Het is droevig gesteld.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
enige puntjes van PSV en Utrecht, de rest was nul
Wordt er Europees gevoetbald? Dat heb ik Ajax nog niet zien doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
Deze Europese voetbalweek kunnen de Nederlandse clubs maar beter snel vergeten...
Heracles had het nog beter gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt er Europees gevoetbald? Dat heb ik Ajax nog niet zien doen.
Europees gestunteld.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt er Europees gevoetbald? Dat heb ik Ajax nog niet zien doen.
quote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heracles had het nog beter gedaan.
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heracles had het nog beter gedaan.
Verkopen ze geen koffie in Utrecht?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Woon in Rotterdam maar werk thuis en in Utrecht. Afgelopen dinsdag was t armoe, alle automaten uit, ambtenaren zonder koffie maar met flesjes water, paniek alom.
Dat schijnt vrij lastig te zijn zonder waterquote:Op vrijdag 7 november 2025 07:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Verkopen ze geen koffie in Utrecht?
Ach, een bacterie meer of minderquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat schijnt vrij lastig te zijn zonder water
De hele dag op de wc zitten. Lekker tochquote:
En dan hopen dat je daar met rust gelaten wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hele dag op de wc zitten. Lekker toch
Jij zit daar zeker de hele dag als je op kantoor zitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hopen dat je daar met rust gelaten wordt.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zit daar zeker de hele dag als je op kantoor zit
Is dat de hoek waar de klappen vallen of de hoek waar al het strooigoed terecht komtquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee. Maar ik zit wel in een hoek. Dus dat ligt niet op een looproute.
Het strooigoed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de hoek waar de klappen vallen of de hoek waar al het strooigoed terecht komt
Gelukkig maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |