Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:
Linda is toch wel de meest bloedirritante kandidaat óóit vertoond in dit programma.
Ga. Weg.
Ik kijk sinds 2010 ofzoquote:Op maandag 10 november 2025 16:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je kijkt pas 2 jaar denk ik. Hui-Kwan was met stip de meest irritante kandidaat ooit namelijk.
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.
Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze het bewust makkelijk maken voor de kijker omdat het andere te complex wordt als er allemaal zaken door elkaar gaan lopen. Maar als er meer spanningen onderling zijn zouden die later weer tot uitbarsting kunnen komen.
Ben wel benieuwd ja. Maar ik geloof best dat de regie graag op zoek gaan naar een kandidaat in een villain rol en kandidaat die iedereen tof vind als sympathieke underdog.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
Kan iemand de deur dicht doenquote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik ken 1 van de deelnemers en ik kan je vertellen dat wat jullie op tv zien 10% is van wat er daadwerkelijk plaats heeft gevonden, in de laatste aflevering is er ontzettend veel weggelaten en heel sluw geedit waarbij de kijker om de tuin wordt geleid met de drama omtrent linda en vincent, er speelde véél meer op de achtergrond met nog een 3de partij die niet eens op beeld is geweest.
Ik mag er niet veel van zeggen, maar geloof niet alles wat je ziet gebeuren op je scherm, er wordt een verhaaltje voor je gecreëerd terwijl het in de realiteit eigenlijk erger/anders is.
Een verhaallijn creëren is sowieso onderdeel van reality tv. En uiteraard kan men niet alles uitzenden dus wordt er een selectie gemaakt die het meest aansluit bij een interessante verhaallijn.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Probleem is dat door dat bepaalde manier van editen sommige mensen soort van ''zwart'' worden gemaakt terwijl het eigenlijk niet eens op die manier gelopen/gegaan is. Sommige worden onterecht geplaats als ''held'' en andere onterecht als ''irritant'' . Er zijn namelijk ook wat dingen gebeurd waarbij de producers de deelnemers hebben genaaid op een ''bepaalde dag'' , misschien als het allemaal klaar is dat ik het kan vertellen haha.
Laat me raden, je bent een bekende van Linda of Kevin?quote:Op maandag 10 november 2025 20:51 schreef Bredemug het volgende:
Kracht is ook lang niet altijd de doorslaggevende factor bij de eindproef, dus ik snap dat sws niet.quote:Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Hoylei het volgende:
[…]
Vind het sowieso een heel zwaktebod elke keer maar weer "Ik wil niet tegen de sterkste". Ik kan me niet voorstellen dat ik met zoiets mee zou gaan...
Blijft toch altijd jammer dat die bondjes het meest bepalend zijn in het spel.
Je vertelt het verhaal of je houdt gewoon lekker je mond dicht. Niet half half. Daar hebben we niks aan.quote:Op maandag 10 november 2025 20:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |