Van lang geleden…was m alweer vergeten.quote:
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankquote:
Ohh feliquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Toen was ie ook al supersneu, het is dus niet beter gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van lang geleden…was m alweer vergeten.
Heksenkaas?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh feli![]()
Goeie datum op jarig te zijn!
Dank uquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Dat zat erbij inderdaadquote:
Gefeliciteerd met je moederquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Felies met je mamsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef drakin het volgende:
Coole dag om jarig te zijn![]()
Ik ga zo naar een Halloween horrorfilmnight
quote:
Dank jullie wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moederen dat lijkt me heel leuk en lekker een Halloween borrelplank. Fijne avond nog.
1 griezelfilmquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!Lekker griezelfilms kijken
Hef fun drakinquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
1 griezelfilm
Een klassieker, en nog van alles eromheen vanavond
dankjewelquote:
CUL / Borrelplank lovequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah wat leukquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eitjes.
Oh the truth is a beautiful thing...
Ja ik had die bloeddoorlopen ogen al een keer gemaakt en zag toen laatst een recept dat je hetzelfde kan doen met spinnetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |