Of de klapschaats, daar werd ook heel lachwekkend over gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zit nog even de 5km te kijken, maar het is wel een beetje treurig hoe ze helemaal obsessief over die helmen praten (in negatieve zin) hoor. Zo praatte men dus over de helmen in het wielrennen toen die begonnen te komen, gok ik (ben ik net te jong voor om die overstap echt bewust gezien te hebben)?

Conservatief wereldjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zit nog even de 5km te kijken, maar het is wel een beetje treurig hoe ze helemaal obsessief over die helmen praten (in negatieve zin) hoor. Zo praatte men dus over de helmen in het wielrennen toen die begonnen te komen, gok ik (ben ik net te jong voor om die overstap echt bewust gezien te hebben)?

Ik weet niet. Je rijdt niet in een peloton, het is een snelheidssport en diegene die het nu proberen doen dat op de lange afstand.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Conservatief wereldje
Over een paar jaar gaat die helm denk ik wel verplicht worden

Is het niet zo dat juist omdat je alleen en duo's in de baan rijdt dat als je valt de kans groter is dat op je hoofd valt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Je rijdt niet in een peloton, het is een snelheidssport en diegene die het nu proberen doen dat op de lange afstand.

Nee, weet ik, maar de discussie ging om de verplichting van de helm. Een ander argument dan veiligheid kan ik daar niet voor verzinnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar ze rijden niet met helm voor de veiligheid op de 5000m.

In ieder geval, Marwin, Kim en Dyon:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel Talsma's zijn er wel niet jeetje

Bij speedskatingresults zijn er 19 Talsma’s geregistreerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel Talsma's zijn er wel niet jeetje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |