abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219165816

Bekijk deze YouTube-video

Lidewij de Vos pikte al stemmen weg bij de PVV. Mijn verwachting dat bij de volgende verkiezingen FVD 13 zetels PVV 19 zetels.

Door deze splitsing wordt extreem rechts definitief uitgeschakeld de komende jaren is mijn verwachting.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 november 2025 @ 10:31:39 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219165827
Dat zou een hele gevaarlijke ontwikkeling zijn op de lange termijn, dus laten we dat even niet doen. FvD mag niet de partij zijn die de grote massa trekt, die zijn veel erger dan Wilders.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219165853
Al die mensen die de PVV/Wilders weg wensten, be carefully what you wish for.

Er kunnen veel engere en geraffineerdere partijen voor in de plaats komen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:34:39 #4
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219165861
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:33 schreef capricia het volgende:

Zoals de VVD.
pi_219165862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou een hele gevaarlijke ontwikkeling zijn op de lange termijn, dus laten we dat even niet doen. FvD mag niet de partij zijn die de grote massa trekt, die zijn veel erger dan Wilders.
Dat is zeker een gevaarlijke ontwikkeling. Je ziet duidelijk dat Liedewij de Vos gewoon wat meer Intelligentie uitstraalt dan Wilders. Dat zou een hele groep kiezers kunnen trekken de komende jaren. Is ze gevaarlijker dan Wilders? Ik denk het ook. .
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:35:26 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219165871
Ik weet het niet. Aan de ene kant is haar VWO scholiere uitstraling verfrissend tov de vermoeid ogende Wilders.

Aan de andere kant is die partij nog altijd een pro Russisch wappie bolwerk en dat trekt toch vooral kiezers bij mensen die niet alleen boos zijn, maar ook gewoon mentale problemen hebben.

En de kans dat Lidewij en Thierry ruzie krijgen is ook niet ondenkbaar.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:36:52 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219165892
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitisme.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:37:47 #8
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_219165902
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:33 schreef capricia het volgende:

Als links a.g.v. de opkomst van extreemrechts verder marginaliseert, vind ik alles best. Ik juich het zelfs toe. Pas wanneer links eindelijk eens pragmatische en meer logische oplossingen voor de problemen voorstelt, dan verandert mijn kijk op deze nu hopeloze beweging.
Geld maakt niet gelukkig tenzij versleten schoenen wanhopig naar je staren
pi_219165905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitische.
Israël is zeker in die hoek dan ook helemaal een non-issue.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219165906
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik weet het niet. Aan de ene kant is haar VWO scholiere uitstraling verfrissend tov de vermoeid ogende Wilders.

Aan de andere kant is die partij nog altijd een pro Russisch wappie bolwerk en dat trekt toch vooral kiezers bij mensen die niet alleen boos zijn, maar ook gewoon mentale problemen hebben.

En de kans dat Lidewij en Thierry ruzie krijgen is ook niet ondenkbaar.
pi_219165921
quote:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitische.
Alsof de gemiddelde PVV stemmer Israel iets interesseert
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 november 2025 @ 10:38:54 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219165925
quote:
Het is bijna alsof het de gemiddelde Nederlander niets kan schelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:39:41 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219165936
quote:
Dat filmpje zegt helemaal niks. Ik denk dat Baudet daar nog de baas is. Maar het kan wel eens dat Lidewij met haar succes meer wil.zijn dan het handpopje.
pi_219166033
De PVV sloopt zichzelf. Geert begint zo langzamerhand richting de 65 te gaan, opvolging wordt nog een dingetje...
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:45:53 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219166045
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
De PVV sloopt zichzelf. Geert begint zo langzamerhand richting de 65 te gaan, opvolging wordt nog een dingetje...
Hij zei meteen na de uitslag dat hij door zou gaan tot hij 80 jaar is. Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging als hij zou stoppen?
pi_219166056
Sowieso is de houdbaarheid van de PVV beperkt. Die hele partij bestaat uit één man. En die ene man is inmiddels 62 jaar oud (en als verstokte roker ziet ie eruit als 70).

Verder staat er helemaal niets. Er is geen partij, er is geen natuurlijke opvolger, er is geen ideologie die uniek is voor deze ene partij. Alles staat en valt met de retorische kwaliteit van een steeds ouder wordende Geert Wilders.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:47:31 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219166059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij wilde tot zijn 80e doorgaan zei die.
pi_219166067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hij wilde tot zijn 80e doorgaan zei die.
Ook sneu, dat je nog zo lang wilt roeptoeteren met 0,00 effect...
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_219166074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat filmpje zegt helemaal niks. Ik denk dat Baudet daar nog de baas is. Maar het kan wel eens dat Lidewij met haar succes meer wil.zijn dan het handpopje.
Thierry, Freek en Pepijn zitten nog gewoon achter het stuur hoor.

Ze weten deksels goed dat je voor winst in de volgende verkiezingen niet in de Tweede Kamer moet zijn, maar op de obscure youtubekanalen. Dus daar gewoon blijven aanschuiven en opduiken en je positie is gewaarborgd voor de als maar groeiende achterban. De 'rotte appels' zijn weg en de basis die is uitgerold is steviger dan eenmanspartij PVV, en grabbelton JA21.
pi_219166084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:48 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Ook sneu, dat je nog zo lang wilt roeptoeteren met 0,00 effect...
Ik denk meer dat hij zo lang doorgaat vanwege het gevaar dat hij loopt en dat er voor de rest voor hem niets meer mogelijk is buiten de politiek.

Hij heeft geen andere keus dan doorgaan.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:53:32 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219166096
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:49 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Thierry, Freek en Pepijn zitten nog gewoon achter het stuur hoor.

Ze weten deksels goed dat je voor winst in de volgende verkiezingen niet in de Tweede Kamer moet zijn, maar op de obscure youtubekanalen. Dus daar gewoon blijven aanschuiven en opduiken en je positie is gewaarborgd voor de als maar groeiende achterban. De 'rotte appels' zijn weg en de basis die is uitgerold is steviger dan eenmanspartij PVV, en grabbelton JA21.
Ja echter succes kan een bepaald effect hebben op Lidewij waarbij ze een rol als handpopje niet pikt en er machtsstrijd ontstaat.

En de FvD is wel gemakkelijker aan te pakken dan de PVV gezien hun Rusland connecties.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:54:48 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219166109
Nog liever Geert dan Lidewij.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219166136
Mijn visie is duidelijk. JA21 gaat momenteel niet regeren, omdat JA21 het top-down vangnet is van de PVV, en de PVV was dat respectievelijk van LPF.
Als JA21 nu gaat regeren, zullen ze vanwege hun bestuurs-onervarenheid in populariteit afnemen. Dus als ze niet gaan meeregeren, zullen ze een kans krijgen bij de volgende verkiezingen en dus in zetelaantal stijgen.
Dit alles op basis van het verdwijnen van de partij PVV. Het kan vrijwel niet anders dat de zetels van de PVV verdeeld worden onder de partijen: BBB, JA21, VVD en FvD.
Maar.. wat vervolgens ook zal gebeuren is het volgende: Mocht het zo zijn dat de VVD besluit om in de enige denkbare coalitie te stappen (VVD/D66/PvdA/CDA), dan zal dat ernstig veel consequenties hebben voor de VVD-aanhang in de toekomst. Exact om die reden is er dus het JA21 vangnet. Deze partij zal teleurgestelde VVD'ers opnemen, een voormalige PVVers.
Dit soort gedachtenpatronen worden steeds logischer, naarmate je er zelf langer over nadenkt.

De FvD is by far een bottom-up partij. Een partij welke in mijn optiek echt opkomt voor de belangen van het Nederlands volk en de belangen van Nederland als zodanig.
FvD heeft wat meer ervaring dan JA21 en zal in mijn optiek een stabielere partij worden met een uniek eigen geluid.
We zien namelijk dat een BBB, een NSC en een LPF maar ook een FvD is bezweken omdat de partij nog teveel kinderziektes had.

Dus ja, de FvD zal alleen maar in zetelaantal stijgen. Minimaal verdubbelen is mijn prognose.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_219166143
Niet gelezen.
pi_219166167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Angst is een slechte raadgever
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')