Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:
Linda is toch wel de meest bloedirritante kandidaat óóit vertoond in dit programma.
Ga. Weg.
Ik kijk sinds 2010 ofzoquote:Op maandag 10 november 2025 16:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.
Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.
Ben wel benieuwd ja. Maar ik geloof best dat de regie graag op zoek gaan naar een kandidaat in een villain rol en kandidaat die iedereen tof vind als sympathieke underdog.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
Kan iemand de deur dicht doenquote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.
Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
Een verhaallijn creëren is sowieso onderdeel van reality tv. En uiteraard kan men niet alles uitzenden dus wordt er een selectie gemaakt die het meest aansluit bij een interessante verhaallijn.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
Laat me raden, je bent een bekende van Linda of Kevin?quote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Kracht is ook lang niet altijd de doorslaggevende factor bij de eindproef, dus ik snap dat sws niet.quote:Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Hoylei het volgende:
[…]
Vind het sowieso een heel zwaktebod elke keer maar weer "Ik wil niet tegen de sterkste". Ik kan me niet voorstellen dat ik met zoiets mee zou gaan...
Blijft toch altijd jammer dat die bondjes het meest bepalend zijn in het spel.
Je vertelt het verhaal of je houdt gewoon lekker je mond dicht. Niet half half. Daar hebben we niks aan.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je kan al die andere namen ook schrijven, en /of opzoeken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geen namen die je bij mij in de straat elke dag hoort in ieder geval.
quote:
nou idd, wat is dit nou weer voor kijk mij inside info hebben verhaal maar durft vervolgens niet uit de school te klappen.. hou dan je mond.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vertelt het verhaal of je houdt gewoon lekker je mond dicht. Niet half half. Daar hebben we niks aan.
Pciesquote:Op maandag 10 november 2025 21:26 schreef Marcoss het volgende:
Zeggen dat “het heel anders is gegaan” om er vervolgens verder niks over te zeggen, is altijd wel matig
Omdat die oud-zuiderlingen blijkbaar niet zo heel erg slim zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef Keyos het volgende:
Heel naar nieuws voor Vincent, hopelijk komt hij er bovenop!
Over de aflevering: wat ik persoonlijk heeeeel bijzonder vind is dat er dus serieus mensen zijn geweest die hun extra stemmen hebben ingezet om het plan te verwezenlijken (wat eruit heeft bestaan dat er genoeg stemmen op zowel Nordin alsook C moesten komen om ervoor te zorgen dat één van die twee eruit zou gaan), terwijl degene waarop wordt gestemd er niet uit zou gaan. Waarom zou je in godsnaam je extra stemmen in gaan zetten als de persoon die eruit komt enkel een min-stem krijgt? Je naait dan gewoon keihard jezelf verderop in de expeditie wanneer die stemmen goud waard zijn.
Ik was het alweer vergeten, maar het laat zien hoe oerdom deze mensen zijn. Extra stemmen verspillen aan iets onzinnigs als een zwarte stem, dan heb je het spel echt niet begrepen. Als Nordin volgende week wint is hij nog minder waard. En dan gaan ze vol op C en die knalt er even onverwacht een munt in. Als Nordin en C het goed spelen dan kunnen ze met 1 stem elk volgende week eenieder eruit stemmen die ze willen (maar dan moet 1 van beiden wel immuniteit winnen).quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef Keyos het volgende:
Over de aflevering: wat ik persoonlijk heeeeel bijzonder vind is dat er dus serieus mensen zijn geweest die hun extra stemmen hebben ingezet om het plan te verwezenlijken (wat eruit heeft bestaan dat er genoeg stemmen op zowel Nordin alsook C moesten komen om ervoor te zorgen dat één van die twee eruit zou gaan), terwijl degene waarop wordt gestemd er niet uit zou gaan. Waarom zou je in godsnaam je extra stemmen in gaan zetten als de persoon die eruit komt enkel een min-stem krijgt? Je naait dan gewoon keihard jezelf verderop in de expeditie wanneer die stemmen goud waard zijn.
1 van mijn grootste ergernissen, mensen die je eerst nieuwsgierig maken en vervolgens niks zeggen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Dat was het idee die ze met een simpele rekensom voor de eilandraad hadden bedacht (net als dat ze hadden bedacht om Nordin mee te nemen om ervoor te zorgen dat hij niet teveel kon samenspannen met Churandy en Vincent). Alleen dus lachwekkend als daar dan extra stemmen voor worden gebruikt terwijl de spelregels met het vertrek van Vincent veranderde.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:26 schreef Magica het volgende:
Ik denk dat ze die stemmen op nordin hebben gedaan zodat hij zijn munt in gaat zetten en dat ze dan op churandy gaan
Slim van ze. Jammer dat ze niet weten dat de munt gewisseld is. Dat moeten ze echt heel goed uitspelen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:26 schreef Magica het volgende:
Ik denk dat ze die stemmen op nordin hebben gedaan zodat hij zijn munt in gaat zetten en dat ze dan op churandy gaan
Volgens mij was dat niet de reden om Nordin mee te nemen? Of ik moet het gemist hebben. Dat is wel iets wat in het verleden wel eens voorbij kwam, maar volgens mij is dat allemaal maar onzin. De meeste mensen hebben vooraf met hun bondje / makkers al scenario's uitgedacht. En je kan ook een bepaald teken of woord afspreken op de eilandraad als bondje waarmee de rest weet hoe er gestemd moet worden. Maar dat zien we niet, mede omdat er niet 24/7 een camera meedraait.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat was het idee die ze met een simpele rekensom voor de eilandraad hadden bedacht (net als dat ze hadden bedacht om Nordin mee te nemen om ervoor te zorgen dat hij niet teveel kon samenspannen met Churandy en Vincent).
Vraag mij altijd af wat het waarheidsgehalte ook is, ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als het dooddoeners zijn die iedereen al jaren weet. Lang niet alles wordt uitgezonden, productie en montage bepalen wat we zien en nog belangrijker: lang niet alles wórdt opgenomen. De camera's zijn er in principe maar een paar uur, in de nacht meestal niet. En er zijn genoeg plekken om buiten de camera om te kunnen overleggen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
1 van mijn grootste ergernissen, mensen die je eerst nieuwsgierig maken en vervolgens niks zeggen.
![]()
![]()
![]()
Van alle spelers die meedoen denk ik dat Amije de meest doordachte je van allemaal en de keuze van spelers die zij meeneemt is natuurlijk ook doordacht. Geen haar op m’n hoofd die verwacht dat zij Nordin meeneemt om de reden die ze in de uitzending gaf, dat is de cover-up voor de onderliggende reden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de reden om Nordin mee te nemen? Of ik moet het gemist hebben. Dat is wel iets wat in het verleden wel eens voorbij kwam, maar volgens mij is dat allemaal maar onzin. De meeste mensen hebben vooraf met hun bondje / makkers al scenario's uitgedacht. En je kan ook een bepaald teken of woord afspreken op de eilandraad als bondje waarmee de rest weet hoe er gestemd moet worden. Maar dat zien we niet, mede omdat er niet 24/7 een camera meedraait.
Dat is wel besproken dat het een optie was. Door nu op nordin te stemmen weten ze zeker dat hij de munt dan in zet en niet churendy. Denk ik hoor misschien denken ze niet zover doorquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Slim van ze. Jammer dat ze niet weten dat de munt gewisseld is. Dat moeten ze echt heel goed uitspelen.
Dan vliegt Linda er gewoon uitquote:Op donderdag 13 november 2025 14:50 schreef junkiesietze het volgende:
Hoop dat aankomende aflevering Nordin of C wint en dan de ander de munt heeft. dan word het een leuke eilandraad.
Mag ik Linda inruilen voor Tobias?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dan vliegt Linda er gewoon uit
Denk dat er nu gewoon nog iemand uit gaat toch?quote:Op zondag 16 november 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geef maar op Marieke. Dan kan Nordin en Churandy een ronde verder.
Dat geZeur over het spel spelen van zuid hangt mij de keel uit.
quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat er nu gewoon nog iemand uit gaat toch?
Komen ze dan uit met het aantal afleveringen?quote:Op zondag 16 november 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat er nu gewoon nog iemand uit gaat toch?
Er haken wel vaker mensen af.quote:Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komen ze dan uit met het aantal afleveringen?
Minimaal.quote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Amije zou zichzelf zeker een 9.4 geven, wat denk jij? @:bugno3
Ja, ja, die Lies is een beetje teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op zondag 16 november 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lies miste dat hij zichzelf niet uitspreekt.
Ik spuug nog net m’n drinken niet uit. Kindje van 20.
Dan maar een aflevering minder.quote:Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan bedenken ze wel een aflevering dat er niemand uit gaatquote:Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok dat augurken zoon wint, want die is veel aan het woord.quote:
Ja, waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok dat augurken zoon wint, want die is veel aan het woord.
Ja, dan weet je het al.quote:Op zondag 16 november 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bij slowmotion gaat het altijd raak. Wat een vervelende manier van monteren.
quote:
Jaquote:Op zondag 16 november 2025 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beter had hij voor het tactische wapen gekozen
Of Lies omdat zcih niet lekker voelt.quote:
ik hoop liesquote:Op zondag 16 november 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Lies omdat zcih niet lekker voelt.
“Iedereen was toch akkoord”quote:
Echt hè?quote:Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
3 aardappels voor 4 personen? Ik had maar een koker gepakt.
Meer ui dan aardappel.quote:Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
3 aardappels voor 4 personen? Ik had maar een koker gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
gevaarlijk spelletje wel voor nordinquote:Op zondag 16 november 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
Gaan ze misschien toch op Nordin proberen dat hij zijn munt niet inzet?
En terecht.quote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Amije zou zichzelf zeker een 9.4 geven, wat denk jij? @:bugno3
Alleen Tobias gaat toch op zichzelf?quote:Op zondag 16 november 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er gebeurd dat het oud-zuid bondje opeens uit elkaar is gevallen?
Kevin voelde zich daar toch ook niet meer bij.quote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen Tobias gaat toch op zichzelf?
Maar die roept wel vaker iets.quote:Op zondag 16 november 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kevin voelde zich daar toch ook niet meer bij.
Productie wil het nog leuk houden met Churandy en Nordin vs Zuidquote:Op zondag 16 november 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Waarom vragen ze niet gewoon eerst of iemand z'n munt inzet
er was nu niet gezegd dat er niemand naar huis zou gaan, pas na het stemmen was dat gezegd.quote:
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.quote:Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgende week wel iemand eruit.
klachten bij rtl. Zij lieten het zien.quote:Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.
Gekonkel van voor de proef?quote:Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.quote:
Ja vandaagquote:Op zondag 16 november 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.
Eh nee, zwarte stem vorige ronde Nordin, stem voor Lies van de proef. Stem vanaf winnaarseiland van Cerendy en 8 man op de bank maakt 11.quote:Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef superniger het volgende:
Extra stemmen ingezet.
Bedankt Marieke.
Naast Amije is Lies natuurlijk gewoon een schattig bijdehand meisje.quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Document1 het volgende:
Ik zie die air eerder bij Amije of hoe je dat ook schrijft maar dat kan aan mij liggen. Verder is het eigenlijk wel lekker dat er niemand uitging. Dat hele plan is in het water aan het vallen en het bondje een gebroken spiegel geworden.
Ik hoop dat Kevin even goed in die spiegel kijkt.
zo vermoeiend van die verliezers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
wat een kutaflevering weer zeg, niemand kan zn plannen uitvoeren door die kutafvallers.
Wij zijn niet trots op je Marieke, je bent een opgever. fuck you.
En die winnaarseiland proefelke keer als iemand verliest van C hebben ze als excuus dat hij OS winnaar is enzo. Nouen? in rennen ja, ballen gooien en dingen kapot gooien is hij geen olympisch kampioen
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef Sorella het volgende:
Als marieke niet strategisch had gekozen door te blijven maar er gewoon uitgegaan was had vincent er nog ingezeten.
Ik vind dat wel zo min van die mensen die eruit willen maar dan toch maar blijven zodat een ander eruitgestemd wordt en daarna toch vertrekken, ik trek dat niet echt.
Als marieke en ook linda hun keutel weer niet hadden ingetrokken dan had vincent geen reden gehad om weg te gaan omdat dan 1 van die twee weggegaan was.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.
Dat is een geheel eigen keuze geweest. Niks aan te doen.
Wel wat aan te doen....quote:Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.
Dat is een geheel eigen keuze geweest. Niks aan te doen.
quote:Op zondag 23 november 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Amije. Na 2 seconden kan ik het al amper meer verdragen
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vindenquote:
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vinden
Met nauwelijks eten?quote:Op zondag 23 november 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn.
Wel met mooi weer dan.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vinden
Kan ik goed tegen.quote:
Ja anders was Linda nog steeds aan het balanceren.quote:
quote:
Tja dat is een sponsor.quote:
Welke was het?quote:
Go-Tan saus.quote:
Heel jammerquote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
Sukkels gaan Kevin saven.
Allemaal makke schaapjes.
Ja, jammer.quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
Daarom hoop ik op dit scenario:quote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgen
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgtquote:Op zondag 23 november 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Amije en Lies toch wel sterk in de proeven
Zou wel interessante tv zijn als ze in eigen vlees moeten snijdenquote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op dit scenario:
Churandy verslaat Lies, Linda naar huis op eilandraad, Nordin munt kwijt.
Volgende aflevering, Nordin haalt immuniteit.
Dat is prima. Als Churandy er ook maar bij is. Imo.quote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgt
nee zal niet mogen vermoed ikquote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ze ooit wel eens een aap gevangen en op de grill gemikt?
Ik denk dat dit hele topic het ook wil.quote:
Van mij ook.quote:
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @Bugno3quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Elke seconde Amije in de biecht erger ik me meer aan haarHoe kan je zo vol van jezelf en je plannen zijn?
Gewoon een te sterke kandidaatquote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen Churandy?
ja die heeft Nordin weer in bezit afaikquote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar had Nordin zijn munt niet aan Churandy gegeven? Of heeft Churdandy die weer teruggegeven?
Volgens mij eerder een keer omdat er regen werd verwachtquote:Op zondag 23 november 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey, waarom nu met daglicht?
Dat zou wel geweldig zijn. Maar ik verwacht gewoon een saaie eilandraad.quote:
Was het maar zo’n feest.quote:
quote:
Vervelende meeloperster.quote:
Of Kamp Zuid leegtrekken met hun stemmen.quote:
quote:
Boooh, wat zal hij glunderenquote:Op zondag 23 november 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat Nordin zijn munt nu nog heeft.
Die presteert toch ook helemaal niks.quote:
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 november 2025 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.
Amijé windt ondertussen iedereen om haar vinger en is als grote puppetmaster het spel aan het beheersen. Terechte 9,5.quote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @:bugno3
Na de samensmelting bestaan er geen dingen meer als stammen of eilanden Noord/Zuid.quote:Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef Nectaro22 het volgende:
Waarom zijn de eerste afleveringen na de samensmelting de afgelopen seizoenen zo saai?
En wat is er gebeurd met die "stammen" van de eerste paar afleveringen? Die zouden toch zo belangrijk zijn voor het spel
klopt, de garnalen had ze aan de mensen gegeven die ze had meegenomen naar winnaarseiland en churry.quote:
Moeten ze dat niet sowieso allemaal doen? En dat ze dan in de montage bepalen welke stemmen jij als kijker te zien krijgt. Lijkt mij logischer, ook om de spanning op te bouwen laten ze het natuurlijk niet van iedereen zien!quote:Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk als mensen de ballen hebben en laten zien wie ze op het papiertje gezet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |