Daaromquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En DTS is niet eens dicht!
*kick*quote:
quote:
quote:
Vogeltjequote:Op zondag 16 november 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hallon is rip![]()
Maar hallo Justie![]()
[..]
Hallo Stiggie![]()
Hoezo twee weken?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te hard graag. Dit topic moet nog 2 weken meegaan
Hey Stigquote:
Dotje schatjequote:
Ongekend.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is dit topic een volle maand open gebleven
Hij zegt schatje tegen mijquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje schatje
[..]
Ongekend.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt schatje tegen mijde lieverd
Kan zomaar ineens hard gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te hard graag. Dit topic moet nog 2 weken meegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan zomaar ineens hard gaan.
ShiiShiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Hallo Lievlijke damequote:
Hey jij ook hierquote:
Lovelyquote:
Dottiequote:
Hey MT6quote:
quote:
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzerquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekkenquote:
Nou dan ben ik hier naast alleen en pak ik puntenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Omdat het daar rustig is..quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Geen ideequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Ik lach altijd maar niemand ziet hetquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekken
Nee komt door je helmquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lach altijd maar niemand ziet het
Jaquote:
Je verbergt je eigen schoonheid lieverdquote:
Lieverd nog welquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verbergt je eigen schoonheid lieverd
Ja, dat is bekendquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieverd nog wel
Blijf liever onbekend
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan zomaar ineens hard gaan.
Eerst zien, dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kusje-kroel-kliekjes gedrag nodigt niet echt uit voor SC gesprekken
* devzero voelt zich kree nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |