Productie wil het nog leuk houden met Churandy en Nordin vs Zuidquote:Op zondag 16 november 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Waarom vragen ze niet gewoon eerst of iemand z'n munt inzet
er was nu niet gezegd dat er niemand naar huis zou gaan, pas na het stemmen was dat gezegd.quote:
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.quote:Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgende week wel iemand eruit.
klachten bij rtl. Zij lieten het zien.quote:Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.
Gekonkel van voor de proef?quote:Op zondag 16 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler dat Nordin niet immuniteitsproef wint.
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.quote:
Ja vandaagquote:Op zondag 16 november 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. 2 op Nordin, 2 op Lies, 5 op Linda, 1 op Kevin en 1 op Tobias.
Eh nee, zwarte stem vorige ronde Nordin, stem voor Lies van de proef. Stem vanaf winnaarseiland van Cerendy en 8 man op de bank maakt 11.quote:Op zondag 16 november 2025 21:36 schreef superniger het volgende:
Extra stemmen ingezet.
Bedankt Marieke.
Naast Amije is Lies natuurlijk gewoon een schattig bijdehand meisje.quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Document1 het volgende:
Ik zie die air eerder bij Amije of hoe je dat ook schrijft maar dat kan aan mij liggen. Verder is het eigenlijk wel lekker dat er niemand uitging. Dat hele plan is in het water aan het vallen en het bondje een gebroken spiegel geworden.
Ik hoop dat Kevin even goed in die spiegel kijkt.
zo vermoeiend van die verliezers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
wat een kutaflevering weer zeg, niemand kan zn plannen uitvoeren door die kutafvallers.
Wij zijn niet trots op je Marieke, je bent een opgever. fuck you.
En die winnaarseiland proefelke keer als iemand verliest van C hebben ze als excuus dat hij OS winnaar is enzo. Nouen? in rennen ja, ballen gooien en dingen kapot gooien is hij geen olympisch kampioen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |