Ik vind dit soort dingen geen penalty's.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ajax neemt de voet in voetbal niet zo serieus.
Ik ook niet echt. Ik vind die hands regel nog steeds moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen geen penalty's.
Alles is hands als het tegen een Nederlandse club is.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik vind die hands regel nog steeds moeilijk te volgen.
Owja das wel makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is hands als het tegen een Nederlandse club is.
En dan is Nederland daarbij juist de verrassingquote:Op woensdag 5 november 2025 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Nederland - Noord-Korea als finale van een WK voetbal, ook niet iets alledaags.
Touzani schiet Oranje onder 17 naar WK-finale tegen Noord-Korea
Tijdens het scrollen kwam ik deze post per ongeluk tegen. Jij bent gemarteld?quote:
Woon in Rotterdam maar werk thuis en in Utrecht. Afgelopen dinsdag was t armoe, alle automaten uit, ambtenaren zonder koffie maar met flesjes water, paniek alom.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens het scrollen kwam ik deze post per ongeluk tegen. Jij bent gemarteld?
Hoi allen trouwens
Ik zou me ziek meldenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Woon in Rotterdam maar werk thuis en in Utrecht. Afgelopen dinsdag was t armoe, alle automaten uit, ambtenaren zonder koffie maar met flesjes water, paniek alom.
Dat geld gaat allemaal naar rechts gedachtengoed!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
(Oja ik zou niet meer klagen over die reclames. Ik zit er sowieso al over na te denken om een abo te nemen)
Dat het uiteindelijk naar zo’n goed doel gaat, is op zich wel een reden voor een abonnementquote:Op donderdag 6 november 2025 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld gaat allemaal naar rechts gedachtengoed!
Dat wel natuurlijk. Alleen vrees ik voor jou dat dit een iets ander rechts gedachtengoed is dan hetgeen wat jouw BMW en abonnement op de lokale poloclub veilig stelt.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk naar zo’n goed doel gaat, is op zich wel een reden voor een abonnement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |