Ik pak zo chipsquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:49 schreef Shii het volgende:
Ik heb een kaasbitterballetje uit de airfryer.
Het is kroepoek geworden!quote:
Ook lekker alhoewel ik meer van de paprikachips ben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is kroepoek geworden!
Die ligt hier ook nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook lekker alhoewel ik meer van de paprikachips ben.
JKquote:
Dat er überhaupt geraced wordt?quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JK
Nog hoop voor vandaag?
Ik ook niet. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat er überhaupt geraced wordt?
Of dat het iets gaat worden?
Beide eigk niet echt
Ja precies. En hopen op verbetering richting de zondagquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. We gaan het zien.
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. En hopen op verbetering richting de zondag
Goedenavond!quote:
JKquote:
Pitlane start dacht ik. Dus kijken hoever hij komt.quote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stiggie![]()
Geen verwachtingen hebben vandaag, ook weleens lekker
Hopen op een knotsgekke racequote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pitlane start dacht ik. Dus kijken hoever hij komt.
Dat kan altijd gebeuren. Ben benieuwd.quote:
Ja idd. Wel droog vandaag, dus kleinere kans op echt spektakel.quote:Op zondag 9 november 2025 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren. Ben benieuwd.
Helaas wel ja.quote:Op zondag 9 november 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd. Wel droog vandaag, dus kleinere kans op echt spektakel.
Uiteindelijk wel ja. Wat een race.quote:
Zellufquote:
quote:
Ohwquote:
Vogeltjequote:
Tanden nog poetsen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wrom lig jij nog niet in bed
Maar dat weten we niet stiggiequote:Op donderdag 13 november 2025 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tanden nog poetsen.
Mja, er zitten oudere van dagen hier op Fokquote:Op donderdag 13 november 2025 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dat weten we niet stiggie![]()
Schien is het : tandjes in een glas leggenJoe weet ut maar nooit tog?
Jup maar je weet maar nooit wat iemand in zn mondje heeft op FOK!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, er zitten oudere van dagen hier op Fok
Tanden uit gedaan?quote:
Sow.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup maar je weet maar nooit wat iemand in zn mondje heeft op FOK!
Uh huh.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
* Doelde met post #45 op het gebit![]()
Crewbash dit, TR GEMACHT.quote:
Heel hard aan het lachen nuquote:Op donderdag 13 november 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crewbash dit, TR GEMACHT.
TEFEEL.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel hard aan het lachen nu![]()
![]()
Hoefeel Tr's joe hebt gemaakt ?
Zal jou eens serieus nemen!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhh oeiii DAT geeft aan dat ze jou niet serieus nemen![]()
woeiiiiiiiiquote:Op donderdag 13 november 2025 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens serieus nemen!
quote:
Wat jij wilquote:
Kan geregeld wordenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
Wie weetquote:Op donderdag 13 november 2025 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zijn er nog meer opties
#durf te vragen
Weet ik niequote:
Sallyquote:
Het is ONZ hequote:Op donderdag 13 november 2025 22:34 schreef Sally het volgende:
Ja ook hoi.
Grappige conversatie waar ik in viel.
Idd!quote:
Dit is een echte sloooooooooooooow chat.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
dit topic komt maar zelden omhoog in m'n AT, meestal als DTS dicht is
er zijn ook slowchats met minder dan 1 post per maand, of zijn die intussen afgevoerd?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is een echte sloooooooooooooow chat.
Ja met jou ook?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
dit topic komt maar zelden omhoog in m'n AT, meestal als DTS dicht is
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn ook slowchats met minder dan 1 post per maand, of zijn die intussen afgevoerd?
jawel hoor, vervelende tijden gehad, zondag afsluiting (uitstrooien as moeder)quote:
quote:dacht even ; zou ik zeggen dat dit de sssss c is
maar je ziet het al
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, vervelende tijden gehad, zondag afsluiting (uitstrooien as moeder)
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:
en over een week moet ik er weer 1 bijtellen op de teller
Nee, hij wordt een jaartje ouder.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?
nee, ik ben jarig de 20e ;-)quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?
owquote:Op donderdag 13 november 2025 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij wordt een jaartje ouder.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik ben jarig de 20e ;-)
sterfgevallen weer ff genoeg de laatste tijd
ben wel tevreden aan de ene kant, alles gaat tot op heden zoals verwacht. Hoop dat het weer op de Noordzee zondag een beetje wil meewerkenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb het zijdelings meegekregen. Einde aan een hele lange en best vaak vervelende periode
Ga je op vakantie?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben wel tevreden aan de ene kant, alles gaat tot op heden zoals verwacht. Hoop dat het weer op de Noordzee zondag een beetje wil meewerken
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, as-uitstrooi vaartochtje vanuit Scheveningen
lurkie lurkie?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg een like van @:sally maar waar is ze?
ja zeg datquote:Op donderdag 13 november 2025 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik weet weer eens de goede vragen te stellen he
![]()
En ja.. het is te hopen dat het dan 'goed' weer is.
Uhm dat is hiero wel gebeurdquote:Op donderdag 13 november 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
laten we zeggen ik hou van m'n moeder maar ik hoef d'r as niet over me heen
verder is alles gegaan zoals ik wilde dus aub het laatste hoofdstuk ookquote:Op donderdag 13 november 2025 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm dat is hiero wel gebeurdMet mijn pa dan
Maar jip.. kan gewoon.
Edit met een ander persoon ook![]()
Komt vast goed Koeneloenquote:Op donderdag 13 november 2025 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verder is alles gegaan zoals ik wilde dus aub het laatste hoofdstuk ook
Ik ging even afwachten op wat je zou zeggen op 'ik krijg er weer 1 op de teller bij' - want dat kon wel op meerdere manieren uitgelegd worden...quote:Op donderdag 13 november 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg een like van @:sally maar waar is ze?
Thanksquote:Op donderdag 13 november 2025 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ging even afwachten op wat je zou zeggen op 'ik krijg er weer 1 op de teller bij' - want dat kon wel op meerdere manieren uitgelegd worden...![]()
Opnieuw gecondoleerd, en mooi dat ze op zee uitgestrooid wordt![]()
En natuurljik alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Sallyquote:
JKquote:
quote:
Haiquote:
quote:
Lovely!quote:
Ze leeft nogquote:
(Nog) niet stuk te krijgen!quote:
En DTS is niet eens dicht!quote:
Komt ook door je helm natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
(Nog) niet stuk te krijgen!
[..]
En DTS is niet eens dicht!
Preciesquote:
Ja prima, zit nu in lekker in Zeelandquote:
Ah weekendje weg?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima, zit nu in lekker in Zeeland
En met jou?
Ja, lekker lang weekend even lekker niksquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah weekendje weg?
Goed, ben voetbal aan het kijken
Heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, lekker lang weekend even lekker niks
Ja doen wequote:
Je jinxt hetquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
(Nog) niet stuk te krijgen!
[..]
quote:
Klein schopje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een schopje helpt wel.
Ik kom er nooit. Dus neequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vinkt zeker alle notes weg daarAlles om het maar open te houden
Joewel als er veel TR;s opeens gezet worden ga jij echt wel kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Dus nee
Hoe erg je dat ook wilt, moet ik je teleurstellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel als er veel TR;s opeens gezet worden ga jij echt wel kijken
*maat 46 aantrekt*quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe erg je dat ook wilt, moet ik je teleurstellen.
[..]
*maat 46 aantrekt*
We hebben wel veel regen gehad. We vermaken ons welquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Las dat je een weekendje weg bent.Heerliedepeeeerlie
Beetje mooi weer daar dit weekend?
Jammer dat het geen mooi weer is daar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben wel veel regen gehad. We vermaken ons wel
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jammer dat het geen mooi weer is daar.![]()
Wel fijn dat jullie je toch vermaken daar
En daar vermaken jullie je meequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Heb ook een nieuwe motorjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar vermaken jullie je mee
OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daaromquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*kick*quote:
quote:
quote:
Vogeltjequote:Op zondag 16 november 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hallon is rip![]()
Maar hallo Justie![]()
[..]
Hallo Stiggie![]()
Hoezo twee weken?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te hard graag. Dit topic moet nog 2 weken meegaan
Hey Stigquote:
Dotje schatjequote:
Ongekend.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is dit topic een volle maand open gebleven
Hij zegt schatje tegen mijquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje schatje
[..]
Ongekend.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt schatje tegen mijde lieverd
Kan zomaar ineens hard gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te hard graag. Dit topic moet nog 2 weken meegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan zomaar ineens hard gaan.
ShiiShiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Hallo Lievlijke damequote:
Hey jij ook hierquote:
Lovelyquote:
Dottiequote:
Hey MT6quote:
quote:
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzerquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekkenquote:
Nou dan ben ik hier naast alleen en pak ik puntenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Omdat het daar rustig is..quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Geen ideequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Ik lach altijd maar niemand ziet hetquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekken
Nee komt door je helmquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lach altijd maar niemand ziet het
Jaquote:
Je verbergt je eigen schoonheid lieverdquote:
Lieverd nog welquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verbergt je eigen schoonheid lieverd
Ja, dat is bekendquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieverd nog wel
Blijf liever onbekend
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan zomaar ineens hard gaan.
Eerst zien, dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kusje-kroel-kliekjes gedrag nodigt niet echt uit voor SC gesprekken
* devzero voelt zich kree nu![]()
Kusje kroel?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerst zien, dan gelovenDat kusje-kroel-kliekjes gedrag nodigt niet echt uit voor SC gesprekken
* devzero voelt zich kree nu
Zoals jij?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen, zitten te lang op FOK!![]()
Beweren dat ik nog maar 12 ben, gaat niet echt meerquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sind 2003 al zie ik, dat is al best lang
quote:
21 welquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Beweren dat ik nog maar 12 ben, gaat niet echt meer
Ik zat te gamenquote:
Je was er al weer vroeg bij vanmorgen, opgestaan voor de race?quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zat te gamen
En ga nu wel slapen
Jaquote:Op zondag 23 november 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er al weer vroeg bij vanmorgen, opgestaan voor de race?
Heb je de wekker er voor gezetquote:
Ookquote:
Is het nog wat? Zal wel weer Verstappen zijn die door een saftycar gaat winnenquote:
Geen SC geweest. Max pakte de leiding en is die niet kwijt geraakt.quote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het nog wat? Zal wel weer Verstappen zijn die door een saftycar gaat winnen
Jammer. Ik heb niet gekeken. Kijk sinds het bij viaplay is niet meerquote:Op zondag 23 november 2025 06:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen SC geweest. Max pakte de leiding en is die niet kwijt geraakt.
Logisch wel. Ik kijk via F1TV.quote:Op zondag 23 november 2025 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb niet gekeken. Kijk sinds het bij viaplay is niet meer
DIe heb ik ook niet. Ik was er ook wel klaar mee met die Max Hypequote:Op zondag 23 november 2025 06:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch wel. Ik kijk via F1TV.
Geluk hoort er een beetje bij. Soms win je ermee en soms niet.quote:Op zondag 23 november 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik ook niet. Ik was er ook wel klaar mee met die Max Hype
Ik mis het ook niet meer, in het begin vond ik het jammer
Henk kijkt het nog wel via via ergens vandaan en dan hoor ik hem weer zuchten dat Verstapppen weer eens geluk heeft gehad en dat de SC hem vaak het voordeel geeft.
Hij heeft wel heel veel geluk. Maar goed ik praat met een fanquote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geluk hoort er een beetje bij. Soms win je ermee en soms niet.
Max weet precies wat hij doet. De rest ook. Alleen soms pakt het anders uit dan gedachtquote:Op zondag 23 november 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel heel veel geluk. Maar goed ik praat met een fan
Je kan het mooi verwoorden Stigquote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max weet precies wat hij doet. De rest ook. Alleen soms pakt het anders uit dan gedacht
Is de waarheidquote:
Geluk is met de domme zegt men altijdquote:
Nou zegquote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluk is met de domme zegt men altijd
quote:
quote:
quote:
*snif*quote:
Goed zo, grote jongenquote:
quote:
Is de race al bijna afgelopen?quote:
Net. Max wint. Norris 2. Maar die had mogelijk te weinig brandstof.quote:
Niet echt een verrassende uitslag dusquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net. Max wint. Norris 2. Maar die had mogelijk te weinig brandstof.
Gebeurde genoegquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt een verrassende uitslag dus
Even goed niet verrassendquote:
Begin van seizoen was het wel anders.quote:
Ja er was stille hoop dat een ander eens zou winnenquote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin van seizoen was het wel anders.
Kan nog steeds. Ik denk dat Norris nog gaat winnen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was stille hoop dat een ander eens zou winnen
Ik denk het niet maar van mij mag hij.quote:Op zondag 23 november 2025 06:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Ik denk dat Norris nog gaat winnen.
Goed voor de sport.quote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar van mij mag hij.
Tijd voor een andere kampioen
Denk dat het dan een stuk rustiger gaat worden in F! denk je niet. Zijn nu vooral Max fansquote:
Neuh, ik blijf wel kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het dan een stuk rustiger gaat worden in F! denk je niet. Zijn nu vooral Max fans
Ja een paar wel, maar veel zullen afhakenquote:Op zondag 23 november 2025 06:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf wel kijken.
Zei je dit ook toen Hamilton 7x WK was?quote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar van mij mag hij.
Tijd voor een andere kampioen
Ja en ook met schumacherquote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei je dit ook toen Hamilton 7x WK was?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerst zien, dan gelovenDat kusje-kroel-kliekjes gedrag nodigt niet echt uit voor SC gesprekken
* devzero voelt zich kree nu
Lovelyquote:
quote:
Ohquote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah lekker traag, daar hou ik van
Tja, snelheid is niets voor mij, haastige spoed is zelden goed!quote:
Soms kan ik rustig zijnquote:Op zondag 23 november 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, snelheid is niets voor mij, haastige spoed is zelden goed!
We zijn ook te oud om nog heel snel te gaanquote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah lekker traag, daar hou ik van
Oh, moet ik nu mijn order voor een nieuwe motor annuleren?quote:Op zondag 23 november 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn ook te oud om nog heel snel te gaan
Ook op een snelle motor, kun je 75 kmh gaan op de snelwegquote:Op zondag 23 november 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, moet ik nu mijn order voor een nieuwe motor annuleren?
Dat is waarquote:Op zondag 23 november 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook op een snelle motor, kun je 75 kmh gaan op de snelweg
Wie zijn "we"?quote:Op zondag 23 november 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn ook te oud om nog heel snel te gaan
Jij en ik zijn beiden geen 21 meer. Dus oudquote:Op zondag 23 november 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wie zijn "we"?![]()
Spreek jij in koninklijk meervoud?
Nou, ik vind 29 ook nog wel te jong hoorquote:Op zondag 23 november 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en ik zijn beiden geen 21 meer. Dus oud
Hey plaatjes miepquote:
Amyquote:
Hai!quote:
Hai!quote:
Middag Stigquote:
Haiquote:
Heyquote:
Alweer moe?quote:
Dotje schmoepsiequote:
schmoepsiequote:
Nou dan zeg ik het nietquote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
schmoepsiewaar haal je het van daan
Vind hem wel lief, goed verzonnenquote:Op maandag 24 november 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik het niet
quote:Op maandag 24 november 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem wel lief, goed verzonnen
Altijd fijn jou te spreken op een dagquote:
Oh wauwquote:Op maandag 24 november 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd fijn jou te spreken op een dag![]()
Soms spreek ik je dagen niet en die voelen dan zo nutteloos
Hopelijk kleurt hij snel weer wit.quote:Op maandag 24 november 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh wauw
* TheStigsDutchCousin helm kleurt rood
Ja hoorquote:Op maandag 24 november 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kleurt hij snel weer wit.
Gelukkig maar. Alhoewel rood ook wel mooi bij je witte pak staatquote:
Dat dan welquote:Op maandag 24 november 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alhoewel rood ook wel mooi bij je witte pak staat
Hai!quote:
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |