SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lourdes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:58 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de persco gisteren werd er nog gezegd dat een helftje tegen PSV eigenlijk al te snel kwam voor Timber.
Nu begint ie in de basis.
Tegen dit soort tegenstanders niet maar een stapje hoger zit er ook niet in.quote:
Lekker man. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nu mee, net op tijd voor de 1-0
Vanuit Marokko
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanuit Marokko
Jetten is wel voortvarend met het uitzetten van ongewenste elementen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanuit Marokko
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jetten is wel voortvarend met het uitzetten van ongewenste elementen.
Kroegje in Rotterdam Blaak genotquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
HET KAN WÉL.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht waren de meningen vooraf veel te hysterisch negatiefquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb mij vergist in de trainer Robin van Persie. Hij doet het uitstekond.
Arend heeft in drie jaar tijd één renderende buitenspeler gehad, en twee middenvelders die een goaltje konden maken (waarvan eentje alleen van 25 meter afstand).quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Maar we scoren onder Bob wat makkelijker tegen dit soort tegenstanders dan onder Arond.
Tijdperk Arne is voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Maar we scoren onder Bob wat makkelijker tegen dit soort tegenstanders dan onder Arond.
Mel Gibsongod.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon schouder terug in de kom beuken. Stukje Lethal Weapon.
Ah fez, zeldzaam hoogtepunt in Marokko.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroegje in Rotterdam Blaak genot
Nee, gewoon op het dakterras van mijn hotel in Fez. Met een alcoholvrij biertje
"Bob"quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Dat was wel snel ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lotomba en Hwang.
Volendam ruikt bloed
Sarcastisch?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef Haringkop2 het volgende:
Hing wel in de lucht dit tegendoelpunt.
Dit ja, met een beetje inzet had je de derde gemaakt en was het klaar geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Slap gedoe allemaal, je hebt ze al lang liggen en je bent gewoon niet scherp meer.
Deze valt echt volkomen uit het niets hoor. Het is echt eenrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Nee, tweede helft is het verdedigend kwetsbaar. Veerman had die kopbal al beter kunnen doen.
Hwang is gewoon een matige speler, helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:22 schreef H.FR het volgende:
Ongekend wild van Hwang zeg. Gewoon rustig blijven en opzij leggen.
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Slap gedoe allemaal, je hebt ze al lang liggen en je bent gewoon niet scherp meer.
Kans veerman, Watanabr met kut opbouw, op links oogden wel al een paar kwetsbaar. Ja het is eenrichtingsverkeer maar achterin lieten we al een paar steken vallen. Dan valt hij wel een keertje verkeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze valt echt volkomen uit het niets hoor. Het is echt eenrichtingsverkeer.
Yup, ach zo zie ik het al bijna een halve eeuw, typisch Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.
Ueda is niet scherp vandaag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:25 schreef Haringkop2 het volgende:
Neemt niet weg dat we er zes zelf hadden moeten maken…
Ueda is dan ook gewoon een matige spits die ze in Europa en de toppers niet gaat maken, maar dit seizoen wel 20+ gaat eindigenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Zijn doelpunten verbloemen een hoop.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Laten gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
"Weer"quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
"Weer"
Dat valt wel mee als je een weekban krijgt omdat je het woord "Kneusje" uit![]()
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg het hier toch
Klaasgodquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou en, dit is toch ook niet het Eredivisie Livetopic, of wel.
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier isquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.
Ik vind het ook nog steeds niet denderend. Het is beter dan de twee voorgaande jaren, maar toch steeds te weinig voor een topclub.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens is mijn stelling over Ueda sinds begin dit seizoen ongewijzigd en blijkt die toch wel aardig te kloppen.
Klaas koos altijd de aanval.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier is
En om zijn kutOP hier te posten
Ik kan mij de laatste pingel thuis niet herinnerenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
De mythe dat Feyenoord thuis altijd pingels krijgt mag ook de ijskast in.
Is al een tijd veranderd in een meme.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Van vroegah.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.
Niet jinxen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een glaasje rum ingeschonken, ik proost alvast op de winst
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ok piraat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "
Ik twijfel er ook niet aan, we worden gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
In kampioensjaren is het altijd kut tegen Volendam thuis.
Hopelijk heel ver.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
waar zouden ze diarra verstopt hebben?
Ik denk tweede. PSV is een maatje te grootquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook niet aan, we worden gewoon kampioen.
Gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
Sparta zal gebrand zijn op resultaat tegen AZ
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi.
Ik ga naar bed, slaap lekker vrienden
Het is wachten hoe het na de winterstop eruit ziet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk tweede. PSV is een maatje te groot
Speelt een keertje wat minder en het gal borrelt overal waar het niet borrelen kan.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was die kans van Valente tegen PSV ook niet.
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.quote:
Als 'ie het in Europa nou ook eens gaat doen dan wel.quote:
sow goede counterquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was die kans van Valente tegen PSV ook niet.
Vanwaar zo vroeg als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi.
Ik ga naar bed, slaap lekker vrienden
30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europesequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Die gaat tegen teams als Stuttgart, PSV en ajax niet het verschil maken is mijn verwachting. Ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als 'ie het in Europa nou ook eens gaat doen dan wel.
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubsquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europese
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Ja heel apart om hier af te fluiten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Doorspelen, toen Steijn ging zitten werd er ook doorgespeeld.
Meestal stel je 11 spelers op.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubs
Die speelt bij PSV.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
Niet altijd, maar vaak ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.
Die tijd was meer toen Frank de Boer trainer was bij de neuzen.
En wat aan "ruim voldoende" spreekt dat tegen? Dat is in Nederland een 7 a 7.5.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
In elf wedstrijden.
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.quote:
Bobquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind Sliti altijd wel leuk invallen. Snap wel dat Bob het in hem ziet zitten.
Een basisplaats is echter nog wel iets te veel gevraagd.
Zie je Ajax nog als concurrent?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.
Daarom ga ik van de tweede plek uit
Ik ga morgenochtend de woestijn inquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanwaar zo vroeg als ik zo vrij mag zijn?
sowquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog?
Nooit gezien dit seizoen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend de woestijn in
Niet verdwalen, ik ben wel gesteld op jou hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er vóór morgenavond weer uit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten)
volgende zomer iets minder (dure) middenvelders, een extra backup cv, iets meer kracht op de flanken en een nieuwe keeperquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Zou leuk zijn als Sparta morgen nog wat puntjes afsnoept van AZ, dan sta je echt vrij van de subtop. Ondertussen 8 punten voor op Ajax, op 1/3e van de competitie. Laat die CL miljoenen maar komen.
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En wat aan "ruim voldoende" spreekt dat tegen? Dat is in Nederland een 7 a 7.5.
De laatsten waren allen hele matige spitsen en hij moet de dertig nog maar eerst eens halenquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.
Goed op weg om meer dan een ruim voldoende te scoren dan maar.quote:Op zondag 2 november 2025 01:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De laatsten waren allen hele matige spitsen en hij moet de dertig nog maar eerst eens halen
We zullen het bijstellen als het zover isquote:Op zondag 2 november 2025 01:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed op weg om meer dan een ruim voldoende te scoren dan maar.
Mits fit wel ja. Eerste half jaar was pima, maar als het een Bijlow gaat woden qua prestaties en loon verhoudinge word het wel problematisch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moder maar weer onder het mes gegaan en ligt er nog meer maanden uit.![]()
Toch blijft het voor 1,5 miljoen een dikke steal.
Kent de stad blijkbaar best goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:13 schreef 8091809180918091 het volgende:
Van Persie groeit aardig in zijn rol
Bedoeïenen zijn best oké.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.
Wat zijn feiten toch vervelend als ze tegen je worden gebruikt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:52 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?
Na die 2-0 dacht ik dat het weer een monsterscore zou worden. Toch wel jammer.quote:
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.quote:
Uit denk ik ook niet.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.quote:Op zondag 2 november 2025 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.
Gisteren duurde het wel onnodig lang. Denk dat het gevoel komt omdat met name Valente en Sauer nog onvoldoende rendement halen uit hun acties, en Steijn wat minder klinisch is dan verwacht. Moussa en Ueda verneuken ook wel eens een kansrijke situatie (lol), maar compenseren dat wel door soms een halve kans tot goal te promoveren.
Ik vind ons niet bovengemiddeld veel kansen missen. Volgens de altijd vermoeiende xG zijn alleen PSV en NEC echt effectiever.quote:Op zondag 2 november 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.
Ongelukkig.quote:Op zondag 2 november 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Orkun Kokcu (Besiktas) straight red card against Fenerbahce 25'
https://www.reddit.com/r/(...)ht_red_card_against/
Stukje passie
Bij een 2-0 voorsprong in de 25e minuut, daarna 2-3 verloren (lol)quote:
Zonder nou direct te zeggen dat hij anders zonder moeite de absolute wereldtop zou halen, is zijn bovenkamer wel de beperkende factor in zijn carrière.quote:Op zondag 2 november 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een 2-0 voorsprong in de 25e minuut, daarna 2-3 verloren (lol)
Ook al zijn tweede directe rode daar. Kökcü is niet helemaal 100. Stukje Steven Berghuis
Nou, ja, half mee eens. Ook gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 november 2025 23:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder nou direct te zeggen dat hij anders zonder moeite de absolute wereldtop zou halen, is zijn bovenkamer wel de beperkende factor in zijn carrière.
Ik denk dat hij zeker een breedtespeler voor een topteam of een belangrijke speler in een subtopteam zou kunnen zijn als hij niet regelmatig kortsluiting had.
Ik weet het niet. Zijn laatste halfjaar bij ons was wel ongekend niveau voor ons. Maar zonder Slot was het nooit meer geworden dan een bonkige luie 10.quote:Op maandag 3 november 2025 07:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou, ja, half mee eens. Ook gewoon net niet goed genoeg.
Dat maakt voor mij dat dit geen schorsing voor minimaal 10 wedstrijden zou moeten zijn. Nu accepteer ik drie wedstrijden.quote:Op maandag 3 november 2025 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat de overtreding op Edson Alvarez is, toch?
quote:Op maandag 3 november 2025 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat de overtreding op Edson Alvarez is, toch?
https://www.dekuip.com/nl(...)-hand-verder-031125-quote:Op maandag 3 november 2025 11:10 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord steekt tientallen miljoenen in De Kuip en wil stadion definitief in eigen handen krijgen
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-krijgen~a763174c/
Nicequote:De club zal zich verplichten jaarlijks tussen de 3 en 5 miljoen euro beschikbaar te stellen voor de extra investeringen in De Kuip conform een zogeheten CAPEX-plan met een totale omvang van ruim 41 miljoen euro. Deze investeringen in de komende negen jaar komen bovenop het reguliere meerjarenonderhoudsplan (MJOP) van bijna 28 miljoen. Dit MJOP wordt betaald uit de lopende exploitatie van het stadion, en wordt overigens al voor een groot deel door de club opgebracht via de jaarlijkse huur. Het totaal van de investeringen in het stadion tot en met het seizoen 2033-2034 zal dan ook ruim 69 miljoen euro bedragen.
Dat is niet helemaal eerlijk, want een groot deel van die 70 miljoen had je ook betaald aan huur in die 9 jaar als je niks had gedaan. De extra investering is dus minder.quote:Op maandag 3 november 2025 11:24 schreef Caland het volgende:
70 miljoen stoppen in een stadion dat je qua business toch nooit naar de huidige wensen kan vormen lijkt me op zijn zachtst gezegd een vrij kansloze investering
En Edson Álvarez.quote:Op maandag 3 november 2025 10:54 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu raakt afgezien van dit moment nu eigenlijk in de vergetelheid bij de nummer 6 van de Turkse competitie.
Het gaat echt te weinig over die enorme kans die Ueda aan het begin van de wedstrijd miste tegen PSV. Saibari scoorde wel uit een lastigere positie.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.
Gisteren duurde het wel onnodig lang. Denk dat het gevoel komt omdat met name Valente en Sauer nog onvoldoende rendement halen uit hun acties, en Steijn wat minder klinisch is dan verwacht. Moussa en Ueda verneuken ook wel eens een kansrijke situatie (lol), maar compenseren dat wel door soms een halve kans tot goal te promoveren.
Voor de Einsatzgruppen moet je oppassen. Dat weten ze in Rotterdam ook nog wel.quote:Op maandag 3 november 2025 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aan het eind van de dag staat er alleen nog een grote gele M overeind genot
quote:Op maandag 3 november 2025 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aan het eind van de dag staat er alleen nog een grote gele M overeind genot
Nee. Geen spelers voor andere clubs opleiden. Die tijd is geweest. Bovendien is Feyenoord al ruim een decennium steengoed gebleken in het aanschaffen en opleiden van verdedigers inclusief backs.quote:Op maandag 3 november 2025 20:59 schreef snabbi het volgende:
als het toch maar voor de lange termijn is, 35m en terugverhuren voor ontwikkeling
quote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee. Geen spelers voor andere clubs opleiden. Die tijd is geweest. Bovendien is Feyenoord al ruim een decennium steengoed gebleken in het aanschaffen en opleiden van verdedigers inclusief backs.
Wat is je puntquote:Op maandag 3 november 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, dan wordt lotomba je basisspeler met nieuwkoop er acherquote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee. Geen spelers voor andere clubs opleiden. Die tijd is geweest. Bovendien is Feyenoord al ruim een decennium steengoed gebleken in het aanschaffen en opleiden van verdedigers inclusief backs.
Nee, dan koop je gewoon weer nieuwe spelers deze zomer debiel. Of je laat jeugd doorkomen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ok, dan wordt lotomba je basisspeler met nieuwkoop er acher
Het tandem Guusje Til en Saibari was al een maatje te groot voor die twee.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
En dan vergeet je dus ook nog dat je centrale verdedigers nu steengoed zijn
quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dan vergeet je dus ook nog dat je centrale verdedigers nu steengoed zijn,
krachtig discussieren hoor wanneer je woorden als debiel er bij moet halen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee, dan koop je gewoon weer nieuwe spelers deze zomer debiel. Of je laat jeugd doorkomen.
Het ging niet zozeer over de positie van Read, maar over verdedigers in brede zin, zoals je hebt kunnen lezen. Als je dat niet begrepen hebt klopt mijn woordkeuze klopt dus aardig. Is de jeugd door laten stromen voor RB dus geen optie, dan koop je bij zijn verkoop dus een nieuwe.quote:Op maandag 3 november 2025 21:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
krachtig discussieren hoor wanneer je woorden als debiel er bij moet halen.
Dus Tabiri of Cruz moet Lotomba uit de basis gaan spelen?
Het duo bij onze concurrent werd gesloopt door Owusu en Brouwer van Telstar, dus denk dat we wel goed zitten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het tandem Guusje Til en Saibari was al een maatje te groot voor die twee.
Ahja, de wedstrijd dat Flamingo nog basis stond bedoel je? Dat is al een tijdje niet meer het duo, makker.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het duo bij onze concurrent werd gesloopt door Owusu en Brouwer van Telstar, dus denk dat we wel goed zitten.
Dat was een incident. Vergelijkbaar wanneer feyenoord een landstitel pakt, dat noemen we ook een incidentquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het duo bij onze concurrent werd gesloopt door Owusu en Brouwer van Telstar, dus denk dat we wel goed zitten.
Heb je zo’n sterk bezet middenveld, kom je eigenlijk alsnog tekort. Taghi en Moder zijn er ook niet bij, Timber en Hwang niet topfit en in vorm. En door de blessure van Bos kan je ook Smaldini niet doorschuiven.quote:
Een normale post van jou noemen we ook een incidentquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was een incident. Vergelijkbaar wanneer feyenoord een landstitel pakt, dat noemen we ook een incident
Gisteren was ook weer een incident.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een normale post van jou noemen we ook een incident
Ze noemden het nog net geen Jodenfooi. Not amused waren ze.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:38 schreef Pistolero het volgende:
Die parasieten van de Vereniging Aandeelhouders Stadion Feijenoord hebben er echt hun levensdoel van gemaakt om de club financieel helemaal leeg te zuigen en desnoods mee te nemen in hun graf heh?
En dat allemaal omdat overgrootopa 90 jaar geleden wat guldens over de balk heeft gesmeten. Ach.
quote:Rotterdamse toparchitect wil De Kuip ingrijpend renoveren
De Rotterdamse architect en ontwikkelaar Nanne de Ru heeft concrete plannen voor een uitgebreide renovatie van Stadion Feijenoord. Daarmee zou De Kuip weer minimaal vijftig jaar vooruit kunnen.
De Ru is een succesvolle architect en ontwikkelaar, die de Rotterdamse skyline de komende paar jaar ingrijpend gaat veranderen met ambitieuze hoogbouwprojecten. Hij komt al jaren in De Kuip. Volgens ingewijden heeft hij het afgelopen jaar met verschillende professionals en betrokkenen gewerkt aan een ambitieus renovatieplan, dat het stadion klaar moet maken voor de komende vijftig jaar.
De Ru wil nog niet inhoudelijk reageren, hij wil zijn plannen volgende week bekendmaken. Volgens ingewijden heeft hij zijn plannen al gepresenteerd aan de leiding van Stadion Feijenoord. Pieter Smorenburg, financieel topman van Feyenoord, zei dinsdag al dat hij door meerdere partijen is benaderd met plannen voor het stadion. Maar de club wil zich nu eerst concentreren op het onderhoud dat nodig is om de Kuip de komende jaren bespeelbaar te houden.
De directies van Feyenoord en Stadion Feijenoord maakten deze week bekend dat de club het stadion definitief wil overnemen, onder meer door een uitgifte van extra aandelen. De club wil de komende tien jaar 70 miljoen euro in het stadion steken, maar erkent dat dat vooral gaat om achterstallig onderhoud en noodzakelijke ingrepen om nog tien tot vijftien jaar in De Kuip te kunnen spelen.
Wat er daarna moet gebeuren, is volkomen onduidelijk. „De eerdere stadionplannen waren ook een alibi om niks te doen in het huidige stadion”, zei financieel topman Pieter Smorenburg afgelopen dinsdag. Daarmee doelde hij op de jarenlange inspanningen voor een nieuw Feyenoord-stadion, die ertoe leidden dat jarenlang weinig aan De Kuip werd gedaan.
Smorenburg afgelopen dinsdag: „Dat is mede waarom we nu tegen dat achterstallige onderhoud aanlopen. Dat willen we eerst op orde brengen. Natuurlijk moeten we nadenken over daarna, maar we hebben nu geen uitgewerkt plan. Dat leidt alleen maar af van wat er nu moet gebeuren.”
Nanne de Ru woont en werkt al ruim 25 jaar in Rotterdam. Zijn bedrijven - architectenbureau Powerhouse, ontwikkelaar RED Company en bouwbedrijf Construction Company - huizen in het drijvend kantoorgebouw in de Rijnhaven, dat hij zelf ontwierp en ontwikkelde. De komende paar jaar schieten torens van zijn hand op verschillende plekken in de stad uit de grond.
In het centrum wordt nu al de Baantoren (159 meter) gebouwd en op Katendrecht moet de Codrico-toren komen (220 meter). Zijn meest ambitieuze plan is RISE, dat de komende jaren moet verrijzen aan het Hofplein. Het gaat om een project met liefst drie hoge torens, waarvan de hoogste 286 meter. Daarnaast voert De Ru ook de ingrijpende renovatie en vernieuwing van de Centrale Bibliotheek uit. De architect-ontwikkelaar staat er goed op bij de gemeente, waarmee hij voor al die projecten nauw samenwerkt.
opgevoerde diemers zonder goed schotquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
Kolere, die Hwang is ook alleen maar geblesseerd. Zes tot acht weken uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |