Idd!quote:
Dit is een echte sloooooooooooooow chat.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
dit topic komt maar zelden omhoog in m'n AT, meestal als DTS dicht is
er zijn ook slowchats met minder dan 1 post per maand, of zijn die intussen afgevoerd?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is een echte sloooooooooooooow chat.
Ja met jou ook?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
dit topic komt maar zelden omhoog in m'n AT, meestal als DTS dicht is
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn ook slowchats met minder dan 1 post per maand, of zijn die intussen afgevoerd?
jawel hoor, vervelende tijden gehad, zondag afsluiting (uitstrooien as moeder)quote:
quote:dacht even ; zou ik zeggen dat dit de sssss c is
maar je ziet het al
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, vervelende tijden gehad, zondag afsluiting (uitstrooien as moeder)
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:
en over een week moet ik er weer 1 bijtellen op de teller
Nee, hij wordt een jaartje ouder.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?
nee, ik ben jarig de 20e ;-)quote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? alweer een sterfgeval in je omgeving?
owquote:Op donderdag 13 november 2025 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij wordt een jaartje ouder.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik ben jarig de 20e ;-)
sterfgevallen weer ff genoeg de laatste tijd
ben wel tevreden aan de ene kant, alles gaat tot op heden zoals verwacht. Hoop dat het weer op de Noordzee zondag een beetje wil meewerkenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb het zijdelings meegekregen. Einde aan een hele lange en best vaak vervelende periode
Ga je op vakantie?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben wel tevreden aan de ene kant, alles gaat tot op heden zoals verwacht. Hoop dat het weer op de Noordzee zondag een beetje wil meewerken
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, as-uitstrooi vaartochtje vanuit Scheveningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |