Gek dat users weglopen danquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.
En op een gewone vraag in fb 0 antwoord van de baas himself.
quote:Minderjarige jongen op fatbike overleden, twee weken na ongeluk
Raar wel zo'n thema vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
Allemaal horror movies en vanavond ook op de buis
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ikquote:
Ooo dat is pas morgenochtendquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Ik las hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Zo zie je maarquote:
Toch nog iets goedsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo zie je maar
Elk nadeel heb zijn voordeel
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienHij was wat veranderd
🎃 🎃 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃
Was dat woensdag niet die stoet monsters?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Een ander soort, niet perse minder engquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat woensdag niet die stoet monsters?
Stuk enger zelfsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een ander soort, niet perse minder eng
Dan ben je toch super sneuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |