Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Herbert gaat al flink in de overdrive met z’n commentaar dit weekend
Bij de vrouwen is dat bij een gunstige kruising ook eerder een voordeel dan een nadeel, die hebben net wat minder snelheid en massa waardoor ze hun bocht meestal prima houden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
37.00 met een laatste binnenbocht
Die snapte ik ook niet. Vorige seizoenen hield die gewoon 1 rit zijn mond. Erben staat hier ook wel heel anders in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.
Al is dit alsnog beter dan Erik van Dijk en/of Jan Smeekens.
Al had ze nou goed geweest..quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Die snapte ik ook niet. Vorige seizoenen hield die gewoon 1 rit zijn mond. Erben staat hier ook wel heel anders in.
Gelukkig gaan we daar niet veel wedstrijden last van hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met het geen commentaar geven bij z'n Instragram-dochter. En het is nu zelfs de complete afstand in plaats van alleen de rit van Pien niet. Als Herbert alleen zit mist hij wel veel.
Al is dit alsnog beter dan Erik van Dijk en/of Jan Smeekens.
Het seizoen begint pas echt als Joep Schreuder straks bezig is als de eerste ritten 5 kilometer bezig zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:02 schreef Felagund het volgende:
Ze missen de start, nu is het seizoen echt begonnen!
Die gaan er onder duiken zoquote:Op zondag 2 november 2025 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze twee gaan richting de 13 minuten
Meer dan een minuut sneller dan je PR rijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |