Ik pak zo chipsquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:49 schreef Shii het volgende:
Ik heb een kaasbitterballetje uit de airfryer.
Het is kroepoek geworden!quote:
Ook lekker alhoewel ik meer van de paprikachips ben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is kroepoek geworden!
Die ligt hier ook nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook lekker alhoewel ik meer van de paprikachips ben.
JKquote:
Dat er überhaupt geraced wordt?quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JK
Nog hoop voor vandaag?
Ik ook niet. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat er überhaupt geraced wordt?
Of dat het iets gaat worden?
Beide eigk niet echt
Ja precies. En hopen op verbetering richting de zondagquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. We gaan het zien.
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. En hopen op verbetering richting de zondag
Goedenavond!quote:
JKquote:
Pitlane start dacht ik. Dus kijken hoever hij komt.quote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stiggie![]()
Geen verwachtingen hebben vandaag, ook weleens lekker
Hopen op een knotsgekke racequote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pitlane start dacht ik. Dus kijken hoever hij komt.
Dat kan altijd gebeuren. Ben benieuwd.quote:
Ja idd. Wel droog vandaag, dus kleinere kans op echt spektakel.quote:Op zondag 9 november 2025 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren. Ben benieuwd.
Helaas wel ja.quote:Op zondag 9 november 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd. Wel droog vandaag, dus kleinere kans op echt spektakel.
Uiteindelijk wel ja. Wat een race.quote:
Zellufquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |