quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Huh kinderen???quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hebben er al kindjes aangebeld voor halloween?
hier ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh kinderen???![]()
Ik doe niet aan Halloween![]()
Heb ook niets gezien hier
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh kinderen???![]()
Ik doe niet aan Halloween![]()
Heb ook niets gezien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wij snappen elkaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook niet
deur op slot
gordijnen dicht
bel uit
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou wasEerst zo een stukje vliegen op de bezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Elektrische toch wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst zo een stukje vliegen op de bezem
Ondersteuning of volledig elektrisch?quote:
Met ondersteuning voor het evenwicht minimaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ondersteuning of volledig elektrisch?
Nee neequote:
Ik heb mijn bezemquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee nee
ik ben niet gek
Ik ben een vliegtuig
En als je dat niet gelooft stap je maar uit
Superlekker ziet dat er uit zegquote:
Ontploftquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Cool! 👻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Freddy heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame gekregen.
Welk jaar ?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Freddy heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame gekregen.
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:29 schreef chufi het volgende:
Voorzicht !
https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-eerst-koken.html
Lees het net ergens anders ook jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgen![]()
[ afbeelding ]
nos.nl
Oh jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het net ergens anders ook ja
Al zie ik nog wel Perrier staan
Zolang het alternatief nog maar voorradig isquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de hele regio is geen waterfles meer te krijgen![]()
[ afbeelding ]
nos.nl
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het alternatief nog maar voorradig is
Bekijk deze YouTube-video
Wie zijn die Ze's waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
.?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
De Aldi is sinds kort weg.
Altijd weer die Zequote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over water gesproken.. Ze willen het maar droog hebben...Nu hopen ze op November, die waterrekening moet omhoog..![]()
[ afbeelding ]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:34 schreef pullup het volgende:
Op zaterdag 1 november 2025 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik verwisselde het met de Action die op daar wel isquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel elders in de stad. Maar die vlakbij de binnenstad is weg.
Alweer aan het verdrinken?quote:
Gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
Ik vind het nog niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze knappen er in ieder geval beide van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |