Komt ook door je helm natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
(Nog) niet stuk te krijgen!
[..]
En DTS is niet eens dicht!
Preciesquote:
Ja prima, zit nu in lekker in Zeelandquote:
Ah weekendje weg?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima, zit nu in lekker in Zeeland
En met jou?
Ja, lekker lang weekend even lekker niksquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah weekendje weg?
Goed, ben voetbal aan het kijken
Heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, lekker lang weekend even lekker niks
Ja doen wequote:
Je jinxt hetquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
(Nog) niet stuk te krijgen!
[..]
En DTS is niet eens dicht!
quote:
Klein schopje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een schopje helpt wel.
Ik kom er nooit. Dus neequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vinkt zeker alle notes weg daarAlles om het maar open te houden
Joewel als er veel TR;s opeens gezet worden ga jij echt wel kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Dus nee
Hoe erg je dat ook wilt, moet ik je teleurstellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel als er veel TR;s opeens gezet worden ga jij echt wel kijken
*maat 46 aantrekt*quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe erg je dat ook wilt, moet ik je teleurstellen.
[..]
*maat 46 aantrekt*
We hebben wel veel regen gehad. We vermaken ons welquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Las dat je een weekendje weg bent.Heerliedepeeeerlie
Beetje mooi weer daar dit weekend?
Jammer dat het geen mooi weer is daar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben wel veel regen gehad. We vermaken ons wel
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jammer dat het geen mooi weer is daar.![]()
Wel fijn dat jullie je toch vermaken daar
En daar vermaken jullie je meequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Heb ook een nieuwe motorjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar vermaken jullie je mee
OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |