Zij beseffen dat ook de islam in gevaar is in NL en de wereld. Ze zien in dat FvD ook kritisch is op Israël.quote:Op maandag 3 november 2025 17:52 schreef Momo het volgende:
Wel grappig dat moslims een significant van de FvD achterban blijken te zijn bij de laatste verkiezingen. Met je traditionele Nederlandse waarden.
Met anti-Israel, antisemitisme en “traditionele waarden” heb je veel moslims al aan je kant.quote:Op maandag 3 november 2025 17:52 schreef Momo het volgende:
Wel grappig dat moslims een significant van de FvD achterban blijken te zijn bij de laatste verkiezingen. Met je traditionele Nederlandse waarden.
Wat is jouw probleem johquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lul niet zo dom - je ziet toch wat voor tekst er boven staat. Of ben je niet zo bedreven in het Engels?
Kom dan met een brouwbare bron en niet een na-gesynchroniseerde. Alles maar om je anale fixatie op de PVV en FvD te bewijzen ......quote:
Ik mocht willen dat ik zo mijn geld kon verdienen als Chris Aalbertsquote:
Mankeer jij wat aan je oogjes? Dat is YouTube met auto translate. Zet het gewoon uit in plaats van jezelf hier bijna even onsterfelijk te maken als De Vos in dat interview.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Komt dan met een brouwbare bron en niet een na-gesynchroniseerde. Alles maar om je anale fixatie op de PVV en FvD te bewijzen ......
Dat moment hadden ze al lang bereikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn grootste droom is dat de FvD zo groot wordt, dat de FvD niet meer om een camera hoeft te smeken, maar dat de camera om de FvD smeekt.
Ik vind haar wel een Wolf in Schaapskleren, maar meer door haar debatstijl die redelijkheid veinst, maar er zitten gewoon dezelfde denkbeelden van die partij achter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bloedmooi? Ik vind haar eigenlijk heel gemiddeld. Niet buitengewoon knap maar ook niet lelijk.
Ik denk dat dat ook een deel van haar succes is. Meer herkenbaarheid dan een Eva Vlaardingerbroek.
Klopt, overigens is ze daar volgens mij ook best eerlijk over.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een Wolf in Schaapskleren, maar meer door haar debatstijl die redelijkheid veinst, maar er zitten gewoon dezelfde denkbeelden van die partij achter.
Die mag ze hebben toch? Reden om haar te demoniseren? Aan de anderen om die denkbeelden te ontkrachten. Wat meestal niet lukt maar dit even terzijde.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een Wolf in Schaapskleren, maar meer door haar debatstijl die redelijkheid veinst, maar er zitten gewoon dezelfde denkbeelden van die partij achter.
'Helaas' (in dit geval) is er vrijheid van meningsuiting, het is aan de rest van Nederland om zo verstandig te zijn om niet in stompzinnige pro-Russische praatjes te trappen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die mag ze hebben toch? Reden om haar te demoniseren? Aan de anderen om die denkbeelden te ontkrachten. Wat meestal niet lukt maar dit even terzijde.
Helaas? Dus vrijheid van meningsuiting is prima maar alleen als het in jouw straatje past?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Helaas' (in dit geval) is er vrijheid van meningsuiting, het is aan de rest van Nederland om zo verstandig te zijn om niet in stompzinnige pro-Russische praatjes te trappen.
Daarom zet ik het ook tussen aanhalingstekens, Hans.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Helaas? Dus vrijheid van meningsuiting is prima maar alleen als het in jouw straatje past?
Hou die hautaine houding maar voor je want klaarblijkelijk snap je helemaal niets van vrijheid van meningsuiting. Zij kan zeggen wat zij wil en jij kan daarvan denken wat je wil en daar indien nodig met goede argumentatie tegen ingaan. Maar het demoniseren van een persoon om haar denkbeelden, wat hier op Fok ook gebeurt, is een hele kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook tussen aanhalingstekens, Hans.
Uiteindelijk is het aan de kiezer om door anti-democratische en met de vijand heulende rommel door te prikken en daar níet op te stemmen.
Ik heb voldoende argumenten hier gezien waarom FvD nogal Pro-Russisch is, waarom zou ik die nog maar weer eens voor de 100e keer gaan herhalen voordat ik mijn opinie deel?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hou die hautaine houding maar voor je want klaarblijkelijk snap je helemaal niets van vrijheid van meningsuiting. Zij kan zeggen wat zij wil en jij kan daarvan denken wat je wil en daar indien nodig met goede argumentatie tegen ingaan. Maar het demoniseren van een persoon om haar denkbeelden, wat hier op Fok ook gebeurt, is een hele kwalijke zaak.
Je focust je nogal rigide op het Rusland probleem maar ze hebben natuurlijk allerlei andere standpunten. Ja, hoeveel stemmen zou een pedo partij krijgen in Nederland? Serieus? Maar nu doe je hetzelfde weer; het op 1 lijn zetten van de FvD met een pedo partij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb voldoende argumenten hier gezien waarom FvD nogal Pro-Russisch is, waarom zou ik die nog maar weer eens voor de 100e keer gaan herhalen voordat ik mijn opinie deel?
Lijkt me niet zo gek dat ik geen zin heb in de lange arm van het Kremlin. Diezelfde mening deel ik overigens voor Kok Chan en DENK.
Dit is overigens ook het probleem van democratie. Zag je ook toen de 'pedopartij' probeerde voet aan de grond te krijgen. Moet je zo'n partij dan verbieden omdat ze als standpunt hebben dat 12-jarigen seks mogen hebben met whatever wie? Of moet je het volk zijn werk laten doen en dan gewoon niet op een partij met zulks een denkbeelden te laten stemmen (en het risico nemen dat ze dat wel doen)?
Naar mijn idee heeft die dandy niet meer de macht bij de FvD, het is gen PVV he!quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:05 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren. Baudet heeft staat achter Poetin en gelooft dat hooggeplaatsten reptilians zijn. Dat is te extreem voor woorden.
Rusland vind ik voldoende reden om er al niet op te stemmen, dat er veel andere dingen zijn waar ik ook problemen mee heb is wel nog meer een gevalletje van smaak, dat er bepaalde mensen zijn die klimaatproblematiek ontkennen kan ik ook weinig aan doen bijvoorbeeld, als zij denken dat het onzin is wat de wetenschap beweert, dan kan ik mij ook moeilijk beroepen op allerlei onderzoeken. Dat er allerlei omvolkingstheorieën gespuid worden om te beargumenteren waarom in Nederland weer iedereen roomblank moet zijn kan ik ook alleen van roepen dat dat mijn smaak niet bepaald is en dat ik niet geloof in complotjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je focust je nogal rigide op het Rusland probleem maar ze hebben natuurlijk allerlei andere standpunten. Ja, hoeveel stemmen zou een pedo partij krijgen in Nederland? Serieus? Maar nu doe je hetzelfde weer; het op 1 lijn zetten van de FvD met een pedo partij.
Tot nu toe nog geen goede argumentatie gezien om haar/FvD denkbeelden te weerleggen ...
En je gaat er maar gewoon mee door. Iedereen die op de PVV of FvD stemt is een wappie. Ja echt? Dan zijn er heel wat wappies in dit land. Maar ik zie het al. Je hebt een fixatie op deze partijen vanuit je eigen denkwereld en komt niet aanzetten met inhoudelijke argumentatie.feiten. Wel een zwaktebod maar ok, het is je vergeven .....quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland vind ik voldoende reden om er al niet op te stemmen, dat er veel andere dingen zijn waar ik ook problemen mee heb is wel nog meer een gevalletje van smaak, dat er bepaalde mensen zijn die klimaatproblematiek ontkennen kan ik ook weinig aan doen bijvoorbeeld, als zij denken dat het onzin is wat de wetenschap beweert, dan kan ik mij ook moeilijk beroepen op allerlei onderzoeken. Dat er allerlei omvolkingstheorieën gespuid worden om te beargumenteren waarom in Nederland weer iedereen roomblank moet zijn kan ik ook alleen van roepen dat dat mijn smaak niet bepaald is en dat ik niet geloof in complotjes.
De banden met Rusland zouden voor mij de enige reden zijn om te kunnen overwegen deze partij werkelijk uit te sluiten, ondanks dat ik ongeveer alle andere dingen aan de partij ook nogal smakeloos vind. Overigens denk ik dat zonder alle complotjes en alle Rusland-banden FvD wel de grootte van PVV aan zou kunnen als intellectuelere variant op die partij, maar die smetjes zullen ervoor zorgen dat er nooit meer dan een zeteltje of 10-15 behaald wordt, want dat is ongeveer het maximale electoraat dat zich echt met zulke dingen in wil laten. Of heel Nederland moet full wappie gaan.
Het belangrijkste argument heb ik al gegeven en is nota bene in dit topic al onderbouwd, maar lezen is blijkbaar lastig. En ik vind mensen die op de PVV stemmen geen wappie (Het FVD-electoraat komt daarentegen aardig daarbij in de buurt, correct), dat heb ik nooit beweerd en is iemand anders woorden in de mond leggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
En je gaat er maar gewoon mee door. Iedereen die op de PVV of FvD stemt is een wappie. Ja echt? Dan zijn er heel wat wappies in dit land. Maar ik zie het al. Je hebt een fixatie op deze partijen vanuit je eigen denkwereld en komt niet aanzetten met inhoudelijke argumentatie.feiten. Wel een zwaktebod maar ok, het is je vergeven .....
Pragmatisch en logisch zoals? Deporteren van iedereen die niet kan bewijzen dat zijn arische boreale stamboom teruggaat tot 1750?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:37 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Als links a.g.v. de opkomst van extreemrechts verder marginaliseert, vind ik alles best. Ik juich het zelfs toe. Pas wanneer links eindelijk eens pragmatische en meer logische oplossingen voor de problemen voorstelt, dan verandert mijn kijk op deze nu hopeloze beweging.
We komen er niet uit en dat hoeft ook niet. Ik heb alleen moeite met die hautaine houding van anderen wegzetten als wappies - nergens voor nodig. Overigens, het niet met elkaar eens zijn is prima, zo lang je maar blijft openstaan voor andere meningen en denkbeelden. Dat is in de huidige maatschappij en ook hier op Fok lastig voor sommigen..... Maar inderdaad soit, c'est la vie 😁quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het belangrijkste argument heb ik al gegeven en is nota bene in dit topic al onderbouwd, maar lezen is blijkbaar lastig. En ik vind mensen die op de PVV stemmen geen wappie (Het FVD-electoraat komt daarentegen aardig daarbij in de buurt, correct), dat heb ik nooit beweerd en is iemand anders woorden in de mond leggen.
Het schreeuwen dat een ander geen argumenten heeft en vervolgens zelf als enige argument iets beweren wat een ander niet heeft gezegd is niet een erg overtuigende techniek, maar soit.
Je mag best een zwak momentje hebben. Dat heet “niet robot zijn”. En ja, over het algemeen komt Lidewij gewoon rete scherp over.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wil je even lachen en zien hoe De Vos zichzelf volledig, maar dan ook echt vol-le-dig, klemlult?
Rustig, beschaafd, geen geschreeuw, feitelijk en niet onbelangrijk gewoon een lekker ding om te zien. Dat heeft Jetten natuurlijk ook mee, alleen dat laatste bedoel ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:31 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je mag best een zwak momentje hebben. Dat heet “niet robot zijn”. En ja, over het algemeen komt Lidewij gewoon rete scherp over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |