Zit er ook cake bij?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat de SC rond met thee en koffie
Ik ben niet jarig en er is niemand dood.quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig en er is niemand dood.
Wat een spartaans Zeeuws leven lijd je toch ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ons bin zunigquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Viola Holtquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ach, Violaquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wou net een bakkie zetten, werd de mini wakkerquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat de SC rond met thee en koffie
Ja. 2025 is geen best jaarquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Jeetje er gaan wel weer veel bekende mensen dood de laatste tijd hè
Ja! is er nu dan cake?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu wel.![]()
Ik heb gejinxt
Mag ik een piemel op zijn gezicht tekenen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:22 schreef Meke het volgende:
Zo, Strani is weer stil.
Ik denk dat de chloroform z'n ding heeft gedaan!
Ik zou oprecht beledigd zijn als je het niet deed!quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mag ik een piemel op zijn gezicht tekenen?
Ik zou 'Zorra' op zijn hoofd schrijvenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zijn hand in een bak water leggen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan nog altijd zorro hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou 'Zorra' op zijn hoofd schrijven
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Jeetje er gaan wel weer veel bekende mensen dood de laatste tijd hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |