Uil van minerva genotquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:34 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dat moment hadden ze al lang bereikt.
Alleen ging Thierry toen van de rails af met o.a.a covi en Rusland en wilde men Nazi uitingen niet aanpakken.
Wat er nu zit had blijkbaar geen problemen met steun aan Rusland of krankzinnige uitingen met betrekking tot de maanlanding en 9/11. Ik zou daar niet veel van verwachten.
FvD en ik ook, heeft begrip voor de reactie die Rusland heeft getoond ná de kleurenrevolutie op het maydanplein.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb voldoende argumenten hier gezien waarom FvD nogal Pro-Russisch is, waarom zou ik die nog maar weer eens voor de 100e keer gaan herhalen voordat ik mijn opinie deel?
Lijkt me niet zo gek dat ik geen zin heb in de lange arm van het Kremlin. Diezelfde mening deel ik overigens voor Kok Chan en DENK.
Dit is overigens ook het probleem van democratie. Zag je ook toen de 'pedopartij' probeerde voet aan de grond te krijgen. Moet je zo'n partij dan verbieden omdat ze als standpunt hebben dat 12-jarigen seks mogen hebben met whatever wie? Of moet je het volk zijn werk laten doen en dan gewoon niet op een partij met zulks een denkbeelden te laten stemmen (en het risico nemen dat ze dat wel doen)?
Er moet een einde komen aan het Russische onvermogen om de hand in eigen boezem te steken. Dan snappen ze misschien eindelijk eens waarom de voormalig Warschaupactlanden niks meer met dat land te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD en ik ook, heeft begrip voor de reactie die Rusland heeft getoond ná de kleurenrevolutie op het maydanplein.
Dat is niet hetzelfde als loyaal zijn aan het Russisch volk en land, maar enkel vanuit objectiviteit begrijpen dat er een halt toegeroepen moet worden aan de expansiedrift van het westen.
Ja, de asielzoekers en islamieten zijn de nieuwe Joden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Israël is zeker in die hoek dan ook helemaal een non-issue.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Naar mijn idee heeft die dandy niet meer de macht bij de FvD, het is gen PVV he!
Het een heeft niet altijd wat met het ander te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er moet een einde komen aan het Russische onvermogen om de hand in eigen boezem te steken. Dan snappen ze misschien eindelijk eens waarom de voormalig Warschaupactlanden niks meer met dat land te maken willen hebben.
Echt zonde inderdaad dat hij anno 2025 nog niet van “het internet” heeft gehoord waarin je gewoon kan zeggen wat je wil. Ook echt zonde dat er bv niets iets is als - ik zeg maar wat - “Forum Inside” waar je met camera en al al je woorden kan verduidelijken en onduidelijkheden corrigeren.quote:Op zondag 2 november 2025 09:44 schreef Viesdik het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Baudet geeft toe dat hij dingen heeft gezegd die hij beter niet had kunnen zeggen.
Hij zegt dat de partij sinds de oprichting alleen maar tegenslagen te verduren heeft gekregen en dat deze uitslag voor het eerst weer een opleving is.
Hij zegt dat hij ook niet de kans heeft gekregen om zijn woorden te verduidelijken of zelfs terug te nemen en onduidelijkheden recht te zetten.
Groetjes Christel en Rikquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik weet het niet. Aan de ene kant is haar VWO scholiere uitstraling verfrissend tov de vermoeid ogende Wilders.
Aan de andere kant is die partij nog altijd een pro Russisch wappie bolwerk en dat trekt toch vooral kiezers bij mensen die niet alleen boos zijn, maar ook gewoon mentale problemen hebben.
En de kans dat Lidewij en Thierry ruzie krijgen is ook niet ondenkbaar.
leuke mensenquote:
De dag dat Lidewij premier wordt, zal de geschiedenisboeken ingaan als het begin van het nieuwe gouden tijdperk van Nederland.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:05 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren. Baudet heeft staat achter Poetin en gelooft dat hooggeplaatsten reptilians zijn. Dat is te extreem voor woorden.
quote:Op woensdag 5 november 2025 08:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
De dag dat Lidewij premier wordt, zal de geschiedenisboeken ingaan als het begin van het nieuwe gouden tijdperk van Nederland.
Waar lult ze zich klem dan? Ik zie alleen dat ze constant wordt onderbroken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je even lachen en zien hoe De Vos zichzelf volledig, maar dan ook echt vol-le-dig, klemlult?
Bekijk deze YouTube-video vanaf 22.45.
Ze heeft de feiten op orde zegt 'ie
DeluluGODquote:Op woensdag 5 november 2025 08:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
De dag dat Lidewij premier wordt, zal de geschiedenisboeken ingaan als het begin van het nieuwe gouden tijdperk van Nederland.
Het woord dat je zoekt is ‘sekte, cult’.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:25 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren - zeker nu ze daar rationeel genoeg blijken om de eigen ego's opzij te schuiven en een meer aimabele frontvrouw naar voren te schuiven. De PVV is toch vooral die blonde gast (en een paar lompe meelopers) die schreeuwt over moslims en door zijn veiligheidssituatie ook nooit meer iets anders zou kunnen doen en dus doorgaat tot 'ie letterlijk dood neervalt. Maar daarna is het klaar - geen partij, geen structuur, geen groep mensen die ideeën in beleid omzet of wat dan ook.
Wat dat betreft heeft de FvD veel meer kans. Het is een beweging, een levensstijl misschien wel, die zich ook politiek uit. Er zit een veel bredere en intelligentere maatschappelijke kracht achter dan alleen maar boze en gefrustreerde mensen en dat zie je ook terug in de organisatiegraad. Daar zit ook precies het gevaar natuurlijk. En dat ze gefinancierd worden door de Russen.
JA21 die zie ik wel in het redelijke met coenradiequote:Op woensdag 5 november 2025 09:21 schreef augurk2025 het volgende:
Tijdperk PVV is voorbij. Is het niet FVD dan is het wel JA21
Dan wil ze uit de EU en aansluiting bij Ruzziaquote:Op woensdag 5 november 2025 08:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zou haar ook wel doenquote:Op woensdag 5 november 2025 13:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JA21 die zie ik wel in het redelijke met coenradie
Je weet zelf ook wel dat dat onzin is. Uit de EU is een uitstekend plan, maar aansluiten bij Russia, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan wil ze uit de EU en aansluiting bij Ruzzia
gekwijf
Vanaf 22.45 dus.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar lult ze zich klem dan? Ik zie alleen dat ze constant wordt onderbroken.
Nee hoor. Er komt gewoon een antwoord.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vanaf 22.45 dus.
HUUUUUU COA OPDOEKSEN!!!!!!
- Ja maar wat doen we dan met de mensen die daar nu zitten?
<ongemakkelijk gekronkel>
Als je gedag wilt zeggen tegen je economie dan is dat een uitstekend plan inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uit de EU is een uitstekend plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |