het luistert wel nauw met de luchtcirculatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik EIS dat ze zo’n grote Abraham pop in het midden van Thialf neerzetten
Zouden ze een liedje voor hem zingen morgen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik EIS dat ze zo’n grote Abraham pop in het midden van Thialf neerzetten
Er is een kans dat Kleintje Pils er een lang zal hij leven ingooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze een liedje voor hem zingen morgen?
De hel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een kans dat Kleintje Pils er een lang zal hij leven ingooit
jupquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frenkie komt 0,01 tekort voor plaatsing?
Voor het NK wel.quote:
Militaire operatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:17 schreef Felagund het volgende:
Is dat iemand die pang zegt en dat jij dan weg rent.
Wel de vraag of Prins en Wennemars alles rijden, zeker als ze zich ook plaatsen voor de 1000 en 1500quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frenkie komt 0,01 tekort voor plaatsing?
mogen ze ook zeggen, ok ik wil graag die 2 rijden, dan mag X of Y de andere rijden? Of is het 'alles of niets 'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag of Prins en Wennemars alles rijden, zeker als ze zich ook plaatsen voor de 1000 en 1500
Voor startplaatsen op de OS moeten we top X plekken in het WB klassement hebben. Dan is het niet handig als schaatsers elkaar gaan afwisselenquote:Op zaterdag 1 november 2025 00:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mogen ze ook zeggen, ok ik wil graag die 2 rijden, dan mag X of Y de andere rijden? Of is het 'alles of niets '
De consensus was wel een beetje dat zo'n beetje iedereen zich afvroeg waarom het zo lang geduurd had om het eindelijk te verplichten, zeker nadat er een paar doden waren gevallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zit nog even de 5km te kijken, maar het is wel een beetje treurig hoe ze helemaal obsessief over die helmen praten (in negatieve zin) hoor. Zo praatte men dus over de helmen in het wielrennen toen die begonnen te komen, gok ik (ben ik net te jong voor om die overstap echt bewust gezien te hebben)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |