het luistert wel nauw met de luchtcirculatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik EIS dat ze zo’n grote Abraham pop in het midden van Thialf neerzetten
Zouden ze een liedje voor hem zingen morgen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik EIS dat ze zo’n grote Abraham pop in het midden van Thialf neerzetten
Er is een kans dat Kleintje Pils er een lang zal hij leven ingooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze een liedje voor hem zingen morgen?
De hel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een kans dat Kleintje Pils er een lang zal hij leven ingooit
jupquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frenkie komt 0,01 tekort voor plaatsing?
Voor het NK wel.quote:
Militaire operatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:17 schreef Felagund het volgende:
Is dat iemand die pang zegt en dat jij dan weg rent.
Wel de vraag of Prins en Wennemars alles rijden, zeker als ze zich ook plaatsen voor de 1000 en 1500quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frenkie komt 0,01 tekort voor plaatsing?
mogen ze ook zeggen, ok ik wil graag die 2 rijden, dan mag X of Y de andere rijden? Of is het 'alles of niets 'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag of Prins en Wennemars alles rijden, zeker als ze zich ook plaatsen voor de 1000 en 1500
Voor startplaatsen op de OS moeten we top X plekken in het WB klassement hebben. Dan is het niet handig als schaatsers elkaar gaan afwisselenquote:Op zaterdag 1 november 2025 00:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mogen ze ook zeggen, ok ik wil graag die 2 rijden, dan mag X of Y de andere rijden? Of is het 'alles of niets '
De consensus was wel een beetje dat zo'n beetje iedereen zich afvroeg waarom het zo lang geduurd had om het eindelijk te verplichten, zeker nadat er een paar doden waren gevallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zit nog even de 5km te kijken, maar het is wel een beetje treurig hoe ze helemaal obsessief over die helmen praten (in negatieve zin) hoor. Zo praatte men dus over de helmen in het wielrennen toen die begonnen te komen, gok ik (ben ik net te jong voor om die overstap echt bewust gezien te hebben)?
alles of niets wegens de te verdienen OS-plekken, dat is een harde eis dit seizoen vanuit de KNSB omdat het echt geen sinecure is om het maximale aantal startbewijzen te krijgen deze keer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mogen ze ook zeggen, ok ik wil graag die 2 rijden, dan mag X of Y de andere rijden? Of is het 'alles of niets '
Had ze wel eerder mogen bedenken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zal ook geen aanwijsplek willen op de 3km, volle focus op de 1000/1500m
Geen vertrouwen in Jillert.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Conijn heeft er 0 vertrouwen in
Gisteren leek het ijs ook al snel wit aangeslagen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
broddelwerk van de ijsmeesters
Conijn is het haasje vanavond.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Zipportal het volgende:
Conijn gaat voor Heerenveen juichen. @:3rr0r
Dat doet ze toch al een tijdje een stuk minder?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, die knalt er nog wel eens van die idioot snelle slotrondjes uit.
Nou nou, dit is een belediging voor het kennerspubliek.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer veel X2O mutsen in het publiek.
Slecht zelfs.quote:
mwah, gaat hij in de bocht weer onderuit ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hein verdient straks ook wel een ereronde.
Met alleen buitenbochten moet dat goedkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, gaat hij in de bocht weer onderuit ...
ik denk dan altijd aan ouders die allebei per se hun voorkeursnaam er door willen drukken, en dan doen ze dus maar beide namen.quote:
Eise ook.quote:
Yoro - You Only Ride Once.quote:
Hij is fysiek goed blijkt uit de fietstests e.d. hij kan zo zegt die zelf alleen geen topsnelheid creëren. Zag je gisteren natuurlijk ook, reed gewoon met vlakke rondjes 30.0 naar de finish.quote:
Zou idd kunnen. Dit geeft wel een grote kans op sjoemelen, iemand zou zomaar twee keer kunnen schaatsen zonder dat we dat merken!quote:
Kjeld ookquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Prins pist echt altijd net naast de pot
Zul je zien dat het op de OS wel raak isquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Prins pist echt altijd net naast de pot
Die 5000m plekken mogen stijf onderaan op de matrix.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
1500m is van internationaal topniveau. Wat een verschil met de 5000m van gisteren. Dat zal wel gevolgen hebben voor de matrix.
10k dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 5000m plekken mogen stijf onderaan op de matrix.
Je moet wel een achtervolgingsploeg af kunnen vaardigenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jorrit kan met een beetje mazzel in Milaan nog brons pakken.
Dit is de hobby denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach Hersman, die kan beter een andere hobby zoeken
Daar zit inderdaad weinig vooruitgang in en het gat is enorm om te kwalificeren voor de wereldbekers laat staan de grote toernooien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach Hersman, die kan beter een andere hobby zoeken
Ik liep vorig jaar tijdens de lunchpauze dagelijks langs haar leaseauto (nu staat die waarschijnlijk ergens anders). Ze verdient hier dus wel haar centen mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is de hobby denk ik.
Maar zal ze meer verdienen met het schaatsen zelf dan met die 700k volgers op Instagram?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik liep vorig jaar tijdens de lunchpauze dagelijks langs haar leaseauto (nu staat die waarschijnlijk ergens anders). Ze verdient hier dus wel haar centen mee.
Wist je dat Melissa Wijfje en Marcel Bosker deze zomer getrouwd zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
god miljaar, nu moeten we dit seizoen nog 162 keer horen dan Daleman nog steeds slechts 18 lentes jong is... Ik heb het nu al genoeg gehoord
sinds gister weet ik dat jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wist je dat Melissa Wijfje en Marcel Bosker deze zomer getrouwd zijn?
Dat wordt goud in Milaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
Boersma gaat iedere race sneller
HEEL WEINIG!quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Een honderdste, twee tiende, een paar honderdste..
Ja wat is het nou
Was een matige rondequote:Op zaterdag 1 november 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
37.00 met een laatste binnenbocht
Schuld van Geert en zijn bezuinigingen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eruit moeten voor 8 minuten reclame
Kruidvat is sowieso een parodie op een winkel met hun aanbiedingen en felle kleuren.quote:
Paul ontsnaptquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:55 schreef hole1988 het volgende:
Schulting mist de world cup op 6 duizendste van een seconden.
Leerdam: 37.836
Schulting: 37.842
Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Herbert gaat al flink in de overdrive met z’n commentaar dit weekend
Bij de vrouwen is dat bij een gunstige kruising ook eerder een voordeel dan een nadeel, die hebben net wat minder snelheid en massa waardoor ze hun bocht meestal prima houden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
37.00 met een laatste binnenbocht
Die snapte ik ook niet. Vorige seizoenen hield die gewoon 1 rit zijn mond. Erben staat hier ook wel heel anders in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.
Al is dit alsnog beter dan Erik van Dijk en/of Jan Smeekens.
Al had ze nou goed geweest..quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Die snapte ik ook niet. Vorige seizoenen hield die gewoon 1 rit zijn mond. Erben staat hier ook wel heel anders in.
Gelukkig gaan we daar niet veel wedstrijden last van hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.
Al is dit alsnog beter dan Erik van Dijk en/of Jan Smeekens.
Het seizoen begint pas echt als Joep Schreuder straks bezig is als de eerste ritten 5 kilometer bezig zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:02 schreef Felagund het volgende:
Ze missen de start, nu is het seizoen echt begonnen!
Die gaan er onder duiken zoquote:Op zondag 2 november 2025 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze twee gaan richting de 13 minuten
Meer dan een minuut sneller dan je PR rijden.quote:
Ik denk niet dat ie de WB in gaat. Of heeft Snellink een probleem?quote:Op zondag 2 november 2025 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet wel als je met Ghiotto en Jilek wil strijden
Bosker 3.0!quote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaan de commentatoren het de hele tijd over de beenomtrekafname van Bosker hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |