Zit er ook cake bij?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat de SC rond met thee en koffie
Ik ben niet jarig en er is niemand dood.quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig en er is niemand dood.
Wat een spartaans Zeeuws leven lijd je toch ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ons bin zunigquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Viola Holtquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ach, Violaquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wou net een bakkie zetten, werd de mini wakkerquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat de SC rond met thee en koffie
Ja. 2025 is geen best jaarquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Jeetje er gaan wel weer veel bekende mensen dood de laatste tijd hè
Ja! is er nu dan cake?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu wel.![]()
Ik heb gejinxt
Mag ik een piemel op zijn gezicht tekenen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:22 schreef Meke het volgende:
Zo, Strani is weer stil.
Ik denk dat de chloroform z'n ding heeft gedaan!
Ik zou oprecht beledigd zijn als je het niet deed!quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mag ik een piemel op zijn gezicht tekenen?
Ik zou 'Zorra' op zijn hoofd schrijvenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zijn hand in een bak water leggen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan nog altijd zorro hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou 'Zorra' op zijn hoofd schrijven
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Jeetje er gaan wel weer veel bekende mensen dood de laatste tijd hè
Ja dat is waar. En door de komst van commerciële TV begin jaren 90 kwamen er toen veel meer nieuwe bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaAl gaat dat de komende jaren nog wel door. Want veel van de artiesten, acteurs, presentatoren en sporters uit veel van onze jeugd zijn nu op leeftijd.
Is ie weer verkleed als stembiljet?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:
Ze waren hem nog aan het uitvouwen.quote:
Het is nu juist weer wachten totdat die weer opgevouwen is.quote:
Ik zou dan tussendoor wel de pizza uit de oven halen, anders is je thuiskomt later niet heel prettig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis. Pizza in de oven gegooid, straks even douchen en dan snel de deur weer uit.
Niet alleen dat gedaan, ga hem zelfs opeten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou dan tussendoor wel de pizza uit de oven halen, anders is je thuiskomt later niet heel prettig.
Keihard, maar wel terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
win met de vieste maaltijd?
Ik wist ook niet dat het een wedstrijd was.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Keihard, maar wel terecht natuurlijk.
Gelukkig tot zover alleen maar brave kinderen die nu de SintUI hebben!quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar geswitcht naar SintUI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |