Nee, niet eensquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het alternatief nog maar voorradig is
Bekijk deze YouTube-video
Wie zijn die Ze's waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
.?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
De Aldi is sinds kort weg.
Altijd weer die Zequote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
[ afbeelding ]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:34 schreef pullup het volgende:
Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik verwisselde het met de Action die op daar wel isquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.
Alweer aan het verdrinken?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
Ik vind het nog niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
Proostquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Herfst Bokje inschenken.
Vrolijke Herfst iedereen
Gewoon water in een pannetje op het fornuis mikken en 3 minuten laten kokenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
Te koop, omg. Utrecht:
Flesje water
Er zit nog wat in!
Voor 10 euro is hij van jou
Ben benieuwd hoe lang deze situatie gaat durenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
Te koop, omg. Utrecht:
Flesje water
Er zit nog wat in!
Voor 10 euro is hij van jou
GADVERDAMME!! Naar goed 40 + gebruikquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Voor alles is er een eerste keer.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Niet heel Utrecht heeft er ook last van. Vooral het Noorden. Laten Domni en ik nou net daar wonenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:37 schreef pullup het volgende:
Je kan ook gewoon naar Nieuwegein om even water te halen begreep ik vanochtend van een coach die echt net over de brug woont
Ja dan is Nieuwegein weer net wat verquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet heel Utrecht heeft er ook last van. Vooral het Noorden. Laten Domni en ik nou net daar wonen
Nou ze waren bij ons in de kantine flink pannetjes water aan het voorkoken voor de koffiequote:Op zaterdag 1 november 2025 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ook Bilthoven, Bosch en Duin, De Bilt, Bunnik, Groenekan, Maarssen, Oud Zuilen, Tienhoven, Westbroek en Zeist hebben ermee te maken.
Nieuwegein is inderdaad veilig.
Whuuut!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Daar komen we snel achterquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut!
Hoe zit dat dan in dat blik? Zit de maagzak er ook omheen?
Ik, Maoibhin en Paoibhin hebben een weddenschap geslotenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
Ik had wat blikken meegenomen uit Schotland, en dat zat niet in een maagzak maar alleen de vulling. Lekker hoorquote:
Kun je het filmen? (voor zuiver wetenschappelijke doeleinden uiteraardquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik, Maoibhin en Paoibhin hebben een weddenschap gesloten![]()
Ik denk dat Domni het niet lekker gaat vinden, maar ook weer niet zo goor dat het de prullenbak in verdwijnt
Maoibhin denkt dat Domni het lekker gaat vinden
Paoibhin denkt dat Domni het héél lekker gaat vinden
We zullen zien wie er het dichtst bij in de buurt zit
Dat sla ik even overquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:52 schreef pullup het volgende:
Gewoon veel whisky er bij drinken, dat schijnt zo te moeten
Ik ben momenteel niet bij Domni om het tafereel live te aanschouwenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je het filmen? (voor zuiver wetenschappelijke doeleinden uiteraard)
Het ziet er al vies uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |