quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Huh kinderen???quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hebben er al kindjes aangebeld voor halloween?
hier ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh kinderen???![]()
Ik doe niet aan Halloween![]()
Heb ook niets gezien hier
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh kinderen???![]()
Ik doe niet aan Halloween![]()
Heb ook niets gezien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wij snappen elkaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook niet
deur op slot
gordijnen dicht
bel uit
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou wasEerst zo een stukje vliegen op de bezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Elektrische toch wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst zo een stukje vliegen op de bezem
Ondersteuning of volledig elektrisch?quote:
Met ondersteuning voor het evenwicht minimaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ondersteuning of volledig elektrisch?
Nee neequote:
Ik heb mijn bezemquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee nee
ik ben niet gek
Ik ben een vliegtuig
En als je dat niet gelooft stap je maar uit
Superlekker ziet dat er uit zegquote:
Ontploftquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Cool! 👻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Freddy heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame gekregen.
Welk jaar ?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Freddy heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame gekregen.
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:29 schreef chufi het volgende:
Voorzicht !
https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-eerst-koken.html
Lees het net ergens anders ook jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgen![]()
[ afbeelding ]
nos.nl
Oh jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het net ergens anders ook ja
Al zie ik nog wel Perrier staan
Zolang het alternatief nog maar voorradig isquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgen![]()
[ afbeelding ]
nos.nl
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het alternatief nog maar voorradig is
Bekijk deze YouTube-video
Wie zijn die Ze's waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
.?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
De Aldi is sinds kort weg.
Altijd weer die Zequote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
[ afbeelding ]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:34 schreef pullup het volgende:
Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik verwisselde het met de Action die op daar wel isquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.
Alweer aan het verdrinken?quote:
Gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
Ik vind het nog niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
quote:
Proostquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Herfst Bokje inschenken.
Vrolijke Herfst iedereen
Gewoon water in een pannetje op het fornuis mikken en 3 minuten laten kokenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
Te koop, omg. Utrecht:
Flesje water
Er zit nog wat in!
Voor 10 euro is hij van jou
Ben benieuwd hoe lang deze situatie gaat durenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
Te koop, omg. Utrecht:
Flesje water
Er zit nog wat in!
Voor 10 euro is hij van jou
GADVERDAMME!! Naar goed 40 + gebruikquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Voor alles is er een eerste keer.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Niet heel Utrecht heeft er ook last van. Vooral het Noorden. Laten Domni en ik nou net daar wonenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:37 schreef pullup het volgende:
Je kan ook gewoon naar Nieuwegein om even water te halen begreep ik vanochtend van een coach die echt net over de brug woont
Ja dan is Nieuwegein weer net wat verquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet heel Utrecht heeft er ook last van. Vooral het Noorden. Laten Domni en ik nou net daar wonen
Nou ze waren bij ons in de kantine flink pannetjes water aan het voorkoken voor de koffiequote:Op zaterdag 1 november 2025 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ook Bilthoven, Bosch en Duin, De Bilt, Bunnik, Groenekan, Maarssen, Oud Zuilen, Tienhoven, Westbroek en Zeist hebben ermee te maken.
Nieuwegein is inderdaad veilig.
Whuuut!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Daar komen we snel achterquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut!
Hoe zit dat dan in dat blik? Zit de maagzak er ook omheen?
Ik, Maoibhin en Paoibhin hebben een weddenschap geslotenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Ik had wat blikken meegenomen uit Schotland, en dat zat niet in een maagzak maar alleen de vulling. Lekker hoorquote:
Kun je het filmen? (voor zuiver wetenschappelijke doeleinden uiteraardquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik, Maoibhin en Paoibhin hebben een weddenschap gesloten![]()
Ik denk dat Domni het niet lekker gaat vinden, maar ook weer niet zo goor dat het de prullenbak in verdwijnt
Maoibhin denkt dat Domni het lekker gaat vinden
Paoibhin denkt dat Domni het héél lekker gaat vinden
We zullen zien wie er het dichtst bij in de buurt zit
Dat sla ik even overquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:52 schreef pullup het volgende:
Gewoon veel whisky er bij drinken, dat schijnt zo te moeten
Ik ben momenteel niet bij Domni om het tafereel live te aanschouwenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je het filmen? (voor zuiver wetenschappelijke doeleinden uiteraard)
Het ziet er al vies uitquote:
Heb je al op zeker?quote:
En nu? Opwarmen en naar binnen spatelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:
Daar moet je wel heeeel veeel whisky bij drinkenquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moet je wel heeeel veeel whisky bij drinken
Leeft hij nog?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Domni heeft al 6 minuten niet gepost!....
Is dat niet zonde van de tortellini?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Geintje![]()
Het valt mee. Lekker is het niet. Geen vieze smaak, maar het is nogal vet.
Het doet een beetje aan corned beef denken.
Ik ben tortellini aan het koken. Daar ga ik het doorheen doen.
Dat hebben we gisteren helemaal op gekregenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Heb je nog wat van dat borrelplankje over
Nee, samen met tortellini is het wel te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van de tortellini?![]()
Nee dit is wel precies wat ik had verwachtDat je het niet lekker zou vinden, maar ook weer niet zo vies dat het in de prullenbak beland. En niet dat het voor herhaling vatbaar is.
Het lijkt een best blik.. wat zit er in 500 gram?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, samen met tortellini is het wel te doen.
Het heeft trouwens ook wel iets van white pudding. Dat heb ik ook een keer bij Kelly’s gekocht.
Ik ga niet opnieuw zo’n blik kopen. Maar als we het ergens in Schotland in een restaurant tegenkomen wil ik dat wel proberen.
392 gram. Het was erg droog spul. Ik heb er een flinke scheut olie bij gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt een best blik.. wat zit er in 500 gram?
Bloemen en muziek?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
392 gram. Het was erg droog spul. Ik heb er een flinke scheut olie bij gedaan.
Ja over die white pudding had je toen ook al een zelfde soort mening. Niet vies, niet heel lekker, erg vet, niet voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, samen met tortellini is het wel te doen.
Het heeft trouwens ook wel iets van white pudding. Dat heb ik ook een keer bij Kelly’s gekocht.
Ik ga niet opnieuw zo’n blik kopen. Maar als we het ergens in Schotland in een restaurant tegenkomen wil ik dat wel proberen.
We kunnen hetquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
We moeten nog zeker tot woensdagochtend ons drinkwater koken, lees ik net.
Ja wat is nu de nieuwste? Die A of de Bquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een waarschuwing, let goed op!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wat is nu de nieuwste? Die A of de B
shotje hier, shotje daarquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:06 schreef pullup het volgende:
Ik ben niet zo'n held met nieuwe dingen eten ook![]()
Allerlei rare drankjes wel, die probeer ik overal
nee dat is alweer klaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
En dan krijg je dit ook nog eens
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/economi(...)-ouderwetse-zak.html
Waar moet ik op letten dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een waarschuwing, let goed op!
[ afbeelding ]
In een doos? Mag die dan bij het oud papier?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
En dan krijg je dit ook nog eens
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/economi(...)-ouderwetse-zak.html
Ja keokjes doen je hetzelfde geven ... niet slim ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb weer zon avond dat ik heel yuotube al gezien heb ....
ANders maar een filmpje zoeken..
quote:
ow oke ....quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stonden nog wel bij de AH gisteren.
Volgende week gaat ie voor de Surströmmingquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Stoer hoor Domni, dat je hagis uit blik geprobeerd heb en dat borrelplankje zag er leuk en lekker uit.
Lol, Zwaber, ook een fokker, kweet niet of je die ken, maar lang geleden heeft hij dat ook geprobeerd. Hij had het blik in de tuin opengemaakt iig. Kweet niet of hij het lekker vond want te lang geleden. Dus er zijn meer mensen die rare dingen proberen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende week gaat ie voor de Surströmming
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan sta ik écht met de camera klaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut doen dan, wel met je neus dicht.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan sta ik écht met de camera klaar
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut doen dan, wel met je neus dicht.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut doen dan, wel met je neus dicht.
Rocky mountain oysters lijkt me wel wat voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Filmtip:De film nu op SBS9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Yup, liggen nu in de kelder.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:40 schreef kree het volgende:
hebben jullie kindertjes aan de deur gehad dan met dat Halloween?
grappenmaker.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup, liggen nu in de kelder.
En de film daar isquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een typefout maakte... maar sbs9 bestaat echt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
grappenmaker.. maar serieus het is duivels gebruik he?
Die duivel in Georgia? Ja, dat zekerquote:
Niveau is hier beterquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:50 schreef kree het volgende:
owh zit in 40+ ipv onzin. naja boeie ook
die liedjes zijn allemaal maar wat mensen dingen of bands. wil niet zeggen dat ze niet gelijk hebben trouwens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die duivel in Georgia? Ja, dat zeker
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
die liedjes zijn allemaal maar wat mensen dingen of bands. wil niet zeggen dat ze niet gelijk hebben trouwens.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nsies/101528945.htmlquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee he en denken jullie. maarja heb aardig eigen mening over van allesquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zeg jij nou?
Alles op the interwebs is toch waar?
Die exorcist moet gewoon een baan gaan zoekenquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nsies/101528945.html
Knap dat je er door kwamquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef kree het volgende:
heb die film gekeken trouwens van dat tenicious D. LOL
Naja als er iets is wat anarchie is dan is dat hert wel.
Vond het nog soort oke eigenlijk.
Over het algemeen wordt hier niet veel nagedachtquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee he en denken jullie. maarja heb aardig eigen mening over van alles
met moeite. maar met lachen wel. en het is iig geen film voor iedereen nee.quote:
Dan was het redelijke avondvullingquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
met moeite. maar met lachen wel. en het is iig geen film voor iedereen nee.
Films gaan vaak genoeg nergens overquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:58 schreef kree het volgende:
die hele film gaat natuurlijk nergens over en het is meer WTF enzo. maar toch ben ik wel beetje fan van. anarchistisch enzo.
the devils pick maat, zeg het je.quote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Films gaan vaak genoeg nergens over
Maar uh, leve de revolutie?
die gasten zijn geniaalquote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef kree het volgende:
kijk dit is gewoon goed muzikaal en alles
Geweldig!quote:Op zondag 2 november 2025 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
die gasten zijn geniaal
Die heeft ook zo'n geweldig talentquote:Op zondag 2 november 2025 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig!
Doet me ook aan Weird Al Yankovitsch denken
Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?quote:Op zondag 2 november 2025 00:09 schreef kree het volgende:
ik heb dat liedje van die Tenisiouys echt vaak geluisterd. en wat het dan oke maakt.
Weet het nog neit LOL. maar wel dat ik denk goed nr. LOL
dat is de X factor.
Hij is een waterqualiteitengineer! Utrecht zou willen dat ze hem hadden!quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?![]()
Groetjes, Sly
tjaquote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?![]()
Groetjes, Sly
Yoo Goa, alles wel?quote:Op zondag 2 november 2025 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is een waterqualiteitengineer! Utrecht zou willen dat ze hem hadden!
Zeker, beetje chillen muziekje hier YTtje daar ...en hier wat dom lullen... Koffie met rum erbij... ach.. zaterdag voor ouwe lullen , jong van geestquote:
Have fun! Nighty!quote:Op zondag 2 november 2025 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, beetje chillen muziekje hier YTtje daar ...en hier wat dom lullen... Koffie met rum erbij... ach.. zaterdag voor ouwe lullen , jong van geest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |