SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lourdes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:58 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de persco gisteren werd er nog gezegd dat een helftje tegen PSV eigenlijk al te snel kwam voor Timber.
Nu begint ie in de basis.
Tegen dit soort tegenstanders niet maar een stapje hoger zit er ook niet in.quote:
Lekker man. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nu mee, net op tijd voor de 1-0
Vanuit Marokko
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanuit Marokko
Jetten is wel voortvarend met het uitzetten van ongewenste elementen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanuit Marokko
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jetten is wel voortvarend met het uitzetten van ongewenste elementen.
Kroegje in Rotterdam Blaak genotquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
HET KAN WÉL.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht waren de meningen vooraf veel te hysterisch negatiefquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb mij vergist in de trainer Robin van Persie. Hij doet het uitstekond.
Arend heeft in drie jaar tijd één renderende buitenspeler gehad, en twee middenvelders die een goaltje konden maken (waarvan eentje alleen van 25 meter afstand).quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Maar we scoren onder Bob wat makkelijker tegen dit soort tegenstanders dan onder Arond.
Tijdperk Arne is voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Maar we scoren onder Bob wat makkelijker tegen dit soort tegenstanders dan onder Arond.
Mel Gibsongod.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon schouder terug in de kom beuken. Stukje Lethal Weapon.
Ah fez, zeldzaam hoogtepunt in Marokko.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroegje in Rotterdam Blaak genot
Nee, gewoon op het dakterras van mijn hotel in Fez. Met een alcoholvrij biertje
"Bob"quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga het zeggen.
Vergeef mij.
Dat was wel snel ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lotomba en Hwang.
Volendam ruikt bloed
Sarcastisch?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef Haringkop2 het volgende:
Hing wel in de lucht dit tegendoelpunt.
Dit ja, met een beetje inzet had je de derde gemaakt en was het klaar geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Slap gedoe allemaal, je hebt ze al lang liggen en je bent gewoon niet scherp meer.
Deze valt echt volkomen uit het niets hoor. Het is echt eenrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Nee, tweede helft is het verdedigend kwetsbaar. Veerman had die kopbal al beter kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |