Doen! Kun je op één regenachtige dag erdoorheen jagenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik moet dat eerste NPO seizoen met onbekende Nederlanders nog steeds terugkijken
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:30 schreef Legoblokje het volgende:
Die referenties naar eerdere seizoenen vind ik wel tof
Dood, belastingen en dit.quote:
Ja daar missen we een leuke kandidaat aan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pohh jammer van Richard zeg.
Ja, leukste persoon weg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar missen we een leuke kandidaat aan.
Ik had het wel gezien maar kan me er weinig van herinnerenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik moet dat eerste NPO seizoen met onbekende Nederlanders nog steeds terugkijken
hey Luctor, jij ook hier?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leukste persoon weg.
Nee die vraag zei niks. Puur dat degene die op toen moment het minste goed had, gaf dat dat als antwoord.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef svann het volgende:
Dit kan toch niet zomaar een weggevertje zijn dat de mol een vrouw is?
Dat is dan ook niet gezegd…quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef svann het volgende:
Dit kan toch niet zomaar een weggevertje zijn dat de mol een vrouw is?
Ik vind haar leuk maar ik ben de enige op dit universum denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Ik ken Annemarie alleen van de vorige WIDM en toen vond ik haar al vreselijk, het is sindsdien niet veranderd
Dat heb ik dan weer met Kim.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Ik ken Annemarie alleen van de vorige WIDM en toen vond ik haar al vreselijk, het is sindsdien niet veranderd
Denk het welquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk maar ik ben de enige op dit universum denk ik
Ik vond dat serieus echt goedquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik zit op Loes als enige oud-kandidaatquote:Op zondag 9 november 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Op het widm forum denken de meeste mensen dat Loes of Sahil de mol is. Ze hebben het daar vaak wel aardig goed, dus we zullen zien.
Sahil vond ik bij die tonnen te veel kandidaat, aangezien hij Kim overrulede om de enige ton die uiteindelijk geld opleverde te pakken. Als mol was je meegegaan met de foute keuze van een kandidaat.quote:Op zondag 9 november 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Op het widm forum denken de meeste mensen dat Loes of Sahil de mol is. Ze hebben het daar vaak wel aardig goed, dus we zullen zien.
Yep.quote:Op zondag 9 november 2025 11:31 schreef xzaz het volgende:
Wist de mol overigens dat Nathan wist dat hij dat wist?
Neem aan van wel.
Ik denk juist dat De Mol bij dat vat niet zou Mollen gezien de voorkennis van Nathan. Dat en het liegen bij de test wat hij had ingevuld maakt hem een topkandidaat. Of het is Nathan zelfquote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sahil vond ik bij die tonnen te veel kandidaat, aangezien hij Kim overrulede om de enige ton die uiteindelijk geld opleverde te pakken. Als mol was je meegegaan met de foute keuze van een kandidaat.
Ik vond geld kiezen eigenlijk een no-brainer. Er gaat hoe dan ook iemand uit, dus dan maar met geld op zak. Zelfs als ik ook in de groep "man" zou zitten zou ik dat risico wel genomen hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Deze uitkomst had ik totaal niet verwacht. Normaal kiezen ze nooit voor geld.
Daar vond ik echt geen zak aanquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Na 22, zou dan dus na seizoen 22 kunnen zijn. Dan blijft alleen Jurre over, is hij dan de mol?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Briefje zei: Mol = 6,022 x10²³ waarbij er twee kleine puntjes onder 22 stonden.
Dit is de Constante van Avogadro = Na
https://nl.wikipedia.org/wiki/Constante_van_Avogadro
Mol = NA 22?
Ik vond het juist een toffe reeks, mooi land en een leuke groepquote:Op maandag 10 november 2025 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar vond ik echt geen zak aan
De winnende prijzenpot was toen ook een stuk hoger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik vond het juist een toffe reeks, mooi land en een leuke groep. Tenminste veel minder van bekende Nederlanders die te vaak bezig zijn met zelf-promotie en geen interesse in de pot hebben.
Als dit echt verwijst naar NAthan zou ik dat een hele zwakke hint vindenquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Briefje zei: Mol = 6,022 x10²³ waarbij er twee kleine puntjes onder 22 stonden.
Dit is de Constante van Avogadro = Na
https://nl.wikipedia.org/wiki/Constante_van_Avogadro
Mol = NA 22?
Aldus NAilQueen.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:23 schreef NailQueen het volgende:
Als dit echt verwijst naar NAthan zou ik dat een hele zwakke hint vinden
NA of L. Kan dus ook Loes zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dit echt verwijst naar NAthan zou ik dat een hele zwakke hint vinden
De Belg vind ik altijd fantastisch, met name om de reden die jij aangeeft inderdaad. Maar deze streamingversie pakte me echt niet. Ik vond het op een of andere manier heel erg low budget overkomen en dat ik Hilai niet zo leuk vind helpt ook niet meequote:Op dinsdag 11 november 2025 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het juist een toffe reeks, mooi land en een leuke groep. Tenminste veel minder dan bekende Nederlanders die te vaak bezig zijn met zelf-promotie en geen interesse in de pot hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |