Hallo Lievlijke damequote:
Hey jij ook hierquote:
Lovelyquote:
Dottiequote:
Hey MT6quote:
quote:
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzerquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekkenquote:
Nou dan ben ik hier naast alleen en pak ik puntenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar naar hier lood om oud ijzer
Omdat het daar rustig is..quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Geen ideequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
waarom staat dit bovenaan mijn AT ipv dts
Ik lach altijd maar niemand ziet hetquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want? Maar fijn dat je moest lachenl alles beter dan sjankebekken
Nee komt door je helmquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lach altijd maar niemand ziet het
Jaquote:
Je verbergt je eigen schoonheid lieverdquote:
Lieverd nog welquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verbergt je eigen schoonheid lieverd
Ja, dat is bekendquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieverd nog wel
Blijf liever onbekend
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan zomaar ineens hard gaan.
Eerst zien, dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kusje-kroel-kliekjes gedrag nodigt niet echt uit voor SC gesprekken
* devzero voelt zich kree nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |