Noem er eens wat die niet uit de onderbuik komen?quote:Op maandag 3 november 2025 08:01 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
GL-PvdA heeft zulke extreme standpunten, het glijdt langzaam maar zeker af tot een exotische partij waar niet mee valt te samenwerken. Met Klaver aan het hoofd is de overname van de PvdA voltooid en is het een doodgewone extreem-linkse partij van wereldvreemde hoogopgeleiden die idealen belangrijker vinden dan een effectief landsbestuur. Uiteindelijk is dit niet houdbaar en zal die rare partij uiteenvallen in meerdere afsplitsingpartijtjes. Links stelt dan helermaal niks meer voor. En dat is prima.
Dit kun je objectief gezien eerder zeggen van de VVD, die steeds meer opschuiven naar radicaal rechts met de daarbij horende standpunten die strijdig zijn met de grondwet en andere Nederlandse wetten. Ik adviseer je eens de analyse van de Nederlandse orde van advocaten te lezen, dat is voor een 'normale' partij redelijk ontluisterend.quote:Op maandag 3 november 2025 08:01 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
GL-PvdA heeft zulke extreme standpunten, het glijdt langzaam maar zeker af tot een exotische partij waar niet mee valt te samenwerken. Met Klaver aan het hoofd is de overname van de PvdA voltooid en is het een doodgewone extreem-linkse partij van wereldvreemde hoogopgeleiden die idealen belangrijker vinden dan een effectief landsbestuur. Uiteindelijk is dit niet houdbaar en zal die rare partij uiteenvallen in meerdere afsplitsingpartijtjes. Links stelt dan helermaal niks meer voor. En dat is prima.
Zou wel een goeie bak zijn naar Dilan.quote:Op maandag 3 november 2025 08:57 schreef -XOR- het volgende:
D66, PvdAGL, JA21, CDA, CU een optie? Die zitten ook over de helft qua zetels.
Zou wel leuk zijn, maar wat valt daar te halen en profileren voor JA21 dan?quote:Op maandag 3 november 2025 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Nog een extra kerncentrale erbij en ze moeten blij zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar wat valt daar te halen en profileren voor JA21 dan?
Ik denk niet dat zij genoegen nemen met alleen strengere asielopvang.
CDA is er ook nog, je kunt ze asielzoekers en migratie geven zodat zei zich kunnen profileren als de rechtse partij die levert.quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat artikel 23 toch ook een issue kan gaan worden. Zowel D66 als JA21 (en ik denk ook GL PvdA) willen iets aan artikel 23 doen. Daar is het CDA maar ook de CU nogal tegen. Op zich zou dat makkelijk vergeten kunnen worden alleen is daar wel druk op komen te staan door de uitlatingen van Bontenbal bij Nieuwsuur. Voor JA21 gaat het dan natuurlijk vooral om het islamitisch onderwijs maar dat raakt dus ook de refo scholen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog een extra kerncentrale erbij en ze moeten blij zijn.
Ik noem er gewoon één want dat is meer dan voldoende.quote:Op maandag 3 november 2025 08:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kom eens met een paar voorbeelden?
D66 heeft absoluut geen prioriteit meer gemaakt van art 23, wat ook in de verste verte geen uitzicht heeft op een 2/3e meerderheid.quote:Op maandag 3 november 2025 09:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat artikel 23 toch ook een issue kan gaan worden. Zowel D66 als JA21 (en ik denk ook GL PvdA) willen iets aan artikel 23 doen. Daar is het CDA maar ook de CU nogal tegen. Op zich zou dat makkelijk vergeten kunnen worden alleen is daar wel druk op komen te staan door de uitlatingen van Bontenbal bij Nieuwsuur. Voor JA21 gaat het dan natuurlijk vooral om het islamitisch onderwijs maar dat raakt dus ook de refo scholen.
Dus wat DENK doet is dan representatief voor heel links? En dan is wappiegedrag van FVD niet representatief voor heel rechts of onrechtsstatelijkheid van PVV, FVD, VVD voor heel rechts?quote:Op maandag 3 november 2025 09:08 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik noem er gewoon één want dat is meer dan voldoende.
De hele wereld (VS, Rusland, China, Europa, alle Arabische landen) steunden het vredesvoorstel voor Gaza. Toen dit voorstel ter stemming in de 2e kamer kwam was er één typisch links eigenwijs partijtje - zich nog meer moreel verheven voelende dan Jezus Christus - dat tegen stemde. Ik zeg lekker niet wie.
Voor een aanpassingen aan art 23 zijn (als ik het goed heb): PVV, D66, VVD, GLPvdA, JA21, SP, FVD, BBB, PVDD en Volt. Dat is zo'n 120 zetels. Wat daarbij nog wel speelt is dat deze partijen niet allemaal dezelfde aanpassing voor staan dus dat het lastig wordt is zeker. Maar dat er in de basis een aanpassing gewenst is, lijkt toch vrij breed gedragen te worden?quote:Op maandag 3 november 2025 09:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
D66 heeft absoluut geen prioriteit meer gemaakt van art 23, wat ook in de verste verte geen uitzicht heeft op een 2/3e meerderheid.
Zou wat mij betreft prima zijn, ook als CU lid (ik wil niet dat ze deze variant met VVD ipv GLPvdA een meerderheid geven). Ik vind het wel een mooie, D66 en CDA allebei de partij er in waar ze zich het meest mee verbonden voelen (Bontenbal had CU op 2 bij de stemwijzer, Bikker had CDA op 2). JA21 zal al blij zijn dat ze serieus genomen worden.quote:Op maandag 3 november 2025 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Lees eens een krant of opiniërend tijdschrift:quote:Op maandag 3 november 2025 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus wat DENK doet is dan representatief voor heel links? En dan is wappiegedrag van FVD niet representatief voor heel rechts of onrechtsstatelijkheid van PVV, FVD, VVD voor heel rechts?
Je bent erg selectief aan het shoppen en dan aan het projecteren. Moet jij weten maar treurig is het wel.
Er wordt immers specifiek gevraagd welk punt van GL/PvdA zo erg is maar zelfs dat kan je dan niet eens noemen.
“Een krant”quote:Op maandag 3 november 2025 09:17 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Lees eens een krant of opiniërend tijdschrift:
Timmermans plaatst zichzelf naast Hamas, Iran en Houthi’s
Kabinetten hebben erg graag de steun van de SGP, dus daar gaan ze niet aan zitten.quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor een aanpassingen aan art 23 zijn (als ik het goed heb): PVV, D66, VVD, GLPvdA, JA21, SP, FVD, BBB, PVDD en Volt. Dat is zo'n 120 zetels. Wat daarbij nog wel speelt is dat deze partijen niet allemaal dezelfde aanpassing voor staan dus dat het lastig wordt is zeker. Maar dat er in de basis een aanpassing gewenst is, lijkt toch vrij breed gedragen te worden?
JA21 kan continu de boel gijzelen en dreigen te laten vallen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zou wat mij betreft prima zijn, ook als CU lid (ik wil niet dat ze deze variant met VVD ipv GLPvdA een meerderheid geven). Ik vind het wel een mooie, D66 en CDA allebei de partij er in waar ze zich het meest mee verbonden voelen (Bontenbal had CU op 2 bij de stemwijzer, Bikker had CDA op 2). JA21 zal al blij zijn dat ze serieus genomen worden.
Maar de journalisten van letterlijk elke krant doen alsof er een motorblok D66, VVD, CDA is, geen idee of ze die sfeer uit Den Haag hebben opgevist.
BBB is volledig tegen aanpassing, verder zijn die partijen absoluut niet voor dezelfde aanpassing. Dat is alsof je zegt: zowel PvdD als PVV zijn tegen 120 rijden op de snelweg, dus ze zijn het eens.quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor een aanpassingen aan art 23 zijn (als ik het goed heb): PVV, D66, VVD, GLPvdA, JA21, SP, FVD, BBB, PVDD en Volt. Dat is zo'n 120 zetels. Wat daarbij nog wel speelt is dat deze partijen niet allemaal dezelfde aanpassing voor staan dus dat het lastig wordt is zeker. Maar dat er in de basis een aanpassing gewenst is, lijkt toch vrij breed gedragen te worden?
En dan is JA21 weg. Hou eens op met doen alsof partijen in een coalitie gaan om te dreigen het te laten vallen, dat is gewoon complotpraat.quote:Op maandag 3 november 2025 09:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
JA21 kan continu de boel gijzelen en dreigen te laten vallen.
Je weet dat dat een opiniestuk is?quote:Op maandag 3 november 2025 09:17 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Lees eens een krant of opiniërend tijdschrift:
Timmermans plaatst zichzelf naast Hamas, Iran en Houthi’s
Als zij dat voor elkaar krijgen en de klimaatplannen realistisch houden door onder anderen de knoop door te hakken voor (een) extra kerncentrale(s), dan krijgen ze bijna gegarandeerd mijn stem weer, se volgende verkiezingen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er voor relevants aan dat dit een opiniestuk is? Het gaat om het feit dat DE HELE WERELD voor dit voorstel was, behalve die eigenwijze, rare, linkse, Nederlandse extremisten van GL-PvdA.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet dat dat een opiniestuk is?
Er stond in vredesplan niets over een tweestatenoplossing of over de rechten van de Palestijnen in Gaza. Ze hadden daarin nog geen perspectief. Daarom stemden linkse partijen tegen. Dat had je kunnen lezen in een andere krant; https://archive.ph/kJCef#selection-1389.4-1389.156
Omdat de bewering dat Timmermans zich naast Hamas, Iran of Houthi's plaatsen een mening is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:33 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Wat is er voor relevants aan dat dit een opiniestuk is? Het gaat om het feit dat DE HELE WERELD voor dit voorstel was, behalve die eigenwijze, rare, linkse, Nederlandse extremisten van GL-PvdA.
Je zou zeggen dat het doel dan is bereikt en er geen noodzaak en nut meer bestaat (een reden waarom al 30 jaar lang rechtse meerderheden zitten te kloten met migratie en asiel).quote:Op maandag 3 november 2025 09:29 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als zij dat voor elkaar krijgen en de klimaatplannen realistisch houden door onder anderen de knoop door te hakken voor (een) extra kerncentrale(s), dan krijgen ze bijna gegarandeerd mijn stem weer, se volgende verkiezingen.
Radicaal-rechts wil niet serieus besturen, dat is geen complottheorie. Ze zullen (net als VVD) altijd met een schuin oog kijken naar een gunstig moment om de zaak te laten klappen en de rechterflank nóg groter te maken.quote:Op maandag 3 november 2025 09:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dan is JA21 weg. Hou eens op met doen alsof partijen in een coalitie gaan om te dreigen het te laten vallen, dat is gewoon complotpraat.
Ik zeg toch ook dat ze niet allemaal hetzelfde willen. Tegelijkertijd is dit wel een onderwerp waar veel Nederlanders iets van vinden en waarvan een ruime meerderheid vindt dat een aanpassing naar de huidige tijd gewenst is. Ik besef dat jouw partij daar anders naar kijkt maar hetgeen Bontenbal bij Nieuwsuur roept is wel de kern van het probleem, het schuurt enorm met andere artikelen uit de grondwet waardoor er in mijn ogen zeer onwenselijke praktijken op bepaalde scholen plaats vinden.quote:Op maandag 3 november 2025 09:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB is volledig tegen aanpassing, verder zijn die partijen absoluut niet voor dezelfde aanpassing. Dat is alsof je zegt: zowel PvdD als PVV zijn tegen 120 rijden op de snelweg, dus ze zijn het eens.
Verder is CDA feller tegen dan de andere partijen voor zijn en hebben ze in welke samenstelling ook best een grote kans dat ze in de EK toch wel naar CU en SGP moeten kijken in de komende 4 jaar. Ik zou de meest constructieve oppositie niet op de kast jagen.
Gast, waar heb je het over?quote:Op maandag 3 november 2025 09:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het doel dan is bereikt en er geen noodzaak en nut meer bestaat (een reden waarom al 30 jaar lang rechtse meerderheden zitten te kloten met migratie en asiel).
Waar moet dit traject uiteindelijk eindigen dan? In Trumpland, zoals Eerdmans wil? Alle uitkeringen lekker 20-30% omlaag? Ebola verspreiden in Afrika? (cf. Nanninga).
Het is Klopkoek waar je op reageert, volgens hem is PVDA/GL de enige middenpartij van Nederland, is alles rechts van CDA extreemrechts en alles rechts van de VVD staatsgevaarlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 09:46 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?
Ik geef gewoon aan dat ik er geen moeite mee heb als GL-PvdA wat wint op links beleid, zolang JA21 het in bovengenoemd kabinet voor elkaar krijgt een streng immigratiebeleid door te voeren en de klimaatplannen divers en realistisch te houden.
Hoe is dat een aanleiding voor jou om te beginnen over Trumpland, Eerdmans wil, alle uitkeringen 30% omlaag en fucking Ebola of all things.
Neem even een korte wandeling en drink rustig een kop thee ofzo.
Ik heb je gezegd dat de hele wereld, letterlijk DE HELE WERELD, voor dit voorstel was behalve GL-PvdA. Wat zegt dit objectieve feit dan over jouw subjectieve persoonlijke mening?quote:Op maandag 3 november 2025 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de bewering dat Timmermans zich naast Hamas, Iran of Houthi's plaatsen een mening is.
Dat ze tegen hebben gestemd is waar en ik heb je net geprobeerd uit te leggen waarom. Maar dat interesseert je toch niet zolang je maar lekker kan bashen.
Ik wil nog niet direct conclusies trekken, maar zoals het er nu aan toe gaat lijkt het er wel op inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is Klopkoek waar je op reageert, volgens hem is PVDA/GL de enige middenpartij van Nederland, is alles rechts van CDA extreemrechts en alles rechts van de VVD staatsgevaarlijk.
Je doet alsof GL/PvdA tegen hele plan in totaliteit is. Dat is niet zo. Ze vinden dat er niet genoeg garanties zijn voor de Palestijnen in Gaza. En daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 3 november 2025 09:50 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd dat de hele wereld, letterlijk DE HELE WERELD, voor dit voorstel was behalve GL-PvdA. Wat zegt dit objectieve feit dan over jouw subjectieve persoonlijke mening?
Er is geen vrede....... misschien over 50 jaar pas.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet dat dat een opiniestuk is?
Er stond in vredesplan niets over een tweestatenoplossing of over de rechten van de Palestijnen in Gaza. Ze hadden daarin nog geen perspectief. Daarom stemden linkse partijen tegen. Dat had je kunnen lezen in een andere krant; https://archive.ph/kJCef#selection-1389.4-1389.156
Een prima links standpunt maar gelukkig is de wereld wel praktisch.quote:Op maandag 3 november 2025 10:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is geen vrede....... misschien over 50 jaar pas.
Er was geen vredesplan. Er was een trumpplan voor een nobelprijs ritselen in 2026.
Er zal pas vrede zijn als men ( vooral israeli's en palestijnen) beide staten erkent en de afgesproken grenzen erkent. En als de zionisten erkennen dat al die ellende grotendeels de schuld was van de zionisten. Als er geen wrok of boosheid meer is naar dat andere volk
Dus PvdA/GL wil een twee staten oplossing net als D66, VVD, CDA, JA21, FvD, CU, BBB, PvdD, Denk, SP en Volt, en verbind daar consequenties aan. Ze zijn zo radicaal dat 119 zetels in de tweedekamer haar standpunt delen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:08 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik noem er gewoon één want dat is meer dan voldoende.
De hele wereld (VS, Rusland, China, Europa, alle Arabische landen) steunden het vredesvoorstel voor Gaza. Toen dit voorstel ter stemming in de 2e kamer kwam was er één typisch links eigenwijs partijtje - zich nog meer moreel verheven voelende dan Jezus Christus - dat tegen stemde. Ik zeg lekker niet wie.
Wat is dit voor gezeur? Nederland heeft al eeuwen geleden officieel een tweestatenoplossing voor het Israëlisch-Palestijnse conflict ondersteunt. Dit was dus al een GEGEVEN bij het vredesvoorstel dat GL-PvdA heeft verworpen, als enige "entiteit" in de HELE wereld.quote:Op maandag 3 november 2025 10:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dus PvdA/GL wil een twee staten oplossing net als D66, VVD, CDA, JA21, FvD, CU, BBB, PvdD, Denk, SP en Volt, en verbind daar consequenties aan. Ze zijn zo radicaal dat 119 zetels in de tweedekamer haar standpunt delen.
Denken dat er nu werkelijk vrede is bereikt is al 80 jaar zelfbedrog.quote:Op maandag 3 november 2025 10:02 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Een prima links standpunt maar gelukkig is de wereld wel praktisch.
Het aantal nareizende familieleden is echter sinds 8 jaar geleden niet meer zo hoog geweest als dit jaar.quote:Op maandag 3 november 2025 09:42 schreef Klopkoek het volgende:
Minder asielaanvragen in eerste drie kwartalen 2025
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-drie-kwartalen-2025
Dit bericht had een week eerder moeten komen... alhoewel... De Telegraaf, SBS enzo drukken dat toch wel weg.
Schimmelpenninck heeft helaas gelijk
https://www.volkskrant.nl(...)een-nieuwe~b69b864d/
Nou zo kun je denken, ik denk niet zo. Als ik kan kiezen dat ze nu niet meeregeren, maar daardoor in rust kunnen herstellen en bij een volgende verkiezingen kunnen groeien in plaats van mogelijk decimeren (zo hard kan het gaan PvdA van 38 naar 9 of eerder het CDA naar 5) dan kies ik voor het eerste.quote:Op maandag 3 november 2025 00:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan maar klein worden, je gaat toch niet toegeven aan die VVDdrilpartij die na twee decennia ook niks voor elkaar heeft gekregen, jemig.
Dus als er een nieuw plan komt wat niet overeen komt met het oude plan, dan vergeet je dit oude plan?quote:Op maandag 3 november 2025 10:09 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeur? Nederland heeft al eeuwen geleden officieel een tweestatenoplossing voor het Israëlisch-Palestijnse conflict ondersteunt. Dit was dus al een GEGEVEN bij het vredesvoorstel dat GL-PvdA heeft verworpen, als enige "entiteit" in de HELE wereld.
30 minuten geluisterd nu. Heel interessant!quote:Op maandag 3 november 2025 10:10 schreef Beathoven het volgende:
Dit zou eigenlijk in de openingspost moeten
Bekijk deze YouTube-video
Een geografische duiding van de verkiezingsuitslag.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)vloed-lobby-a4911605quote:Op zondag 2 november 2025 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De uitzendbranche en OTTO Workforce ook 😉
https://www.nrc.nl/nieuws(...)vloed-lobby-a4911605
Ja inderdaad: je kan prima zoiets als 1994 proberen. De centrale spilpositie van de VVD buitenspel zetten.
Een serieuze VVD had nooit JA21 als optie gezien, omdat JA21 nog veel minder aan defensie uit geeft dan 'links'. GL-PvdA geeft tot 2030 maar liefst 57% meer uit aan defensie dan JA21 heeft begroot.
JA21 verláágt de overheidsinkomsten, vergroot het aanbod van woningen níet, maakt werken ónaantrekkelijker, verhoogt de koopkracht niet, doet niets aan stikstof, verláágt de lasten op vervuiling en verhóógt de lasten op arbeid. Een bizar financieel-economisch programma.
https://twitter.com/Verkoulen/status/1984965723828126193#m
(inclusief plaatjes en feiten)
JA21 wil vooral zelf groot worden door te laten zien dat ze een serieus alternatief zijn voor PVV en VVD. Ze willen vooral lijken op Leefbaar Rotterdam, dat in de periode 2014-2018 en de periode 2022-2026 gewoon wethouders leverde en waar prima mee valt samen te werken. Ze willen laten zien dat dat met hen ook kan, daar was Eerdmans de afgelopen 1,5 jaar ook continue mee bezig (zoals Jetten zelf ook al aan gaf).quote:Op maandag 3 november 2025 09:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Radicaal-rechts wil niet serieus besturen, dat is geen complottheorie. Ze zullen (net als VVD) altijd met een schuin oog kijken naar een gunstig moment om de zaak te laten klappen en de rechterflank nóg groter te maken.
Onder aan de streep is er gewoon een grote daling. Dat bij dit veel lagere getal meer familieleden zitten is voor de integratie en overlast (!!) eerder goed nieuws.quote:Op maandag 3 november 2025 10:16 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het aantal nareizende familieleden is echter sinds 8 jaar geleden niet meer zo hoog geweest als dit jaar.
Dus tja, of je daar nou zo blij mee moet zijn.
Ik benoem waar Trump fan Eerdmans werkelijk voor staat. Uitkeringen 30% omlaag en nog veel meer. Moslimscholen verbieden (uitzondering op Artikel 23). Flirten met massadeportaties.quote:Op maandag 3 november 2025 09:46 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?
Ik geef gewoon aan dat ik er geen moeite mee heb als GL-PvdA wat wint op links beleid, zolang JA21 in bovengenoemd kabinet ook een klein beetje wint op rechts beleid.
Hoe is dat een aanleiding voor jou om te beginnen over Trumpland, Eerdmans wil, alle uitkeringen 30% omlaag en fucking Ebola of all things.
Neem even een korte wandeling en drink rustig een kop thee ofzo.
Meneer de Oostenrijker, ik ben meerdere malen heel duidelijk geweest dat CDA een normale partij blijft en de enige overgebleven partij op centrum-rechts.quote:Op maandag 3 november 2025 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is Klopkoek waar je op reageert, volgens hem is PVDA/GL de enige middenpartij van Nederland, is alles rechts van CDA extreemrechts en alles rechts van de VVD staatsgevaarlijk.
Het programma van JA21 is veel extremer dan Leefbaar Rotterdam.quote:Op maandag 3 november 2025 10:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
JA21 wil vooral zelf groot worden door te laten zien dat ze een serieus alternatief zijn voor PVV en VVD. Ze willen vooral lijken op Leefbaar Rotterdam, dat in de periode 2014-2018 en de periode 2022-2026 gewoon wethouders leverde en waar prima mee valt samen te werken. Ze willen laten zien dat dat met hen ook kan, daar was Eerdmans de afgelopen 1,5 jaar ook continue mee bezig (zoals Jetten zelf ook al aan gaf).
Als je dan de stekker trekt uit het eerste kabinet waar je in zit, dan is de kans om dat te laten zien voorbij.
Dat is helaas een beetje de samenleving die dreigt te ontstaan.quote:Op maandag 3 november 2025 10:54 schreef Klopkoek het volgende:
Uitzendbureau Otto Workforce doneert 2 ton aan de VVD. In maart 2025 wordt VVD-jokkebrok Halbe Zijlstra directeur van de brancheorganisatie voor uitzendbureaus.
In november veegt de VVD een plan van tafel om uitbuiting van arbeidsmigranten tegen te gaan. Wat een toeval...
https://bsky.app/profile/prikgodin.bsky.social/post/3m4pomhxlps26Van Datsja naar granuliet storten naar slavernijbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |