Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef Sorella het volgende:
Als marieke niet strategisch had gekozen door te blijven maar er gewoon uitgegaan was had vincent er nog ingezeten.
Ik vind dat wel zo min van die mensen die eruit willen maar dan toch maar blijven zodat een ander eruitgestemd wordt en daarna toch vertrekken, ik trek dat niet echt.
Als marieke en ook linda hun keutel weer niet hadden ingetrokken dan had vincent geen reden gehad om weg te gaan omdat dan 1 van die twee weggegaan was.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.
Dat is een geheel eigen keuze geweest. Niks aan te doen.
Wel wat aan te doen....quote:Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vincent is er niet uitgestemd, die is zelf vertrokken.
Dat is een geheel eigen keuze geweest. Niks aan te doen.
quote:Op zondag 23 november 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Amije. Na 2 seconden kan ik het al amper meer verdragen
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vindenquote:
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vinden
Met nauwelijks eten?quote:Op zondag 23 november 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weekje - 10 dagen zou voor mij precies goed zijn.
Wel met mooi weer dan.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar met deze faciliteiten zou ik het een dag of wat leuk vinden
Kan ik goed tegen.quote:
Ja anders was Linda nog steeds aan het balanceren.quote:
quote:
Tja dat is een sponsor.quote:
Welke was het?quote:
Go-Tan saus.quote:
Heel jammerquote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
Sukkels gaan Kevin saven.
Allemaal makke schaapjes.
Ja, jammer.quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef superniger het volgende:
Daarom hoop ik op dit scenario:quote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als onderdeel van het plan om toch Churendy een keer weg te krijgen
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgtquote:Op zondag 23 november 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Amije en Lies toch wel sterk in de proeven
Zou wel interessante tv zijn als ze in eigen vlees moeten snijdenquote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op dit scenario:
Churandy verslaat Lies, Linda naar huis op eilandraad, Nordin munt kwijt.
Volgende aflevering, Nordin haalt immuniteit.
Dat is prima. Als Churandy er ook maar bij is. Imo.quote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zie amije wel in de finale komen als ze het niet te veel in haar bol krijgt
nee zal niet mogen vermoed ikquote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ze ooit wel eens een aap gevangen en op de grill gemikt?
Ik denk dat dit hele topic het ook wil.quote:
Van mij ook.quote:
Amije vindt zichzelf nog steeds een 9.5 @Bugno3quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Elke seconde Amije in de biecht erger ik me meer aan haarHoe kan je zo vol van jezelf en je plannen zijn?
Gewoon een te sterke kandidaatquote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen Churandy?
ja die heeft Nordin weer in bezit afaikquote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar had Nordin zijn munt niet aan Churandy gegeven? Of heeft Churdandy die weer teruggegeven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |