Zoals de VVD.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:33 schreef capricia het volgende:
Al die mensen die de PVV/Wilders weg wensten, be carefully what you wish for.
Er kunnen veel engere en geraffineerdere partijen voor in de plaats komen.
Dat is zeker een gevaarlijke ontwikkeling. Je ziet duidelijk dat Liedewij de Vos gewoon wat meer Intelligentie uitstraalt dan Wilders. Dat zou een hele groep kiezers kunnen trekken de komende jaren. Is ze gevaarlijker dan Wilders? Ik denk het ook. .quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou een hele gevaarlijke ontwikkeling zijn op de lange termijn, dus laten we dat even niet doen. FvD mag niet de partij zijn die de grote massa trekt, die zijn veel erger dan Wilders.
Als links a.g.v. de opkomst van extreemrechts verder marginaliseert, vind ik alles best. Ik juich het zelfs toe. Pas wanneer links eindelijk eens pragmatische en meer logische oplossingen voor de problemen voorstelt, dan verandert mijn kijk op deze nu hopeloze beweging.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:33 schreef capricia het volgende:
Al die mensen die de PVV/Wilders weg wensten, be carefully what you wish for.
Er kunnen veel engere en geraffineerdere partijen voor in de plaats komen.
Israël is zeker in die hoek dan ook helemaal een non-issue.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitische.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik weet het niet. Aan de ene kant is haar VWO scholiere uitstraling verfrissend tov de vermoeid ogende Wilders.
Aan de andere kant is die partij nog altijd een pro Russisch wappie bolwerk en dat trekt toch vooral kiezers bij mensen die niet alleen boos zijn, maar ook gewoon mentale problemen hebben.
En de kans dat Lidewij en Thierry ruzie krijgen is ook niet ondenkbaar.
Alsof de gemiddelde PVV stemmer Israel iets interesseertquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitische.
Het is bijna alsof het de gemiddelde Nederlander niets kan schelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Dat filmpje zegt helemaal niks. Ik denk dat Baudet daar nog de baas is. Maar het kan wel eens dat Lidewij met haar succes meer wil.zijn dan het handpopje.quote:
Hij zei meteen na de uitslag dat hij door zou gaan tot hij 80 jaar is. Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging als hij zou stoppen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
De PVV sloopt zichzelf. Geert begint zo langzamerhand richting de 65 te gaan, opvolging wordt nog een dingetje...
Hij wilde tot zijn 80e doorgaan zei die.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
De PVV sloopt zichzelf. Geert begint zo langzamerhand richting de 65 te gaan, opvolging wordt nog een dingetje...
Ook sneu, dat je nog zo lang wilt roeptoeteren met 0,00 effect...quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij wilde tot zijn 80e doorgaan zei die.
Thierry, Freek en Pepijn zitten nog gewoon achter het stuur hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat filmpje zegt helemaal niks. Ik denk dat Baudet daar nog de baas is. Maar het kan wel eens dat Lidewij met haar succes meer wil.zijn dan het handpopje.
Ik denk meer dat hij zo lang doorgaat vanwege het gevaar dat hij loopt en dat er voor de rest voor hem niets meer mogelijk is buiten de politiek.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ook sneu, dat je nog zo lang wilt roeptoeteren met 0,00 effect...
Ja echter succes kan een bepaald effect hebben op Lidewij waarbij ze een rol als handpopje niet pikt en er machtsstrijd ontstaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:49 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Thierry, Freek en Pepijn zitten nog gewoon achter het stuur hoor.
Ze weten deksels goed dat je voor winst in de volgende verkiezingen niet in de Tweede Kamer moet zijn, maar op de obscure youtubekanalen. Dus daar gewoon blijven aanschuiven en opduiken en je positie is gewaarborgd voor de als maar groeiende achterban. De 'rotte appels' zijn weg en de basis die is uitgerold is steviger dan eenmanspartij PVV, en grabbelton JA21.
Angst is een slechte raadgeverquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou een hele gevaarlijke ontwikkeling zijn op de lange termijn, dus laten we dat even niet doen. FvD mag niet de partij zijn die de grote massa trekt, die zijn veel erger dan Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |