329238
Nicolette die 5 minuten lang Lies aanmoedigt :')
pi_219329255
Cerendy wint.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:08:21 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329256
Churandy *O* JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Olympische goud *O* w/
Fuck the EBU.
pi_219329257
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *G*
  zondag 23 november 2025 @ 21:08:28 #217
459912 FlippingCoin
pi_219329259
vernietigd _O_
pi_219329263
Makkie voor Churandy
  zondag 23 november 2025 @ 21:08:50 #219
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219329265
Churandy eiland
  zondag 23 november 2025 @ 21:08:58 #220
482080 AgnesGru
pi_219329268
C Baas _O_
  zondag 23 november 2025 @ 21:09:14 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329272
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
Makkie voor Churandy
Die verliest geheid een keer met een puzzelopdracht
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219329278
Lies is geBLACKED.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:14:15 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329322
Maar had Nordin zijn munt niet aan Churandy gegeven? Of heeft Churdandy die weer teruggegeven?
Fuck the EBU.
  zondag 23 november 2025 @ 21:15:25 #224
459912 FlippingCoin
pi_219329330
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar had Nordin zijn munt niet aan Churandy gegeven? Of heeft Churdandy die weer teruggegeven?
ja die heeft Nordin weer in bezit afaik
pi_219329366
Ik vind dat super bondje maar stel saaie en zielige mensen. Hopelijk een beetje vuurwerk bij de raad.
pi_219329389
ik vind er niets aan, aan al dat gekonkel en gesmoes

dit heeft toch niets meer met een Robinson te maken.

Het lijkt wel of het dit jaar erger is dan vorige jaren
  zondag 23 november 2025 @ 21:22:30 #227
482080 AgnesGru
pi_219329406
Was dit in het seizoen met Badloe ook zo erg?
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 21:22:44 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219329413
Is Tobias naar huis?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219329420
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Tobias naar huis?
Nee
#superniger2020
pi_219329434
Tijd voor een mooie blindside.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:24:38 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219329435
Nordin is wel heel vrolijk
pi_219329436
Wat suf. Dit met daglicht.
  zondag 23 november 2025 @ 21:25:22 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329442
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dat klopt er niet
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:25:31 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329446
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, waarom nu met daglicht?
Fuck the EBU.
  zondag 23 november 2025 @ 21:26:22 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219329457
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hey, waarom nu met daglicht?
Volgens mij eerder een keer omdat er regen werd verwacht
pi_219329460
Kevin heeft aan de keta gezeten _O-
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 21:26:49 #237
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219329462
Amije eruit please
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 23 november 2025 @ 21:27:36 #238
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329473
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Amije eruit please
Dat. Of Kevin
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:27:47 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329475
quote:
Amije eruit please
Dat zou wel geweldig zijn. Maar ik verwacht gewoon een saaie eilandraad.
Fuck the EBU.
pi_219329477
quote:
Amije eruit please
Was het maar zo’n feest.
  zondag 23 november 2025 @ 21:28:31 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329488
Tobias _O_
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:28:49 #242
482080 AgnesGru
pi_219329492
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Tobias _O_
_O_
pi_219329494
Ach Tobias.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:29:00 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329495
Linda :r
Fuck the EBU.
pi_219329503
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Tobias _O_
Had op Kevin moeten gaan.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:29:31 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219329504
Er gaan veel stemmen in de pot
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 21:29:59 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219329515
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Linda :r
Vervelende meeloperster.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219329517
Sukkel Nordin.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:30:19 #249
459912 FlippingCoin
pi_219329521
lol
pi_219329522
Ik vind het wel leuk als mensen de ballen hebben en laten zien wie ze op het papiertje gezet hebben.
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 21:30:36 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219329526
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef superniger het volgende:
Sukkel Nordin.
Of Kamp Zuid leegtrekken met hun stemmen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 23 november 2025 @ 21:32:21 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329553
Dag Linda. :W
Fuck the EBU.
pi_219329554
Doei Linda.
5d schaak van Nordin.
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:32:34 #254
459912 FlippingCoin
pi_219329555
based
pi_219329556
Nordin lefgozert :D *O*
  zondag 23 november 2025 @ 21:32:43 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329558
Mooi dat Nordin zijn munt nu nog heeft. :D
Fuck the EBU.
pi_219329566
Hoeveel stemmen zijn er ingezet?
#superniger2020
  zondag 23 november 2025 @ 21:33:09 #258
459912 FlippingCoin
pi_219329568
HAHAHAHAHAHHAHAAAAAAHAHAAAAAAAHAAAA

:')
  zondag 23 november 2025 @ 21:33:11 #259
482080 AgnesGru
pi_219329569
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Nordin lefgozert :D *O*
*O*

Eindelijk Linda eruit *O*
pi_219329575
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat Nordin zijn munt nu nog heeft. :D
Boooh, wat zal hij glunderen _O_
  zondag 23 november 2025 @ 21:33:46 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219329580
Top dat dit hele plan weer een faal is
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 23 november 2025 @ 21:33:46 #262
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329581
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef superniger het volgende:
Hoeveel stemmen zijn er ingezet?
14, waarvan twee zwarte.
Fuck the EBU.
pi_219329590
Team Nordin & Churandy *O*
pi_219329598
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
*O*

Eindelijk Linda eruit *O*
Die presteert toch ook helemaal niks.
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 21:35:24 #265
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219329600
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Team Nordin & Churandy *O*
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 23 november 2025 @ 21:36:09 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219329607
Stalen ballen hoor! :o _O_
  zondag 23 november 2025 @ 21:36:43 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219329616
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.
Eens.
Fuck the EBU.
pi_219329625
Het is iig wel het bondje dat het hardste faalt in bondje zijn sinds dit programma is begonnen zeg. _O-
pi_219329750
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef superniger het volgende:
Sukkel Nordin.
User @superniger liet ons nog extra zweten _O-
pi_219329841
Wat een vreemde eilandraad zo overdag, totale sfeer weg. En het geweldige stemmingsmuziekje komt ook heel anders over zo midden op de dag. Af en toe gebeurd dat in een seizoen omdat er slecht weer op komst is blijkbaar.
Maar de uitkomst van de eilandraad was ook weer teleurstellend. Die Linda had gewoon zelf het lef moeten hebben om op te stappen, dat wilde ze ook maar had toen zelf maar besloten om te blijven en zich weg te laten spelen. Lekker je een beetje afzonderen van de groep, in de branding van de zee een beetje zitten mokken en stiekem zitten janken dat je naar huis wil maar moet wachten totdat je wordt weg gestemd, echt te kansloos voor woorden. Nu zijn Nordin en Kevin, toch wel wat sterkere deelnemers dan een Linda gesaved. Schiet dus totaal niet op.
Die Amije aambei en Lieske moeten toch ontkoppeld worden van elkaar, 1 van de 2 moet echt weg maar ik zie dat de komende weken echt nog niet gebeuren omdat er nog zoveel uit moeten. Wel klasse dat Tobias zijn eigen bondje begonnen is en een master set deed door stemmen aan Amije te geven. Hij maakt wel TV onze Tobias; teamTobias in den gloria dus! :Y *O* En lekker dat Churandy van Lieske won. Churandy had zélfs gewoon heel demonstratief en rustig naar de paal kunnen lopen om zijn laatste ring er om heen te draperen, want Lieske was nog bezig met haar een na laatste ring en kon het toch al niet meer winnen...Dat had het af gemaakt deze proef.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219330064
Waarom zijn de eerste afleveringen na de samensmelting de afgelopen seizoenen zo saai?
En wat is er gebeurd met die "stammen" van de eerste paar afleveringen? Die zouden toch zo belangrijk zijn voor het spel
/
pi_219330892
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @:bugno3
Amijé windt ondertussen iedereen om haar vinger en is als grote puppetmaster het spel aan het beheersen. Terechte 9,5.
pi_219331626
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef Nectaro22 het volgende:
Waarom zijn de eerste afleveringen na de samensmelting de afgelopen seizoenen zo saai?
En wat is er gebeurd met die "stammen" van de eerste paar afleveringen? Die zouden toch zo belangrijk zijn voor het spel
Na de samensmelting bestaan er geen dingen meer als stammen of eilanden Noord/Zuid.
pi_219337694
gvd tandjes wat is amije bloedirritant

optaffen met die troela

nordin ballen van staal, baas.

tobias is wel hilarisch met z'n éénmansbond _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Miss 200.000.000! maandag 24 november 2025 @ 22:15:09 #275
367000 roos94
pi_219337723
Lies at toch geen vis?
  dinsdag 25 november 2025 @ 09:10:59 #276
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219339066
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
Lies at toch geen vis?
klopt, de garnalen had ze aan de mensen gegeven die ze had meegenomen naar winnaarseiland en churry.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 25 november 2025 @ 09:41:02 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219339303
Nordin.... ik heb echt een aversie tegen dat soort patser mannetjes die hun PS controller kapot gooien en hun woede niet onder controle hebben. :{
L'Amour menaçant:
  dinsdag 25 november 2025 @ 09:43:19 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219339324
Ik gun t Churandy. Ondanks dat ik het een beetje een slome duikelaar vind, is het wel de aardigste man op t eiland, gied in proevem, kan vuur maken etc etc. Gun factor +10.
L'Amour menaçant:
pi_219340998
Churandy en Tobias mogen van mij beiden winnen, hebben allebei een grote gunfactor.

Zuur dat Lies er elke keer zo doorheen rolt, de proeven liggen haar erg goed blijkt. Amije brengt wel wat reuring, maar kan eigenlijk niks. De augurkenprins had ik meer van verwacht, maar is niet vervelend verder. Kevin een echte valse nicht, afschuwelijke vent.

De rest weet ik niet eens meer wie het zijn :D
pi_219354073
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk als mensen de ballen hebben en laten zien wie ze op het papiertje gezet hebben.
Moeten ze dat niet sowieso allemaal doen? En dat ze dan in de montage bepalen welke stemmen jij als kijker te zien krijgt. Lijkt mij logischer, ook om de spanning op te bouwen laten ze het natuurlijk niet van iedereen zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')