Collateral damagequote:Op zondag 2 november 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Grote kans dat Lidewij ervoor gezorgd heeft dat de PVV niet de grootste werd.
Valt wel mee denk ik, een hoop mensen stemmen naar mijn idee Wilders omdat ze het als enige optie zien niet omdat ze pro Israël zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitisme.
Dat is wel duidelijk dat er stemmetjes van wilders naar fvd zijn gegaan. Heleboel pvv stemmers zijn wel klaar met de persoon wilders.quote:Op zondag 2 november 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Grote kans dat Lidewij ervoor gezorgd heeft dat de PVV niet de grootste werd.
Ik verwacht ook dat heel veel linkse kiezers de overstap maken naar FvD. Zij zien eindelijk in dat het linkse gedachtegoed hol en betekenisloos is geworden. Links idealisme is een relikwie uit lang vervlogen tijden. Pragmatisme en trots zijn op je land is waar de meeste Nederlanders naar verlangen. Progressief zijn is uit de mode geraakt en komt nooit meer terug. De enige weg voorwaarts is terug naar traditionele Nederlandse waarden. d66 heeft het goede voorbeeld gegeven. Deze voormalige diep-linkse partij is verrechtst. Het was een ontroerend mooi gezicht hoe blije partijgenoten en -aanhangers fantastisch mooi zwaaiden met Nederlandse vlaggetjes na hun verkiezingsoverwinning. De vaderlandsliefde straalde als nooit tevoren. Hoe anders is dit met de zuurpruimen van GL-PvdA die met hun vermeende morele superioriteit niks willen doen aan de asielmigratie, de Nederlandse cultuur willen afschaffen en die vlagvertoon maar een fascistische happening vinden.quote:Op maandag 3 november 2025 01:37 schreef TAmaru het volgende:
Met Lidewij ligt de weg naar boven in elk geval weer open. De FvD is een partij die goed in elkaar zit. Er zitten veel intellectuelen bij de partij (misschien te veel, wat sommige kiezers kan afschrikken?). Verder is er een jongerenorganisatie, zijn er evenementen etc. De FvD wil echt een soort "zuil" vormen.
De potentie van de FvD is zeker meer dan 30 zetels.
Nah, mijn grootste droom is dat FVD de mainstream media finaal de nek omdraaitquote:Op zondag 2 november 2025 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je dromen als feiten presenteren.
Precies wat je hier live ziet gebeuren, FVD knalt naar 7 zetels en pats, ineens is die club van "Baudet" geen grapje meer.quote:Op maandag 3 november 2025 03:54 schreef matspontius het volgende:
Maar demoniseer maar rustig verder hoor richting Charlie Kirk en morgen gezond weer op
Ja, als dat waar blijkt te zijn, al ga ik er eigenlijk vanuit dat ik geen reden heb om daaraan te twijfelen.quote:Op maandag 3 november 2025 17:52 schreef Momo het volgende:
Wel grappig dat moslims een significant van de FvD achterban blijken te zijn bij de laatste verkiezingen.
Wakker worden, je bent aan het dromen.quote:Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Precies wat je hier live ziet gebeuren, FVD knalt naar 7 zetels en pats, ineens is die club van "Baudet" geen grapje meer.
Links voelt de macht wegglippen en schakelt over op demoniseermodus:
"extreemrechts" "gevaar voor de democratie", "Russische poppetjes", je kent het riedeltje.
Uit pure onmacht en woede gooien ze alles in de strijd om FVD in een kwaad daglicht te zetten.
Maar het volk trapt er niet meer in.
Morgen gezond weer op, inderdaad, met een glimlach, want de verschuiving is niet meer te stoppen.
Je username is kennelijk goed gekozenquote:Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Precies wat je hier live ziet gebeuren, FVD knalt naar 7 zetels en pats, ineens is die club van "Baudet" geen grapje meer.
"extreemrechts" "gevaar voor de democratie", "Russische poppetjes", je kent het riedeltje.
Uit pure onmacht en woede gooien ze alles in de strijd om FVD in een kwaad daglicht te zetten.
Morgen gezond weer op, inderdaad, met een glimlach, want de verschuiving is niet meer te stoppen.
Anti buitenlanders, rest boeit die lui niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Zou wel raar zijn voor sommige personen om van PVV die super pro Israël is naar FvD te gaan vol met antisemitisme.
Ik zet in op nieuwe verkiezingen over een jaar en dan zal de FvD inderdaad verder groeien naar 15 of hoger aantal zetels. Steeds meer stemmers verschuiven van PVV naar FvD. Als Karremans dan lijsttrekker van de VVD wordt kan het weer de goede kant opgaanquote:Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wil je even lachen en zien hoe De Vos zichzelf volledig, maar dan ook echt vol-le-dig, klemlult?quote:Op maandag 3 november 2025 03:54 schreef matspontius het volgende:
Aha, we gaan rustig verder met het demoniseren van de volgende. Over verontrustend gesproken. Je kan van haar denkbeelden vinden wat je wil maar ze blijft wel beschaafd, is intelligent, heeft haar feiten op orde en is aantrekkelijk. Kun je van veel andere schreeuwers in de politiek toch niet zeggen... dat zijn een stelletje holbewoners in vergelijking met haar.
Maar demoniseer maar rustig verder hoor richting Charlie Kirk en morgen gezond weer op 🤮🤮
Betrouwbaar zo ja - heb je ook de originele versie, dus niet Engels nagesynchroniseerd?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je even lachen en zien hoe De Vos zichzelf volledig, maar dan ook echt vol-le-dig, klemlult?
Bekijk deze YouTube-video vanaf 22.45.
Ze heeft de feiten op orde zegt 'ie
JIj bent zelf chris aalbertsquote:Op zondag 2 november 2025 21:23 schreef Hexagon het volgende:
Chris Aalberts denkt hetzelfde als ik
https://chrisaalberts.nl/(...)in-de-wielen-rijden/
Bij mij is 'ie gewoon in het Nederlands. Misschien even die YouTube auto translate uitzetten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Betrouwbaar zo ja - heb je ook de originele versie, dus niet Engels nagesynchroniseerd?
Wie betaalt jou precies voor dit soort teksten? Recht uit het boekje. Braaf.quote:Op maandag 3 november 2025 07:38 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat heel veel linkse kiezers de overstap maken naar FvD. Zij zien eindelijk in dat het linkse gedachtegoed hol en betekenisloos is geworden. Links idealisme is een relikwie uit lang vervlogen tijden. Pragmatisme en trots zijn op je land is waar de meeste Nederlanders naar verlangen. Progressief zijn is uit de mode geraakt en komt nooit meer terug. De enige weg voorwaarts is terug naar traditionele Nederlandse waarden. d66 heeft het goede voorbeeld gegeven. Deze voormalige diep-linkse partij is verrechtst. Het was een ontroerend mooi gezicht hoe blije partijgenoten en -aanhangers fantastisch mooi zwaaiden met Nederlandse vlaggetjes na hun verkiezingsoverwinning. De vaderlandsliefde straalde als nooit tevoren. Hoe anders is dit met de zuurpruimen van GL-PvdA die met hun vermeende morele superioriteit niks willen doen aan de asielmigratie, de Nederlandse cultuur willen afschaffen en die vlagvertoon maar een fascistische happening vinden.
Nederland ontwaakt eindelijk uit de linkse nachtmerrie waar woke, gendergekte, klimaathysterie, bedrijfje pesten en onbelemmerde asielmigratie het fictieve decor vormt.
Lul niet zo dom - je ziet toch wat voor tekst er boven staat. Of ben je niet zo bedreven in het Engels?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie gewoon in het Nederlands. Misschien even die YouTube auto translate uitzetten?
Van mij mag er een scheiding van ideologie en staat komen.quote:Op maandag 3 november 2025 07:38 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat heel veel linkse kiezers de overstap maken naar FvD. Zij zien eindelijk in dat het linkse gedachtegoed hol en betekenisloos is geworden. Links idealisme is een relikwie uit lang vervlogen tijden. Pragmatisme en trots zijn op je land is waar de meeste Nederlanders naar verlangen. Progressief zijn is uit de mode geraakt en komt nooit meer terug. De enige weg voorwaarts is terug naar traditionele Nederlandse waarden. d66 heeft het goede voorbeeld gegeven. Deze voormalige diep-linkse partij is verrechtst. Het was een ontroerend mooi gezicht hoe blije partijgenoten en -aanhangers fantastisch mooi zwaaiden met Nederlandse vlaggetjes na hun verkiezingsoverwinning. De vaderlandsliefde straalde als nooit tevoren. Hoe anders is dit met de zuurpruimen van GL-PvdA die met hun vermeende morele superioriteit niks willen doen aan de asielmigratie, de Nederlandse cultuur willen afschaffen en die vlagvertoon maar een fascistische happening vinden.
Nederland ontwaakt eindelijk uit de linkse nachtmerrie waar woke, gendergekte, klimaathysterie, bedrijfje pesten en onbelemmerde asielmigratie het fictieve decor vormt.
Mijn grootste droom is dat de FvD zo groot wordt, dat de FvD niet meer om een camera hoeft te smeken, maar dat de camera om de FvD smeekt.quote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nah, mijn grootste droom is dat FVD de mainstream media finaal de nek omdraait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |