Ik denk dat dit hele topic het ook wil.quote:
Van mij ook.quote:
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @Bugno3quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Elke seconde Amije in de biecht erger ik me meer aan haarHoe kan je zo vol van jezelf en je plannen zijn?
Gewoon een te sterke kandidaatquote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen Churandy?
ja die heeft Nordin weer in bezit afaikquote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar had Nordin zijn munt niet aan Churandy gegeven? Of heeft Churdandy die weer teruggegeven?
Volgens mij eerder een keer omdat er regen werd verwachtquote:Op zondag 23 november 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey, waarom nu met daglicht?
Dat zou wel geweldig zijn. Maar ik verwacht gewoon een saaie eilandraad.quote:
Was het maar zo’n feest.quote:
quote:
Vervelende meeloperster.quote:
Of Kamp Zuid leegtrekken met hun stemmen.quote:
quote:
Boooh, wat zal hij glunderenquote:Op zondag 23 november 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat Nordin zijn munt nu nog heeft.
Die presteert toch ook helemaal niks.quote:
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 november 2025 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die 2 eruit zijn dan kijk ik dit seizoen niet meer.
Amijé windt ondertussen iedereen om haar vinger en is als grote puppetmaster het spel aan het beheersen. Terechte 9,5.quote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @:bugno3
Na de samensmelting bestaan er geen dingen meer als stammen of eilanden Noord/Zuid.quote:Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef Nectaro22 het volgende:
Waarom zijn de eerste afleveringen na de samensmelting de afgelopen seizoenen zo saai?
En wat is er gebeurd met die "stammen" van de eerste paar afleveringen? Die zouden toch zo belangrijk zijn voor het spel
klopt, de garnalen had ze aan de mensen gegeven die ze had meegenomen naar winnaarseiland en churry.quote:
Moeten ze dat niet sowieso allemaal doen? En dat ze dan in de montage bepalen welke stemmen jij als kijker te zien krijgt. Lijkt mij logischer, ook om de spanning op te bouwen laten ze het natuurlijk niet van iedereen zien!quote:Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk als mensen de ballen hebben en laten zien wie ze op het papiertje gezet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |